Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

@JanniSulonen tsemppiä yöhön sullekkin, ihan kamalaa puhaa piinaillessa :LOL:. Toivotaan että ollaan liian aikaisin testattu. Itse kans testasin pregcheckin liuskoilla. Oli joskus niitä sofin testejä, olikohan kotitestiltä tilattuja, mutta ne näyttää tosi herkästi punertavaa viivanpaikkaa vaikkei ois raskaana. Ite sain semmosii tokan yrityskierron lopulla ja ei ollut kivaa kun toiveet pomppas ihan liian korkeelle aiheetta.
 
Nyt jo ressaa, että pitäiskö nuitte viivojen olla jossain vaiheesa tasavahvat.. on tuo viiva tummentunut selvästi, mutta tuli yhtäkkiä semmonen olo, että pitäiskö niitten olla jo yhtä tummat (n) semmonen olo että kaikki ei oo kuitenkaa hyvin :censored: huoh.. ehkä mä ressaan turhaan :whistle:
 

Attachments

@möhköfanttii Mulla taitaa hauskasti olla tasan sama kiertopäivä 30? Testasin tänään ja näytti lähes tuolta, jokaisena kolmena kertana ne on olleet vahvemmat, mutta ei vielä tasavahvat. Samaa siis mietin itsekin, että milloin niiden pitäisi olla. Luulisin, että ei ei siihen enää kauaa voi mennä jos kaikki menee hyvin, mutta ihan varmasti tämä on yksilöllistä miten hormonit nousee ja myös testistä riippuvaista (n):LOL:. Jatketaan siis testailua ja tuu kertoo jos saat tasavahvat. (y)
 
@möhköfanttii Mulla taitaa hauskasti olla tasan sama kiertopäivä 30? Testasin tänään ja näytti lähes tuolta, jokaisena kolmena kertana ne on olleet vahvemmat, mutta ei vielä tasavahvat. Samaa siis mietin itsekin, että milloin niiden pitäisi olla. Luulisin, että ei ei siihen enää kauaa voi mennä jos kaikki menee hyvin, mutta ihan varmasti tämä on yksilöllistä miten hormonit nousee ja myös testistä riippuvaista (n):LOL:. Jatketaan siis testailua ja tuu kertoo jos saat tasavahvat. (y)
Jep, kp30 täälläkin (y) tuntuu vaan niin hölmöltä ku ei vielä oikee taho uskoa, että siinä on ne kaks viivaa ja että mahassa ois joku kasvamassa ni sitte aattelen koko aja pahinta ja oon sillee "nipistäkää mua, onkoha tää unta" :LOL: mitä oireita sulla on nyt ollu/onko ollu mitään? Laiskana en jaksa selata sivuja taaksepäin jos vaikka siellä lukis.. :D
 
@möhköfanttii saa kysyä ja ihan samoilla epäuskoisilla fiiliksillä. Kiva vaan että jollekin voi ihmetellä :rolleyes: Monenlaisia mahatuntemuksia ja välillä tuntuu kuin menkat alkaisi, muttei ala. Monta iltaa on nyt kuvottanut jatkuvasti jos ei syö kokoajan, myös kylmyys iskee illasta ja väsyttänyt on normaalia aiemmin. Lisäksi runsas kirkas valkovuoto jatkuvasti taitaa myös olla oire ja ainiin, hirveä nälkä. Eikä menkkoja näy! Samaa? o_O
 
Viimeksi muokattu:
Mä taisin saada tasavahvat viivat joskus rv 4+jotain, rv5+1/5+2 sain digiin 3+ jollon lopetin testaamisen..mutta hyvältä näyttää möhköfantiin viivat!

Ja lilja, söin verigreippejä esikoisen yrityskierrossa ja ainaki limoista päätellen niistä oli apua :D
 
@möhköfanttii saa kysyä ja ihan samoilla epäuskoisilla fiiliksillä. Kiva vaan että jollekin voi ihmetellä :rolleyes: Monenlaisia mahatuntemuksia ja välillä tuntuu kuin menkat alkaisi, muttei ala. Monta iltaa on nyt kuvottanut jatkuvasti jos ei syö kokoajan, myös kylmyys iskee illasta ja väsyttänyt on normaalia aiemmin. Lisäksi runsas kirkas valkovuoto jatkuvasti taitaa myös olla oire ja ainiin, hirveä nälkä. Eikä menkkoja näy! Samaa? o_O
Mulla myös mahatuntemuksia, välillä nippailee ja välillä on kovaakin "menkka" jomotusta :rolleyes: myös väsymystä löytyy joka iskee iltapäivällä/illalla tosi aikasin.. töistä kun pääsee ni saa heti nukkua pari tuntia, että jaksaa valvoa sinne asti että pääsee yöunille :D kuvotusta löytyy kans ja seki alkaa yleensä iltapäivällä/illalla ja tänää bongasin pienen närästyksen jota mulla ei oo KOSKAAN..nii ja sitte tää kamala röyhtäily :sick: tiiä sitte mitkä kaikki kuvittelen :D niin ja tissit on myös kipeät..
Ootko millon aatellu soittaa neuvolaan? :whistle:
 
@Janskuuuhh Minäkin nään kaikissa jotain! Tuu kertoo vahvistuuko:) Harmittelut @Jennipä :(

@möhköfanttii Hihih, tutulta kuulostaa tuokin. Jännää että voi olla innoissaan jopa kauheasta olosta! ;) Ajattelin ehkä tänään tai huomenna soitella ja kysellä mikä tilanne olisi neuvolan suhteen. Toivottavasti ei mene kovin pitkälle. Minua stressaa kun välillä on todella koviakin vihlontoja, eikä tiedä onko se huono vai normaalia (n)
 
@Janskuuuhh Minäkin nään kaikissa jotain! Tuu kertoo vahvistuuko:) Harmittelut @Jennipä :(

@möhköfanttii Hihih, tutulta kuulostaa tuokin. Jännää että voi olla innoissaan jopa kauheasta olosta! ;) Ajattelin ehkä tänään tai huomenna soitella ja kysellä mikä tilanne olisi neuvolan suhteen. Toivottavasti ei mene kovin pitkälle. Minua stressaa kun välillä on todella koviakin vihlontoja, eikä tiedä onko se huono vai normaalia (n)
Mä aattelin kans varmaan tänään soittaa.. jep, samat huolenaiheet täällä (n)
 
Olipa ihanaa lukea, että plussat on vielä pysyny plussina:love: Onnea myös piinailijoille, toivottavasti tulis lisää plussia:LOL:

Meidän päässä käytiin keskustelu vol satatuhatta, jonka tuloksena päätettiin siirtää yrityksen alkua vuodenvaihteeseen. :cry: Ihan huonot perustelut sillä miehellä, mutta en mä nyt voi sitä painostaakkaan tämmöseen asiaan.. Ja eihän tuo aika niin pitkä ole oikeasti, minulle vaan tuntuu neljännesvuodelta. Vähän vaan pelottaa, että se o sitte sama keskustelu taas vuodenvaihteessa vaikka tuo lupas ettei ole.

Kyllä se vähän on alkanut lämmetä asialle, kyseli niistä neuvoloista milloin niitä olisi. Sitte ollaan aika paljon käyty niitä typeriä "meidän lapsihan sitten / meidän lapsihan ei sitten koskaan.." keskusteluja.. (Typeriä siksi, ettei ne ainakaan koiran kohdalla kyllä pitäneet paikkaansa:ROFLMAO:) Mutta mua huolettaa, kun se sanoo että se haluaa mun olevan onnellinen eikä pysty katsomaan, kun oon surullinen.. Mut onko se nyt ihan väärin jos meille tulee vauva vaan siksi, että minä olisin onnellinen? Mielipiteitä? Mä haluan tätä niin kovasti, että oma arvostelukyky on ihan täysin pimentynyt. En vaan tiedä miten odotan vielä toisen vuoden tai 10 vuotta mistä sitä tietää. Ja oon kyllä aina sille puhunut, että haluan lapsia nuorena ja nyt minusta aletaan olla vähän jo rajoilla, ettei pitäis olla tullut ihan yllärinä.

Puuh tulipa pitkä viesti... Sori:(
 
@eevas
Voi että mikä tilanne. Mikä sitä miestä viivyttää? (n) Ymmärrän että harmittaa, mutta onneksi alkuvuosi ei ole tosiaan kaukana. On vaikea olla luomatta miehelle liikaa paineita. Itsekin olin lopulta niin kuumeessa, että oli vaikea olla päivittäin puhumatta jotain aiheesta Ja itsekin mietin silloin, että onko tämä kaikki vain minun haluamisesta kiinni. Mutta en koe sitä enää niin kun yhteinen päätös se yrittäminen kuitenkin on. Niin myös teidän kohdalla.

Tuollaisten pienten kivojen juttujen ja läpänheiton kautta on mukavampi ujuttaa aihetta esille. Ja välillä pitää myös puhua niistä peloista ja ahdistuksista, mitä vanhemmuuteen liittyy, jotta ne tulisi käsiteltyä. Yhtäkkiä mies sitten onkin valmis kun tilanne on tarpeeksi luonnollinen. Jospa kaikki vielä etenee hyvin (y)
 
Viimeksi muokattu:
Seljalle tsemppiä jatkoon!

Eevas, onneksi mies ei loppupeleissä hirveesti yrityksen aloitusta siirtänyt, vaikka ymmärrän että harmittaa kun itse kuumeilee kovasti. No kohta on teiän vuoro! Mä oon meillä se ketä siirtää kakkosen yrityksen alotusta vähä väliä...mies ei hirveesti ehkä tykkää mutta toisaalta ymmärtää että mä kuitenkin oon se ketä on raskaana/synnyttää/hoitaa lapset ja kodin arkena että oottaa kiltisti koska oon valmis..meinaa taas oon aatellu pihdata vielä pari viikkoo että tää tuleva ovis menis ohi, en tiiä...menipä ohi aiheen vähä, mutta tsempit eevas odotteluun, kohtakohta!! :)

täällä kp7..eikä muuta kummallista.
 

Yhteistyössä