Nuoria odottavia jutustelu seuraksi? (:

Täällä yksi nuori odottava :) 19v ja esikoinen.

Meillä on käyty aikamoinen tunnemyrsky läpi, kun sain keskenmenon ennen tätä nykyistä raskautta. Kova paikka luonnollisesti molemmille, ja varsinkin mies romahti täysin ja syytti itseään. Mutta nyt on alkanut uusi raskaus mistä ollaan todella innoissaan! :) rv 15+6 on nyt menossa, ja vasta ihan viime päivinä on pahimmat pahoinvoinnit väistyny. Pakko sanoa että tämä raskaus viikoilta 4-15 on ollut ihan helvettiä, kuljin aina oksennuspussit mukana ja myöhästyin jatkuvasti asioilta pahoinvointien takia. Yhdessä vaiheessa oksentelu oli niin kovaa, että melkein joutui nesteytykseen. Nyt onneksi alkanut saada taas energiaa takaisin ja olen oikeasti pystynyt nauttimaan tästä raskaudesta :) Meille myös epäiltiin varhaisultrassa kaksosia, mutta nyt siis ihan yksinkappalein tulossa, mikä on oikein sopivasti!

Tässä vielä mahakuvaa, rv 15+1 <3
Mukavat kotirääsyt ;)
katso liitettä 18585
 
Mukavaa että löytyy lisää odottavia tänne :) Meillä on myös tuo FB ryhmä johon voi liittyä laittamalla kaveripyynnön henkilölle Jenni Velling ja sitten jotain viestiä että tiedän lisätä teidät ryhmään, siellä keskustellaan nykyään enemmän :)
 
Mulla ikää pian 17 ja raskausviikolla 9+4, minulla myös kihlattu mukana odotuksessa:) Alussa oli jatkuvaa pahoinvointia, nyt jo helpottanut.
Edessä olis vanhemmille ja sukulaisille sekä tietenkin ystäville kertominen..
Aluksi (..tuntuu pahalta edes sanoa näin jälkeenpäin) meinasin aborttia, koska ajatus lapsesta ja ns. aikuistumisesta ahdisti niin paljon.
Viime viikon maanantaina kävin ultrassa, jonka jälkeen ei ole käynyt edes mielessä keskeyttää!
Tottakai tulevaisuus jännittää, ja opiskelut.. Niitäkin toki aijon jatkaa kunhan pystyn.

Mutta niinhän sitä sanotaan, että ei äidiksi synnytä, vaan äidiksi kasvetaan. :)
 

Yhteistyössä