Nuoret vauvakuumeilijat

Ähh voi noita miehiä, jos naisena olo on haastavaa, niin ei se miehenkään rooli vaikuta ruusuilta tanssimiselta. :|
Ja Pirplua hieno päätös, jospa se kantas tulosta. ;)
Meillä vauvahommista edelleen puhutaan, mutta mahdollisesta tärppäämisestä ei kärsi edes vitsailla (Tähän tarkennuksena että se on minun pyyntö/vaatimus/toive/pakotus..:D). Eli haaveita ja tahtoa on, mutta onnistumisen mahdollisuudesta ei puhuta. Kai se on taas sitä ittesä varjelua pettymykseltä. :(

Mimmille (kuten kaikille muillekkin) toivotaan täälläkin tärppiä kovasti, jotta ryhmä nyt ei aivan hiljenis kun vauhtiin ollaan päästy. :)
 
Kamalaa.. Menkkojen olis eilen pitäny alkaa. Ei kuulu, testit näyttää selvää viivanpaikkaa. Mun menkat on aina kipeet, mutta nyt on ihan epänormaalia kipua. Ihan kun kohtua tökittäis puukolla, välillä helpottaa ja välillä kamalat kivut. Tätä oiretta en voi kuvitella, koska yöllä ja nyt aamulla jouduin ottaa lääkettä. Tein ihan äsken testin ja se näyttää kuivana viivaa jota ei tarvii edes tarkkaan katsoa niin näkee. MUTTA siinä viivassa ei oo yhtään väriä eli viivanpaikka. Ärsyttää, vituttaa, kummastuttaa. Anteeks omanapailu, mutta ärsyttää sekin, kun kamalat kivut enkä saa nukuttua :D

Katoin vielä niin nyt sitä viivaa ei edes näy. :/
 
Viimeksi muokattu:
Kivut vaan jatkuu eikä menkkoja kuulu. Testitkin selvää negatiivista :( Mietin, että voiskohan olla jotakin tulehdusta. Kierrot näköjään taas alkaa venymään niin pitää taas raahautua gynelle.

Mites teillä muilla tilanteet? :)

Onneks tulee kesä niin saa muutakin ajateltavaa! Ihanaa, kun mulla piiiitkä loma niin saa nollata pään! Enään viikko pitää tsempata :)
 
Pitäisköhän sitä liittyä joukkoon. :) Minulla ikää 23v ja miehellä 37v. Lasta ollaan toivottu pian kolme vuotta. Takana yksi varhainen keskenmeno ja lapsettomuushoidoissa käydään, koska ei tulla saamaan lasta ilman hoitoja.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille! :)
 
Pöh, vaikka niin päätin et tässä kierrossa plussaan niin ei! Negaa näyttää testi. On toki aika varhaista sanoa vielä, mutta ei oo yhtään raskaana oleva olo (en kyllä tiedä millanen se semmonen olo edes on...).
4.6 meillä on neuvola käynti josta uskon saavamme lähetteen sinne lapsettomuuspolille. Mies suostui tähän, muttei jaksa että ovista hössötetään kotona viikko tolkulla (ups :D ).
Iskeny vähän työressiä, ens perjantaina valmistujaiset ja hittovie lähti kesätyöpaikka alta! En todellakaan halua maata koko kesää kotona työttömänä :(
 
Tervetuloa esikoinen haaveissa mukaan!

Voih Sapuska varmasti ärsyttävää tommoinen kun ei oikein tiedä mitä pitäis ajatella.

Pirplua toivottavasti stressi helpottais ja työpaikkakin jostain sulle tulis kesän ajaks. Ja, että neuvolasta saisitte apua eteenpäin.

Mä oon ollut koko viikonlopun niiiiiin väsynyt. Voisin nukahtaa ihan mihin vaan. Ei vaan yksinkertasesti pysy silmät auki. Odotukset on kovat, että ne menkat ei nyt tulisikaan ja tää väsymys olis merkki siitä vauvasta!
 
Pirplulalle tsempit, jospa se työmaa vielä löytys! :( Niiin ja tervetuloa uusille!!:)

Täällä täti tuli aikasemmin käymään kun oottelin. Pillereitten lopetuksen jälkeen ihmettelin suht tasasta kiertoo (33-36), mutta nyt kp28 muuttukin kp1. Noh ainakin postilaatikosta tipahtaneet ovistestit tulee tarpeeseen, jos niitä vielä oppii tajuamaan..
Mulla alkas viikon päästä kesätyöt ja vuorotyö, saa nähä missä välissä sitä miehekettä ees kerekee nähä, että vois vauvaakin suunnitella . :headwall:

Jospa kevät ja tuleva kesä tekis tehtäväsä ja lennättäs tänne oikeen plussapuhurin. ;) :flower:
 
Moikka vaan ja tervetuloa uusille! :)

Mulla tällä hetkellä kp 13 menossa ja ihan ku oisin ensimmäistä kertaa ikinä bongannu oviksen!! :O oikeaa puolta nipistelee ja valkkaria tulee runsaasti. En oo tikutellu, mutta oijoi jos tänään on ovis, koska se ois hyvä merkki siitä, että menkat tulis jopa suht normaaliin aikaan, eikä sillee 50 päivän jälkeen :)

Henttis: tiedän tuon tunteen vuorotöistä :/ mulla mies tekee jokatoinen viikko 24/7 töitä ja jokatoinen viikko on vapaalla, itse teen kolmivuorotyötä... Yhteinen aika ja ns. otolliset hetket on tosi kortilla :/ saattaa olla että menee monet ovikset sivusuun, varsinkin jos sattuvat miehen työviikoille....
 
Moikka!

En oo hirveän aktiivisesti tänne kirjoitellut, mutta ajattelin tulla kertomaan miten mun kävi. Itse tykkään aina googletella ihmisten tarinoita mahdollisista raskausoireista ja mietteistä, onko raskaana. Se on ärsyttävää, että monet eivät ikinä palaa kertomaan, miten sitten kävi.

Kirjoittelin tosiaan aikaisemmin raskausoireista ja myöhästyneistä kuukautisista. Kävin sitten kp 47/28-32 paikkeilla gynellä ihan perustutkimuksessa ja varmistamassa, olenko raskaana vai en. Testit näyttivät siis negaa ja viivanpaikkaa. Lääkäri ultrasi ja töyksäytti "Ei täällä ole mielestäni mitään raskauteen viittaavaa". Vaikka emme olleet vauvaa yrittäneet("ehkäisynä" meillä ollu varmat päivät, mutta vauvan tulo olis kuitenkin positiivinen ylläri), niin kyllä kirpaisi! Jotenkin olin henkisesti jo valmistautunut, että odotan lasta... Kuulemma minulla oli ovulaatio juuri tuolloin käynnissä? Voiko ovulaatio oikeasti lykkäytyä noin myöhälle? :D Periaatteessa voisi siis ajatella, että multa jäi yhdet menkat välistä. Lääkäri kuitenkin kehotti tekemään vielä kesäkuun alussa testin, jos menkat ei ala. Ja jos se on edelleen negatiivinen, niin sitten pitäisi aloittaa jokin keltarauhashormonikuuri.

Kun poistuin vastaanotolta, tuntui, että joka paikassa näin raskaana olevia naisia. Kun maksoin käyntimaksuni, niin kassaneitikin oli raskaana. Kamalaa, miten kateelliseksi sitä voi tulla. Vaikkei yritystä ole vielä takana, niin kuumeillut olen pitkään. Mutta minkäs sille voi, jos mies ei ole vielä valmis yrittämään "täysillä". Pitihän sitä sitten vollottaa suihkussa illalla salaa, vaikka tiedän, että minulla on aikaa vielä.

Pieni toivonpilke minulle jäi tuosta lääkärin kehotuksesta tehdä vielä testi. Kuukautiset eivät ole siis vieläkään alkaneet ja kp taitaa olla joku 57/28-32? Lisäksi nännit ovat kipeytyneet nyt viikon sisällä. Minulla ei siis rinnat reagoi ikinä mitenkään lähestyviin menkkoihin. Olen nuo kipuilut laittanut nyt kuitenkin "sekaisin olevien hormonien" piikkiin. Ei minulla suuria plussatoiveita ole, enkä tee testiä vielä ainakaan viikkoon. Toivon vain, että ne menkat sieltä alkaisi, niin saisi jotain tolkkua tähän touhuun.

Pari päivää sitten mies myönsi ensimmäisen kerran, että hänelläkin alkaa olla vauvakuume. Ei siihen varmaan siis kauaa mene, että mekin alamme yrittämään. Siihen asti taustailen vain täällä ja saatan kommentoida jotain, mutta aktiivisesti alan kirjoitella vasta kun aletaan yrittää tosissaan. Tuntuu muuten liian raskaalta ja pakko saada ajatukset välillä pois raskausoireista,vauvoista,plussista jne :D

Toivon teille kaikille tasapuolisesti plussatuulia! Toivottavasti me kaikki saadaan ennemmin tai myöhemmin se oma pienokainen :heart:
 
kka
Mäkin oon elänyt vähän hiljaiseloa tän palstan suhteen, mutta en suinkaan sen takia että ressaisi vauvakuume vaan sen takia, että meillä on aika iso elämänmuutos edessä. Me muutetaan nimittäin kesän lopulla täältä Tampereelta miehen kotipaikalle 80 kilometrin päähän ja eilen laitettiin asuntolainahakemuksia menemään. Tuskin lainaa saadaan kun mä olen työttömänä ja mies sivutoiminen yrittäjä sekä tekee kahta keikkatyötä mutta aina kannattaa yrittää! Ja on meillä toki myös plan b ja myös c. ;) Ollaan löydetty ainakin myynti-ilmoituksen mukaan meidän tarpeisiin täydellinen talo ja sitä havitellaan.

Niin ja tervetuloa mukaan uusille munkin puolestani!

pikkumyy11, ai että. Mullakin on pariin kertaan, ennen kun päätettiin että lapsi saisi tulla lähitulevaisuudessa, sellainen tilanne että en olettanut olevani raskaana mutta testin ollessa nega sitä pettyi kuitenkin. :(
 
kka
Tervetuloa mukaan remmiin, pirpana-! :) Mäkin odottelen ekoja menkkoja pillereiden lopettamisen jäljiltä.

Ei vitsi, viime viestissä puhelin tuosta asuntolaina-asiasta. Saatiinpa sitten lainatarjous ja perjantaina mennään katsomaan yhtä taloa! Pahoittelut tästä jäätävästä omanapailusta mutta oon niiiiiiiin innoissani :cool:
 
Tervetuloa esikoinenhaaveissa ja pirpana- :)

Pirpana- joo minähän se niin olen päättänyt :) +20kg saa tulla, mutta ei yhtään sen yli :D (18kg kun tippui itsestään, loput lähti laihduttamalla)

Kp 12 ja ehdin jo luulla oviksen olevan tulossa etuajassa, mutta eipä se taida sittenkään :) tällä viikolla kuitenkin odotettavissa..
 
Täälä on menkat taas vaihteeksi myöhässä olis pitäny alkaa jo eilen... Tänään tein testin tossa hetki sitten kun alkoi mietityttään, että joko nyt. Aikani kun tihrustelin sitä tikkua olin näkevinäni viivanpaikan tai ihan ihan ihan haileen viivan. Tosin voi olla että silmät ja mielikuvitus teki tepposet. Tarvii huomenna heti aamusta vielä tehä uus testi ja kattoo mitä se näyttää. Voikun täällä olis vihdoin käyny tuuri!! Pelkään kyllä taas sitä pettymystä :/

Anteeksi myös tämä oma napailu oli vaan pakko päästä purkamaan täää fiilis tänne!
 
Hohhoi. Täällä kp 28 menossa. Vähän jänskää, jospa ne menkat ei tuliskaan :D Tilasin eBaysta parilla eurolla ison läjän testejä. Saa nähä tulevatko kohta perille ja ennen kaikkea toimivatko edes. Jos ei ala niitä menkkoja kuulua niin pitänee tarkistaa sit ihan kunnon testillä. Ihan perus "kuse tikun päälle" - testejä sieltä tulee.

Lailailai. Kyllä luulen et ne menkat sieltä tulee.
 
Tervetuloa munkin puolesta uusille! :)
Nettte, ootko testaillut tänään? Mä tääl oon jännittäny et mikähän sieltä testistä on tullut tulos? :D

unkkis, ootkos sää jo testaillu? :)

Mulla pitäs viikonpäästä maanantaina alkaa, ei olla tässä kierrossa tarkotuksellisesti yritetty, mutta siltikin kieltämättä jänskättää...;)
 
Unkkis jospa se vielä plussaks kääntys ! :) ja Minea_ trvetuloa vaan! =)
Täällä suunnalla oltu kovin hiljasia, ovis oletettavasti lähestyy vaan jotenki into on teillä tietämättömillä, johtunee kesätöitten alun tuomasta stressistä osittain. Jokapäivä kyllä käyny tsekkaa josko jotain tänne olis tullut, mutta jotain nyt vaan puuttuu. Nooo jospa se innostus vielä heräis kun saa kesän polkastua kunnolla käyntiin. :)
Ihanaa kesäkuuta kaikille! :flower: :cool:
 
Käyn joka päivä lukemassa teidän kuulumiset :) Mukavaa, että tulee porukkaa lisää, että pysyy keskustelu yllä!

Täällä kp45, testit negoja. En jaksa mennä gynelle enkä jaksa enään edes yrittää. Kaks kiertoa ollu taas törkeen pitkiä eli pakko kai lähtee hakeen apuja.

Tsemppiä muille paljon! :) Nauttikaa kesästä ja kärpäsistä!
 
Kylläpäs kaksplussan sivut on viimeaikoina tökkiny ja pahasti :eek: onko muilla ollu samaa? Nyt taas toimii normaalisti.

Tervetuloa uusille!
Ite sain ainaki nyt 3vk eteenpäin töitä, saas nähä mitä sen jälkeen. Nyt menos kp3 ja vipan clomi kuurin alotin tänään. Torstaita odottelen :)
 
Mitäs tänne muille kuuluu?

Täällä dpo 3 ja ovis meni ohi täysin ilman mitään kipuja tai nippailuja. Ei edes mulle normaalit menkkajomotukset ole alkaneet. Viikon päästä ajattelin kuitenkin testiä ihan huvin vuoksi tehdä :)
 
Hellou! Mitäs ryhmäläisille kuuluu? Taitaa olla kesänvietto meininkiä, kun täällä vallitsee hiljaisuus? ;)

Täällä on nautittu alkaneesta kesästä yhdessä avokin kanssa ja nyt odotellaan menkkoja alkaviksi.. Päivän myöhässä ja testit näyttäneet negaa eilen ja tänään. Ihmetyttää, kun ei oo ikinä ollu menkat myöhässä.. Eli kp30 jo menossa. Katsellaan. Ilmotelkaahan tekin itsestänne! :)
 

Yhteistyössä