Nuori somalinainen tänään metrossa vauvan kanssa, avattu siideritölkki kädessä:-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Nainen oli noin 18-22-vuotias, ja vaunuissa oleva vauva noin 6-9 kk ikäinen. Nainen naukkaili siideriä silloin tällöin matkan aikana. Ei ollut humalassa, mutta pahalta näytti silti tuo naukkailu.

Miksei voi odottaa edes kotiin saakka ennen kuin avaa siiderin, miksi täytyy metrossa sitä alkaa juoda.:-((

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
No jos näin niin ikävä tapaus sitten oli :/ mut ootko ihan varma? Kun nykyään limsat ja energia juomat ihan siiteri näköisissä purkissa

Olen varma, kun tosiaan avasi tölkin matkan alussa, ja näin tölkin, alkoholipitoista siideriä oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Edelleen: mitä tekemistä etnisellä alkuperällä on tämän asian kanssa?

Ei välttämättä mitään, mutta miksi sitä ei saisi mainita? Jos siitä joku leimaa kaikki somalinaiset tai somalit niin se rasismi on ihan siellä omassa päässä. Ap ei mitään tällaista ehdotellut. Miksi se etnisyys on niin relevanttia, että joka paikassa täytyy keuhkota siitä kuinka epärelevanttia se on?

Alkuperäinen kirjoittaja Wanhatar:
Mä olen nähnyt suomalaisen juovan siideriä.

Mä olen muuten nähnyt saman. Sit mä olen nähnyt italialaisen, espanjalaisen ja ranskalaisen juovan viiniä. Sit mä olen nähnyt saksalaisen juovan viiniä ja olutta. Ruotsalaisen olen nähnyt juovan olutta ja lonkeroa. Kaikkee tosi jännää on tullut jo tähän ikään mennessä nähtyä.
Olen myös nähnyt sonnien homoilevan, mut se onkin sit jo ihan eri tarina se.

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Edelleen: mitä tekemistä etnisellä alkuperällä on tämän asian kanssa?

Ei välttämättä mitään, mutta miksi sitä ei saisi mainita? Jos siitä joku leimaa kaikki somalinaiset tai somalit niin se rasismi on ihan siellä omassa päässä. Ap ei mitään tällaista ehdotellut. Miksi se etnisyys on niin relevanttia, että joka paikassa täytyy keuhkota siitä kuinka epärelevanttia se on?

Minä en tietääkseni ole keuhkonnut, eiköhän se ole sinun omassa päässäsi. Tuntui vain kummalliselta. Ap tuskin olisi sanonut, että näin suomalaisäidin siideritölkki kädessä tai amerikkalaisäidin tai ranskalaisäidin (koska sillä kansallisuudella tai rodulla tms ei ole mitään merkitystä tämän asian kannalta).

Yhteistyössä