Nuori tyttö/nainen ja vanhempi mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minavain1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minavain1

Vieras
Olen miettinyt, mitä mieltä muut asiasta ovat, vaikka loppupeleissähän jokainen tekee omat päätöksensä elämässään, eikä ulkopuolisilla ole siihen "sananvaltaa". Mutta, itse olen siis 19v. tyttö, ja olen jo pitkään fantasioinut huomattavasti vanhemmista (40-50v.) miehistä, ja nyt olen ajatellut toteuttaa tuon hakien seksiseuraa. Onko se monen mielestä jotenkin "sairasta"? Eihän tuo mikään tavallinen fantasia ole, myönnän, mutta täysi-ikäisiähän tässä ollaan, ja kokeilunhaluisia..

Olen miettinyt, mitä mieltä muut asiasta ovat, vaikka loppupeleissähän jokainen tekee omat päätöksensä elämässään, eikä ulkopuolisilla ole siihen "sananvaltaa". Mutta, itse olen siis 19v. tyttö, ja olen jo pitkään fantasioinut huomattavasti vanhemmista (40-50v.) miehistä, ja nyt olen ajatellut toteuttaa tuon hakien seksiseuraa. Onko se monen mielestä jotenkin "sairasta"? Eihän tuo mikään tavallinen fantasia ole, myönnän, mutta täysi-ikäisiähän tässä ollaan, ja kokeilunhaluisia..
Kun haet seksiseuraa, ei mikään laillinen ole sairasta. Kaikki 16:sta ylöspäin on OK. Kokeile ja testaa eri ikäisiä, mutta huolehdi ehkäisystä ja taudeilta suojautumisesta. Jopa minun ikäiselläni voisi olla Sinulle jotakin annettavaa.

Sitten jos vauvakuume iskee, pitäydy likimain omaikäisissäsi. Lasten kasvattaminen on silloin helpompaa.

Sitten kun lapsiluku on täynnä, torvet tukkoon ja voit taas harrastaa tautisuojattua seksiä. Jos saat puolisoltasi luvan, vaikka useamman kanssa.

Nauti ainutkertaisesta elämästä. Pidä lemmenluolasi kosteana.

M68

Yhteistyössä