Nuoret vauvakuumeilijat SYKSY 2016

Onnea @möhköfanttii hirmuisesti :love::love::love:

Täällä dpo 9 ja suuret toiveet. Lämpöjäkin testasin ja 36,7-37,0 saanut eli hieman koholla (vaikka ei suoraan raskaudesta kerrokkaan). Tisseistä tulee edelleen maitotippaa puristamalla mutta onneks on lähete verikokeisiin jossa on myös prolaktiinin mittaus.

Mut hieman ällöjuttuja: valkovuoto on taas vaihteeks tosi venyvää, vaikka ei nyt kirkasta kuitenkaan o_O ei oo ennen ollut ainakaan minun huomatakseni tässä vaiheessa kiertoa
 
  • Tykkää
Reactions: Tuikki
Pahoittelut etten oo paljoa kirjotellu tänne tai vastaillu.. oon ollu töissä ja nukkunu tän viikon aikana JOKA ilta ku on töistä päässy.. oon sairastanu ja tehny ties mitä.. ja jotenki ollu semmonen olo ettei vaan huvita kirjoittaa, että kirjoitan sitten kun on asiaa :censored:
 
Ei se mitään @möhköfanttii ei sitä aina voi olla aktiivinen. Itselläkin ainakin aina kuukautisten ja ovisten välillä ei jaksa aina mielenkiinto riittää, etenkin jos on pitempi kierto kuten nyt on useemmin ollu.

Onko ollut mitään oireita tai mitään eroavaisuuksia muihin loppukiertoihin nähden? :)
 
Ei se mitään @möhköfanttii ei sitä aina voi olla aktiivinen. Itselläkin ainakin aina kuukautisten ja ovisten välillä ei jaksa aina mielenkiinto riittää, etenkin jos on pitempi kierto kuten nyt on useemmin ollu.

Onko ollut mitään oireita tai mitään eroavaisuuksia muihin loppukiertoihin nähden? :)
Hmm.. no nyt on tää koko viikko ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa (eli siis tänään) ni ollu iha tajutonta väsymystä, ihan siis niin, että kun tulee töistä niin nukahan HETI sohvalle.. ja palelu on tullu kuvioihi 2-3pv sitten, finnit ollu iha järkyttävän kokosia ja niitä on tullu myös olkapäihin (!!!), tänää sittekö käännyin tuolilla oikialle päi niin navan alta vihlas tosi kovaa, mutta tiiä sitte mitä kaikkia kuvittelen ku miettiny tätä :D ja nyt ku tuo plussa tuli ni iski muka huonon olon tähä :D:ROFLMAO: alavatsaa turvottaa kauhiasti ja on tosi pinkiä ja normi menkkakipuja tuntuu aaltomaisesti, mutta toivotaan ettei ala :)(n)
 
Hmm.. no nyt on tää koko viikko ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa (eli siis tänään) ni ollu iha tajutonta väsymystä, ihan siis niin, että kun tulee töistä niin nukahan HETI sohvalle.. ja palelu on tullu kuvioihi 2-3pv sitten, finnit ollu iha järkyttävän kokosia ja niitä on tullu myös olkapäihin (!!!), tänää sittekö käännyin tuolilla oikialle päi niin navan alta vihlas tosi kovaa, mutta tiiä sitte mitä kaikkia kuvittelen ku miettiny tätä :D ja nyt ku tuo plussa tuli ni iski muka huonon olon tähä :D:ROFLMAO: alavatsaa turvottaa kauhiasti ja on tosi pinkiä ja normi menkkakipuja tuntuu aaltomaisesti, mutta toivotaan ettei ala :)(n)
Niin ja paino on muka noussut.. toki syy voi olla josai iha vaa mun ruokavaliosa :D
 
Ihanaa @möhköfanttii :love: mietinkin tässä että mitenhän siulla menee (y)
Heh :) hiljaiseloa oon pitänyt kun ei oo ollut kerrottavaa ja vähä ollu kiinnostut vähissä koko hommaan, eihän me todellakaa olla pitkään yritetty, mutta kyllä se silti on tuonu mukana semmosen "masennuksen" kun aina näyttänyt negaa tai sitte tullu plussa ja sitte kuitenki taas nega.. toivottavasti nyt vaan menis kaikki hyvin.. odottelen miestä töistä, oon joutessani tehny jo kolme testiä koska "eihän tää nyt voi näyttää oikeen" :LOL::ROFLMAO:
 
Haha joo vähän sama :LOL: itellä vasta yk2 mut nuo negatestit on vaan niin julman valkosia :unsure: pääsis nyt ees uuteen kiertoon :mad:

Mie pien siulle peukkuja et kaikki menee hyvin :)(y)

Edit. Äsken vessassa tuli odotettu punainen yllätys, jospa huomenna alkaisi vuoto ja voin sitten lopettaa tän valittamisen :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Suuret onnittelut @möhköfanttii (y) Miten sun mies reagoi?
Itse sain jollain laskurilla lasketun ajan tuonne heinäkuun reiluun puoliväliin. Hui! Voidaan siis päästä samaan keskusteluryhmään!:rolleyes: Itse olen niin herkkä kroppani tuntemuksille, joten oli hyvinkin vahva tunne/tieto siitä, että tää on nyt jotain mitä ei ole koskaan ollut.

@lilja_93 @eevas @Siim @iitata Kiitos kertomuksista! Aika paljon samaa kaikilla. Etenkin nuorena ja myös koulutustaustasta riippuen on vaikea vielä löytää niitä kohtalontovereita tässä asiassa. Itsellänikään ei ole kuin pari, joille voisin ehkä kertoa, mutta vielä en kyllä ole kertonut. Monet on niin erilaisessa elämäntilanteessa vielä. Se helpottaisi kyllä kovasti kun voisi jollekin purkaa sekavia ajatuksiaan, mutta onneksi on edes nämä ryhmät. :)
 
Viimeksi muokattu:
Suuret onnittelut @möhköfanttii (y) Miten sun mies reagoi?
Itse sain jollain laskurilla lasketun ajan tuonne heinäkuun reiluun puoliväliin. Hui! Voidaan siis päästä samaan keskusteluryhmään!:rolleyes: Itse olen niin herkkä kroppani tuntemuksille, joten oli hyvinkin vahva tunne/tieto siitä, että tää on nyt jotain mitä ei ole koskaan ollut.

@lilja_93 @eevas @Siim @iitata Kiitos kertomuksista! Aika paljon samaa kaikilla. Etenkin nuorena ja myös koulutustaustasta riippuen on vaikea vielä löytää niitä kohtalontovereita tässä asiassa. Itsellänikään ei ole kuin pari, joille voisin ehkä kertoa, mutta vielä en kyllä ole kertonut. Monet on niin erilaisessa elämäntilanteessa vielä. Se helpottaisi kyllä kovasti kun voisi jollekin purkaa sekavia ajatuksiaan, mutta onneksi on edes nämä ryhmät. :)
Kiitos :) kyllähän tuo mies tuntu ilonen olevan, ei vaan oikeen uskalla kunnolla hyppiä onnesta toisin ku minä :love::LOL:
Mulla oli vähän semmonen "mitä jos..." olo, jotenki aika varma, mutta kuitenki sitte vähä epäilytti :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tuikki
Voi höh Jennipä :( Vaikka eihän kaikilla näy vielä dpo10... :rolleyes:

Mun mielestä/mulle paras on PregCheck, siis liuskatesteistä. Tietysti digi ois se varmin mut ite en raski ostaa niitä ku vasta ehkä sit ku saan viivat liuskaan :LOL: Huonoimmaksi oon kokenu rfsu:n testit koska niissä on usein ollut ihmeellisiä värikertymiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä

Yhteistyössä