Nuoret vauvakuumeilijat TALVI/KEVÄT 2017

@Siim kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :D
mä ajattelin aloittaa tikutuksen poikkeuksellisesti vasta kp 14 (mulla myös kp 11), talleteltu nyt joka päivä, niin ei haittaa, vaikka jäisikin bongaamatta :ROFLMAO:

@Hosuli- toivottavasti tämän kierron ovis ajoittuu samaan kaupunkiin :)

@Jennipä vielä on kyllä todella aikaista, toivotaan että vielä plussaksi muuttuisi :)

@eevas testasitko?
 
@Siim @mimmi92 yhtä puhdas nega oli tänäänkin. Kyllähän tässä toki tulee vielä testailtua, mutta kyllä mun mielestä testeissä (ainakin tämän päiväsessä) olisi pitänyt edes jonkinnäköinen viivanpaikka tai edes roskishaamu tulla näkyviin, vaikka eihän semmosiin tietenkään olis mitään luottamista. Mut vaikka olis ollut parasta ikinä, että plussa tulis niin oon silti tyytyväinen, että kroppa sai oviksen aikaiseksi. Jos niitä menkkojakaan ei näy (eikä plussaa) nii sitten oon aika vihane.
 
@Jennipä Ei minulla ole noin aikaisin koskaan tullut mitään näkyviin, kuten varmaan olen ennenkin sanonut. :) Dpo11 ja dpo12 ensimmäiset positiiviset, sitä ennen negaa.

@Siim Ei mitääään. Eipä paljon piinailuta, kun olo on niin ei-raskaana kuin olla ja voi. :( Tuskin edes testaan.

Kurja fiilis muutenkin tänään. Hoksasin yhtäkkiä, että olisin varmaan nyt viikolla 9 ja tuli kauhea ikävä raskautta. Sitten hoksasin, että ensi kierrossa ovuloin varmaan väärältä puolelta, joten seuraavan kerran yrittämään pääsee sitten huhtikuun lopulla. Ja vielä sen jälkeen tajusin, että täällä on paljon pidempään yrittäneitä eikä minulla ole mitään oikeutta valittaa. :rolleyes: Surettaa silti.
 
@Fritang aina on niitä joilla menee huonommin, afrikan lapsillakaa ei oo ruokaa jne. Jokaisella on omanlaisensa vaikeudet eikä niitä voi mun mielestä vähätellä vertaamalla toisten vaikeuksiin.

Hankala muistaa kuinka yksilöllisesti raskaus näkyy testeissä. Kun monet näkee haamulaisia just dpo 9 niin tuntuu että pakkohan ne ois mullakin näkyä, jos ois näkyäksee :LOL:. No käy miten käy.
 
@Hosuli- toivottavasti tässä oviksessa oisitte samassa kaupungissa (y) Meitähän on nyt kolme ( @mimmi92 ) samoissa kiertopäivissä, päästään toivottavasti jännäileen samoihin aikoihin :rolleyes:

@Fritang saa surettaa <3 Just niinku @Jennipä sanoi, meillä kaikilla on omat ongelmat ja aina löytyy joku jolla on vielä huonommin asiat kuin itsellä, eikä se vähennä sitä omaa surua ja pettymystä mitenkään :unsure:
 
Mä täällä keskellä yötä riemuitsen, kun mun menkat saapui vihdoin! Eevas tjot2 alkakoon;)

Kylhän mä sen negan pe testasin varalta, mutta näi ilonen menkoista en oo viel ikinä ollut! Toivottavasti nyt lääkkeet ja reippaanpi syöminen auttaa ja seuraava kierto ois normaalimpaan suuntaan.

@Fritang kaikki tuntemukset on sallittuja täällä<3

Yritän nyt riemultani nukkua vähän, toivottavasti sen vyöhyketerapian voi vielä perua:ROFLMAO:
 
@eevas Jee, onnea menkoista! Kroppasi selkeästi pelästyi kun kuuli mihin on joutumassa :LOL:

@Jemppis Olisiko sulla voinut olla ovis myöhemmin? :)

Täällä dpo11 ja oli pakko testata, kun on ollut hirveä närästys eilisestä lähtien. En muista koska olisin viimeksi närästyksestä kärsinyt, esikoisen raskausaikana? :sick: Testi oli kuitenkin ihan tyylipuhdas nega. Kaivelin sen vielä oikeaoppisesti roskiksestakin, mutta ei irronnut plussaa silläkään. :ROFLMAO:

Kertokaas mitä raskaus- ja ovistestejä kannattaisi tilata? En ole tykännyt Raskauskeijun OneStep-raskaustesteistä. Ennen niillä oli jotain parempia, merkittömiä. Saman lafkan ovistesteissä ei kyllä ole mitään vikaa.
 
Joo @Fritang yllättävn nopsaan tosiaan toimi vyöhyketerapia, en ehtinyt edes käydä:ROFLMAO::LOL: Onneksi sen pystyi perumaan.(y)

Mä oon käyttänyt vain celarbluen ja apteekin raskaustestejä. Kuulemma Clearblue antaa joskus viivanpaikkaa, mulla kyllä toimi hyvin. Tilasin apteekin raskaustesti merkkisiä (tai jotain sinne päin) netistä ja tykkäsin myös niistä, oli jotenkin selkeämpiä. Oon niin vähän testaillut, ettei syvällisempää ymmärrystä ole vielä päässyt syntymään:giggle:

Täällä lentää tänään kaikki "otetaan rennosti" periaatteet ikkunasta komeassa kaaressa. Oon yrittänyt arvioida vaikka mitä skenaarioita mahdollisen oviksen ajankohdasta tyyliin "jos normaalikierto se on xx.xx. jos pitkittynyt se voisi olla...:ROFLMAO:" Noh onneksi on se miehen reissutyö, niin ei taida mun laskelmilla olla paljoa väliä. Päätin etten mitään ovistestailua nyt sentään aloita, kun toisaalta edelleen olisi hyvä olla raskautumatta vielä... Mutta tänään mä haluunhaluun vauvan heti jouluksi:love: Huoh, selkeesti naiseushormoneja erittyy taas vereen reippaalla annoksella;)

Mites @mimmi92 @Siim ja @Hosuli- löytyikö ovikset? :) @Hosuli- täälläkin mietityttää ollaanko miehen kans ikinä samassa kaupungissa oikeaan aikaan. Toisaalta mä en tiedä edes ovuloinko...(n)
 
@eevas onnittelut menkoista! :) toivottavasti kierto menisi vähän säännöllisemmäksi!

Pahoittelut @Jennipä, @Jemppis ja @Fritang negoista :(

Kp 13 (helppo kerrankin muistaa ilman kalenteria kun 1. päivä alkoi uusi kierto :)) ja pitihän se ovistestin uittaa :D nega vielä kuten odotinkin, viikonloppuna varmaan vasta, jos edellisten mukaan laskee..

Muok. @Fritang mä oon tykännyt käyttää noita mitä marketeista löytyy niin ei tarvii odotella postia :D
 
Pahoittelut negoista kaikille :(

@eevas mä en pystyis tjottaileen :ROFLMAO: Se on joko kunnolla yritystä tai ei ollenkaan hehee :D

Aloin tikuttaan ovista toissapäivänä ja tänää eka vilkkuva hymy digiin, mutta ovis varmaan vasta loppuviikosta kun mulla tulee aina jopa 5pv tota vilkkuvaa naamaa ennen lopullista plussaa :whistle: Mut tietääpä mitä on ohjelmassa loppuviikosta :LOL:
 
@Siim meillä sama juttu! :D pidetään peukut pystytyssä!
Aina itse ajatellut, ettei olisi ehkä lapsen kannalta mieluisin ajankohta, mutta nyt jotenkin ajatus tuntuukin ihan kivalta :)
Toki myös jos La menisi tammikuun alkuun niin saattaisi syntyä joulukuun puolella kun lapset syntynyneet 5 ja 10pv ennen laskettua aikaa :)
 
@Siim kai tässä tjottailussa on nyt se, että mua huolettaa kuinka pitkä tämä kierto on ja just se yhdistelmä reissutyön kanssa. Siis mähän meen ihan hajalle, jos ensin tikutan ovista jonku 40 päviää ja sitten ollaankin eri kaupungissa:ROFLMAO: Mut vakavissaa, en nyt aio itseäni tässä rikkoa, kun on ihan mahdollista, että hiukkasen kestää muita kauemmin. Puolensa ja puolensa, ihan hyvä just tässä tilanteessa, jos venyy ja ei haittaa, jos vauva sitten tuleekin nopsaan:love:

Kiva @Jemppis etten oo ainoa, jolla hieman on havaittavissa heilahtelua siinä mitä milloinkin toivoo:D Ootkos vielä testannut tai onko alkanut uusi kierto?

Mustakin tuntuu, ettei joulu olis se kaikista paras ajankohta synnytykselle ja sitten myöhemmin synttäreille, mutta tuskinpa sillä olisi sitten loppujen lopuksi mitään väliä.:) Miehet siis toivoo jouluvauvoja, onko muilla ollut ajankohtatoiveita tai ajtuksia mikä ois kiva?:love:
 
@eevas meillähän kumpikaan lapsista ei ole tykännyt yhtään olla vaunuissa, eli ekat 5-6kk on vauva ollut ulkoillessa pääasiassa sylissä/kantorepussa. Eli sen perusteella sanoisin että vaihteeksi syysvauva olisi kiva niin kesällä voisi sitten olla enemmän auringossa ulkona :D
Toisaalta kevätvauvan kanssa oli mukava kun pystyi vaan lähtemään ilman järkyttävää pukemisrumbaa. Varmaan kaikissa ajankohdissa puolensa. Ääh mä haluan vaan sen vauvan ;)
 
Noniin ja "dataa" pöytään, sehän piti heti lyödä raskauslaskuriin ja, jos mulla olisi normaali kierto ja raskautuisin la olisi 18.12. Laitanko kalenteriin:ROFLMAO:

Mä oon kans ajatellut, että kevätvauva olis kiva.:) Mut ei se sitä ajankohtaa katso, saa tulla vaikka jouluaattona, jos haluaa;)
 
Mä haluisin kevätvauvan :love:. Tai semmosen että valosampaan aikaan olis suunta. Mutta kunhan nyt tulis vaavi ylipäätään.

Tänää on kyllä aamulämmötkin jo tipahtanut ihan reippaasti. Ootan nyt niitä menkkoja kovasti. Kahden viikon päästä ensikäynti lapsettomuuspolille! :eek: jospa sieltä sais kevätvauvan tilauksee :ROFLMAO:
 
Kevätvauva olisi kyllä kiva. :love: Esikoinen syntyi elokuun lopulla ja ai että se talvi oli piiiiitkä univelkaisena... Talvet ja syksyt on muutenkin pyllystä (n) Keväällä on enemmän energiaa.
Jos raskautuisin ei ensi, mutta sitä seuraavasta kierrosta, niin la olisi 18. tammikuuta. Se kyllä syntyisi varmaan jouluna :eek: Iik kortsut kehiin.
Ai niin sekin olisi vielä kiva, jos napero onnistuisi ajoittamaan lasketun aikansa niin, että voin jäädä äitiyslomalle sujuvasti periodien välissä. Ei saa heittää hyviä opintopisteitä hukkaan! :ROFLMAO:
 
Pahoittelut negoista :cry:

@Siim ja @mimmi92 , ompa hauskaa, että meillä on kaikilla sama kiertopäivä ;) Voidaan yhdessä piinailla. Hauskaa myös, ettei tarvitse miettiä kiertopäiviä, kun voi katsoa suoraa kalenterista :ROFLMAO:

Mulla pitäisi olla ovis muutaman päivän kuluttua. Harmi, että ollaan miehen kanssa silloin eri kaupungeissa =( Tänään on viimeiset tallettelut. Kävin gynellä eilen ja ultrattiin samalla munasarjat, niin oikealla puolella oli kypsymässä 14 mm munarakkula :whistle: Siitä gyne ennusti, että ovulaatio olisi 3-5 päivän sisällä. Ovulaatiotestit ei kyllä näytä vielä edes hailuraa viivaa :cautious: En kyllä laita tähän kiertoon kovinkaan suuria odotuksia!

@eevas onko sullakin mies siis reissutyössä vai minkä takia asutte eri kaupungeissa? :) Sori mä en oo tuolta ihan kaikkia viestejä lukenut, niin en tiedä kaikkien tilanteita :(

Me ollaan kans mietitty miehen kanssa, että kevätvauva olisi ihana :love: Mulle kans syksy ja talvi on todella raskasta aikaa, joten olisi ihanaa jos vauva syntyisi keväällä, kun päivät alkaa pidentyä ja oma mielialakin kohoaa. Toisaalta, ei ole väliä koska vauva tulee, kunhan se joskus tulee :)

@Jennipä , Tiedätkö, mitä tuolla lapsettomuuspolilla tehdään ensimmäisellä kerralla ja millä keinoin sitä vauvaa aletaan aluksi sitten yrittämään? :) Tsemppiä sinne!
 

Yhteistyössä