Olen samaa mieltä kanssasi monet katsoo vain niitä teinejä joilla ei ole lapsia ja sanoo että ei tollanen mikään hyvä äiti oo, mutta tilanne on vähän eri sellasella nuorella joka odottaa lasta ja on tehnyt sen päätöksen että haluaa ottaa vastuun ja huolehtia lapsesta, se on kunnioitettavaa ja rohkeaa ja se jos mikä osoittaa että on hyvä äiti tietysti näitä poikkeuksiakin on, valitettavasti.. Mekin asutaan mun mieheni (22.v) mun porukoiden luona vielä siihen asti että sen kämpän sais, murr vihaan odottamista Mites sun masus laita? näkyykö raskaus jo ulos päinMeillä on todella ihana neuvolatäti. =) Hän on vain kehunut ja rohkaissut eteenpäin. Me asumme väliaikasesti poikaystäväni äidin luona, mutta meillä on täällä oma pikku kaksio, koska talo on todella iso =) Katsomme miten arki alkaa tässä vauvan kanssa sitten rullaamaan ja kun aika koittaa niin etsimme oman kämpän. Ja kun tuki on seinän takana niin itselläkin varmempi olo. =) Tämä järjestely myös sen takia, koska poikaystäväni on 17 =)
Ja minusta iällä ei ole merkitystä, jos oikeasti haluaa lapsen ja osaa siitä huolehtia ja sinusta uskon, että olet yhtälailla hyvä äiti kuin muutkin. =) Minun mielestä liikaa yleistetään teiniäitien huonoutta. : / Kaikki ovat erilaisia persoonia ja kaikki yhtälailla tasa arvoisia kuin muutkin oli sitten 15 tai 40 vuotias äiti ! =)