Nuori somalinainen tänään metrossa vauvan kanssa, avattu siideritölkki kädessä:-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sua selvästi kiihottaa sonnien homoilu. :D
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja Wanhatar:
Mä olen nähnyt suomalaisen juovan siideriä.

Mä olen muuten nähnyt saman. Sit mä olen nähnyt italialaisen, espanjalaisen ja ranskalaisen juovan viiniä. Sit mä olen nähnyt saksalaisen juovan viiniä ja olutta. Ruotsalaisen olen nähnyt juovan olutta ja lonkeroa. Kaikkee tosi jännää on tullut jo tähän ikään mennessä nähtyä.
Olen myös nähnyt sonnien homoilevan, mut se onkin sit jo ihan eri tarina se.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Edelleen: mitä tekemistä etnisellä alkuperällä on tämän asian kanssa?

Ei välttämättä mitään, mutta miksi sitä ei saisi mainita? Jos siitä joku leimaa kaikki somalinaiset tai somalit niin se rasismi on ihan siellä omassa päässä. Ap ei mitään tällaista ehdotellut. Miksi se etnisyys on niin relevanttia, että joka paikassa täytyy keuhkota siitä kuinka epärelevanttia se on?

Minä en tietääkseni ole keuhkonnut, eiköhän se ole sinun omassa päässäsi. Tuntui vain kummalliselta. Ap tuskin olisi sanonut, että näin suomalaisäidin siideritölkki kädessä tai amerikkalaisäidin tai ranskalaisäidin (koska sillä kansallisuudella tai rodulla tms ei ole mitään merkitystä tämän asian kannalta).

Niinkuin jo kirjoitinkin, mainitsin kansallisuuden sen takia koska käsittääkseni muslimeilta on alkoholi kielletty.

Minusta sekin olisi ollut kummallisen näköistä jos suomalaisnainen olisi avannut metrossa siiderin ja naukkaillut siitä. Mutta se vaan herätti todella paljon huomiota, kun huivi päässä ja pitkä hame yllä kulkeva musliminainen naukkaili siideriä. Ei ole siis rasismia, vaan ainoastaan erittäin oudon näköistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ll:
voi naisraukkaa, se ei varmaan tiennyt että se on alkoholijuoma! toivottavasti veljet eivät kivitä :S

Onneksi maa on sen verran kovassa roudassa ettei kuopan kaivaminen kivitettävälle ole helppoa ja heittokiviä ei löydä lumen alta. =)

Alkuperäinen kirjoittaja :D:

Mä olen muuten nähnyt saman. Sit mä olen nähnyt italialaisen, espanjalaisen ja ranskalaisen juovan viiniä. Sit mä olen nähnyt saksalaisen juovan viiniä ja olutta. Ruotsalaisen olen nähnyt juovan olutta ja lonkeroa. Kaikkee tosi jännää on tullut jo tähän ikään mennessä nähtyä.

Ei kiihottanut, lähinnä hämmästytti.

Impotentti :o

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
[Niinkuin jo kirjoitinkin, mainitsin kansallisuuden sen takia koska käsittääkseni muslimeilta on alkoholi kielletty.

Minusta sekin olisi ollut kummallisen näköistä jos suomalaisnainen olisi avannut metrossa siiderin ja naukkaillut siitä. Mutta se vaan herätti todella paljon huomiota, kun huivi päässä ja pitkä hame yllä kulkeva musliminainen naukkaili siideriä. Ei ole siis rasismia, vaan ainoastaan erittäin oudon näköistä.

Ethän sinä sitä kansallisuutta ihmetellyt että "olipa tosi kummallista kun somaliäiti joi siideriä..." vaan

"Ei ollut humalassa, mutta pahalta näytti silti tuo naukkailu.

Miksei voi odottaa edes kotiin saakka ennen kuin avaa siiderin, miksi täytyy metrossa sitä alkaa juoda.:-(( "

Ihan ylipäänsä siis kommentoit sitä kuinka pahalta näyttää kun äiti juo ja siihen ei mielestäni tuo etninen tausta kuulu millään tavalla ts. siksi ihmettelin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Impotentti :o

Hä?

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Jos sillä ei oo lupa kotona juoda? Ja mitä sitten, onko yks siideri jotenkin paha.

Ei ole paha, oli vaan lievästi ilmaistuna kummallisen näköistä, musliminainen muslimi-asussa, siideritölkki kädessä.

Kyllähän tuota näkee..varsinkin moni nuori somalialainen nainen (äiti) on Suomessa syntynyt ja kasvanut. Ei me kaikki muslimit olla niin äärimmäisyyksiin meneviä kuin ap luulee. Jokaisella on omat heikkoutensa, vahvuuksien lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
eikös se mene niin, että jos kyseessä olis suomalainen, niin se oli sitten sosiaalitapaus ja ilmoitus lähtis sossuun heti, mutta kun se on somali, niin asiahan johtuu kultturierosta :whistle:

Mitä kulttuurieroa tuossa oli? Suomalaisille tavoille "hyvin" oppinut! :(

eikös se mene niin, että jos kyseessä olis suomalainen, niin se oli sitten sosiaalitapaus ja ilmoitus lähtis sossuun heti, mutta kun se on somali, niin asiahan johtuu kultturierosta :whistle:

No näinpä, perus-suomijuntti olisi tuomittu jo kolmannessa viestissä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No näinpä, perus-suomijuntti olisi tuomittu jo kolmannessa viestissä ;)

No juurikin näin.

[Niinkuin jo kirjoitinkin, mainitsin kansallisuuden sen takia koska käsittääkseni muslimeilta on alkoholi kielletty.

Ethän sinä sitä kansallisuutta ihmetellyt että "olipa tosi kummallista kun somaliäiti joi siideriä..." vaan

"Ei ollut humalassa, mutta pahalta näytti silti tuo naukkailu.

Miksei voi odottaa edes kotiin saakka ennen kuin avaa siiderin, miksi täytyy metrossa sitä alkaa juoda.:-(( "

Ihan ylipäänsä siis kommentoit sitä kuinka pahalta näyttää kun äiti juo ja siihen ei mielestäni tuo etninen tausta kuulu millään tavalla ts. siksi ihmettelin...

Ok en sitten osannut oikealla tavalla selittää mitä ihmettelin. Ihmettelinpä kumminkin. Tosin olisin varmaan ihmetellyt samalla tavalla, vaikka olisi ollut suomalainen nainen. Oikeassa olet siinä, että enemmän siinä se siideri ihmetytti kuin varsinaisesti kansalaisuus.:-)

Kopparberg myy myös alkoholitonta.
Onkohan palstamammat puineet mun siiderin nauttimista raskaana viime kesänä kun naukkailin alkoholitonta siideriä suoraan tölkistä piknikillä puistossa. Ainakin sain vihasia katseita. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pilkunviilaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mitä siideriä se joi? Minkä merkkistä ja makuista?

Kopparbergin mansikka-limeä oli.

Oliko varmasti Kopparberg? Kun ainakin Rekorderlingillä on mansikkalime...

Muistaakseni Kopparbergilläkin on mansikka-limeä vai onko se vadelma-lime. Rekorderlingin mansikka-limeä saa myös alkoholittomana ja se tölkki on ihan samalainen kun alkoholillinen, kerran vahingossa ostin alkoholittoman, en tunnistanut.

Yhteistyössä