Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

papurinsessa: niin se vähän tuntuu monen mielestä menevän, että pitäisi oottaa että on ura ja rahaa ja matkusteltu jne ennenkun lapsen hankkii, mutta gynekologikin sanoi mulle, että se riittää että oikeasti haluaa lapsen. Raha ja kaikki muu järjestyy kyllä.
Testiä en oo vielä tehnyt, onkohan näin aikasin mahdollista tehdä testiä (kp 20/27-28) ? Tekisi mieli jo tehdä mutta se negatiivisen tuloksen aiheuttama harmitus on niin kurjaa
minttumar:
Päivitä vaan, oiskohan yk 6 tällä hetkellä (n) ja onnea sulle plussaamisesta muuten !:)

Kuinka moni muuten käyttää ovulaatiotestejä ? Itse en oo vielä tutustunut niihin ollenkaan. Vähän laskeskellut milloin voisi olla ja oireita bongaillut, mutta oon harkinnut niitä testejä.
Olen samaan mieltä gynekologisi kanssa!!:LOL: Hmm jostain luin juuri äskettäin, että keskimäärin positiivinen raskaustesti tehdään noin 12 päivää ovulaatiosta eli kp 26/28 (jos ajatellaan, että kiertopäivä on tyypillinen 28 päivää ja ovulaatio tyypillinen kp 14/28). Odottaisin siis vielä kierron loppuun ja testailisin sitten juuri sen takia, ettei tule niitä ikäviä negoja :confused:

Mä ostin juuri toissapäivänä ekaa kertaa cittarista sellaisen ovispaketin. Kokeilin jo huvikseen tehdäkin sellaisen tässä kierron lopussa ja säikähdin vahvaa viivaa :LOL: Joko mulla oli ovis kierron lopussa tai sitten ne jotenkin sekoili mulla. Ajattelin alkaa myös ens kierrolla käyttämään niitä, mutta tänään äiti puhu mulle järkeä ja sanoi, että usein kun raskautta stressataan paljon ja juuri testaillaan alusta asti, tähtäillään yms. niin lopputulos on, että raskautuminen on stressin takia mahdotonta. Monesti hedelmöityshoitoja käyneet ihmiset ovat "luovuttamisen" jälkeen raskautuneet luonnollisesti hyvinkin pian, kun stressi on poistunut. Olenkin ajatellut, jos en liiemmin testailisi ja yrittäisin nyt edetä rennolla meingillä, niin ehkä se olisi jopa parempi :rolleyes: Saa nähdä, kuinka käy :geek:

Nää ei siis olleet mitään tieteellisiä faktoja vaan enemmänkin huomioita, joita olemme tehneet lähipiiristä yms. :D

• Tykkää
Reactions: minttumar
Kuinka moni muuten käyttää ovulaatiotestejä ? Itse en oo vielä tutustunut niihin ollenkaan. Vähän laskeskellut milloin voisi olla ja oireita bongaillut, mutta oon harkinnut niitä testejä.
Esikoista yrittäessä käytössä ovisliuskat ja oon hankkinut niitä jo laatikkoon syksyä varten. Ne on enemmänkin varmistuksena omille tuntemuksille, tunnistan kyllä yleensä oviksen joka kierrosta.

papurinsessa Itse join ihan tavallista greippimehua (en verigreippi), aluks maistu ihan älyttömän pahalta ja kitkerältä, ja jostain syystä ihan kananmunalta ( :ROFLMAO::ROFLMAO: ) mutta sitten siihen makuun tottu ja aloin jopa rakastaa sitä mehua. :D

Not alone Minäpä päivitän! :) Onnea rakenneultraan! Onko teillä veikkauksia kumpi siellä masussa asustelis? Tai kumpaa toivoisitte? :) Juu, kyllä ymmärsit oikein, miullekin plussa tuli viime viikolla, eli ihan alkumetreillä mennään. :)
Kiitos! :) mies on 99% varma että poika olisi mutta itse en oikein osaa sanoa :D mies toivoo kovasti esikoisestaan poikaa, minulle oikeastaan sama kumpi tulee kunhan terve olisi. Esikoinen minulla tyttö on, sinällään olisi poika kiva kun en tiedä tuleeko lapsia tämän enempää. Tietysti tyttöä kasvattaneena miettii osaisiko edes pojan kasvattaa :LOL:

Alkumetreillä mutta siitä se lähtee ;) itse ainakin kauhistelen välillä miten nopeasti se aika onkin mennyt! Tuntuu että vasta plussasin ja nyt viikkoja onkin 20+0.

• Tykkää
Reactions: minttumar
pajuviidakko Minäpä päivitän! Ja kiitos onnitteluista. :) Käytin ovulaatiotestejä jokaisessa yrityskierrossa, sillä en ollenkaan tunnista ovista. No ehkä liman määrässä olen alkanut huomaamaan muutosta, mutta muuten ei oo mitään ovistuntemuksia.

Not alone No juu, tärkeintähän se toki on että on terve. :) Onko teillä miehesi suvussa jompaa kumpaa sukupuolta olevia enemmän? Meillä miehen suvussa on huomattavasti enemmän naisia, kuin miehiä (esim. miehellä vain siskoja, miehen äidillä vain siskoja ja miehen isällä suurin osa sisaruksista siskoja.. :ROFLMAO:), joten jostain syystä tuntuisi että meillekin pääsääntöisesti tyttövauvoja syntyisi... :ROFLMAO: Itse haluaisin että esikoinen olisi poika, mutta tyttö on kyllä ihan yhtä toivottu. :)

papurinsessa Yritin muuten katella meijän Prismasta noita mammavitamiineja, mutta ei siellä niitä ainakaan vitamiinihyllyllä ollut, vaikka iso Prisma onkin! Onko ne teijän Prismassa ihan siinä samalla hyllyllä missä kaikki muutkin vitamiinit ym on? :) Pitää vielä kattoo oisko Citymarketissa, kunhan siellä seuraavan kerran käyn...

pajuviidakko Minäpä päivitän! Ja kiitos onnitteluista. :) Käytin ovulaatiotestejä jokaisessa yrityskierrossa, sillä en ollenkaan tunnista ovista. No ehkä liman määrässä olen alkanut huomaamaan muutosta, mutta muuten ei oo mitään ovistuntemuksia.

Not alone No juu, tärkeintähän se toki on että on terve. :) Onko teillä miehesi suvussa jompaa kumpaa sukupuolta olevia enemmän? Meillä miehen suvussa on huomattavasti enemmän naisia, kuin miehiä (esim. miehellä vain siskoja, miehen äidillä vain siskoja ja miehen isällä suurin osa sisaruksista siskoja.. :ROFLMAO:), joten jostain syystä tuntuisi että meillekin pääsääntöisesti tyttövauvoja syntyisi... :ROFLMAO: Itse haluaisin että esikoinen olisi poika, mutta tyttö on kyllä ihan yhtä toivottu. :)
Nyt täytyy kyllä myöntää että en tiedä :LOL: mies ei kovinkaan läheinen ole sukunsa kanssa, muutaman olen itsekin vaan nähnyt. Naisia pääsääntöisesti ollut ne mitä olen tavannut ja tosiaan oma suku ainakin äidin puolelta on naisvaltainen :LOL: voisin kovasti veikata että tyttö tulee. Poikia on sukuun kaivattu lisää mutta tuntuu olevan mahdottomuus :LOL: minä itse asiassa halusin esikoisesta tytön ja sainkin :love:

papurinsessa Yritin muuten katella meijän Prismasta noita mammavitamiineja, mutta ei siellä niitä ainakaan vitamiinihyllyllä ollut, vaikka iso Prisma onkin! Onko ne teijän Prismassa ihan siinä samalla hyllyllä missä kaikki muutkin vitamiinit ym on? :) Pitää vielä kattoo oisko Citymarketissa, kunhan siellä seuraavan kerran käyn...
Löysin tuon monivita-purkin sieltä luontastuote-hyllyltä muiden vitamiinejen luota, aika alhaalta vasemmalta :geek: En sitten tiedä, sopivatko ne mulle kuitenkaan kovin hyvin, kun on ollut nyt niiden aloittamisen jälkeen etenkin aamuisin vatsa todella sekaisin jne:poop::LOL: Toivottavasti niissä ei ole laktoosia. En kyllä usko.

Oon nyt koittanut väkisin olla ajattelematta näitä vauvajuttuja, mutta silti koko ajan malttamaton olo jne. Nytkin kamalan vaikea jaksaa odottaa vielä yli viikko, että voisi edes näkyä plussa raskaustestissä... Menkkoja ei edelleenkään näy. Sekin ärsyttää, kun haluaisi jo aloittaa uuden kierron (liian varma tunne, ettei ole voinut näin loppukierrosta tärpätä :cry:).

Not alone Haha :D Tsemppiä ultraan (olihan se tänään teillä? ja tulehan meillekin vielä kertomaan kumpiko sieltä ois tulossa. :love:

papurinsessa Ymmärrän kyllä tuon että haluaisi niitten menkkojen alkavan, että pääsisi uuteen kiertoon tai sitten testiin ilmestyvän plussan. Kaikkein tympeintä on nää odotteluajat, eka ootellaan että menkat alkaa, sitten ootellaan että menkat loppuu, sitten ootellaan ovista ja sitten ootellaan sitä että pääsee testaamaan ja sitten ootellaan sitä että vahvistuuko se viiva jnejne... Yhtä oottelua koko vauvanteko! :D

Ultra takana. Hirmu hyvin oli kasvanu, vastas viikkoja täysin :) kova touhuamaan, oli vähän hankaluuksia ultraajalla kun vauva liiikku niin paljon :D erittäin tomera poika siellä kasvaa :love: todella selvästi näki sukupuolen, sen sentään anto hyvin kattoa :D 380g painoa rakkaalla <3

Ultra takana. Hirmu hyvin oli kasvanu, vastas viikkoja täysin :) kova touhuamaan, oli vähän hankaluuksia ultraajalla kun vauva liiikku niin paljon :D erittäin tomera poika siellä kasvaa :love: todella selvästi näki sukupuolen, sen sentään anto hyvin kattoa :D 380g painoa rakkaalla <3
Oi, ihana kuulla! :love: Nyt vaan paljon onnea loppuodotukseen ja toivotaan että syntyy terve poika. :love:

papurinsessa Ymmärrän kyllä tuon että haluaisi niitten menkkojen alkavan, että pääsisi uuteen kiertoon tai sitten testiin ilmestyvän plussan. Kaikkein tympeintä on nää odotteluajat, eka ootellaan että menkat alkaa, sitten ootellaan että menkat loppuu, sitten ootellaan ovista ja sitten ootellaan sitä että pääsee testaamaan ja sitten ootellaan sitä että vahvistuuko se viiva jnejne... Yhtä oottelua koko vauvanteko! :D
Joo, mä vielä malttamattomana persoonana vihaan odottamista yli kaiken :LOL::LOL: Menkat edelleen myöhässä ja dpo vasta 9 (jos ovis tosiaan oli silloin kun ovistesti näytti vahvaa viivaa). Testailen uudestaan vasta ens viikon keskiviikkona. En jaksa enää turhia negoja :rolleyes:

Musta tuntuu tosiaan koko ajan, etten raskaana ole ja että stressi jättänyt menksut välistä/siirtänyt niitä. Mies kuitenkin koko ajan väittää että "kyllä sä raskaana oot ku ei sulla edes ikinä tällai vaa jätä menkat tulematta". Se ei taida muistaa, että mulla ne on välillä muutenkin myöhästyneet:LOL:

Tuun tänne nyt vaan omanapaileen kun kerkeen, oon kyllä lukenu kaikkien viestit mutta jotenki on semmone olo että nyt ei jaksa keskittyä (n) täälä eletään kp20 ja kovasti jännitetään.. Jotain mukamas "oireita" on, mutta uskon, että ne on ihan vaan kuviteltuja tai normaaleja tuntemuksia ennen menkkoja :LOL: mies kovasti kyllä uskoo että heti tärppäs, mutta ite en usko yhtään (n)

möhköfanttii Toivotaan että on tärpännyt!

Omanapa Miulla todennäköisesti kyseessä kemiallinen raskaus. Viivat ei tummu kunnolla, ja tämän aamuinen testi hitusen haaleampi kuin eilen. Menossa dpo 17. Odottelen vuotoa alkavaksi ensi viikolla viimeistään. :(

Voi ei, pahoittelut minttumar :(
Jospa testeissä oisi jotain vikaa, ootko kokeillu eri merkkiä?
En oo eri merkkiä kokeillut.. Meidän lähiapteekissa ei ole kuin digitaalisia, ja haluaisin mieluummin sellaisen, jossa tulee nuo viivat, että näkisi onko viiva miten haalea/vahva.. Ja lähikaupassa vain Pregcheckejä.. Aattelin että odottelen ensi keskiviikkoon ja jos ei vuoto ala, niin testaan vielä varmuudeksi. Mutta mitään en kyllä tässä vaiheessa enää uskalla toivoa tämän raskauden suhteen. :unsure:

möhköfonttii: tsemppiä odotteluun! (y) Olen itse aika samassa tilanteessa, etten millään malttaisi odottaa, että testi edes näyttäisi plussaa. Mies koko ajan myös hokee, että "paksuna oot!" mutta mä en itse usko :D

minttumar: Voi ei!! :cry: (y) Mä nyt todella pidän sulle peukkuja ja varpaitakin pystyssä. Olen ollut niin iloinen sun puolestasi. Mä toivon niin paljon, että viivat lähtee teillä tummenemaan ja pelko on ollut turhaa. Olen monelta kuullut, että niinkin on käynyt. EI siis vielä luovuteta kokonaan, eihän?:oops: Muista testailla uudestaan vielä myöhemmin ja vaikka jollain apteekin kunnon digitestillä. Voimia teille todella paljon. <3 Nyt kaikki rukoilut teidän puolesta:notworthy:

Mulla kp nyt jo jotain 35 varmaan, en enää edes tiedä. Tein eilen dpo 7 negan.. Taas hätiköin. Yritän vielä ens viikolla keskiviikkona testailla, jos ei vuoto ala. Nyt on alkanut jatkuva pissahätä ja en saanut viimeyönä untakaan, kun pissatti niin paljon. Tänään ja eilen olen ravannut pissalla ja koko ajan röyhtäyttää. :sick:

Tein eilen apteekin kasettitestin. Tulos oli haaleampi kuin Pregcheckeillä. Nyt vaan toivoisin että vuoto alkaisi nopeasti, että se ehtisi loppua ennen kuin lähdemme reissuun reilun viikon päästä. Eilen ja tänään tullut jotain oranssihtavaa vuotoa pyyhkiessä, eli eiköhän ne hanat pian aukene.

papurinsessa Kiitos. <3 Uskon, että tämä raskaus kuitenkin oli tässä. Ei tuo viivojen haaleneminen kovin hyvältä vaikuta. Soittelin asiasta eilen neuvolaankin paniikissa. Oma terveydenhoitajani oli ilmeisesti lomalla, kun puhelimeen vastasikin joku nuori nainen. Onneksi tämä uusi terkka vaikutti aivan ihanalta ja ymmärtäväiseltä. Sanoi että pitää tehdä vielä ensi viikolla yksi testi ja soittaa neuvolaan uudelleen, kävipä miten tahansa testin ja menkkojen suhteen. Jos menkat ei ala, niin pääsen parin viikon päästä kunnalliselle ultraan katsomaan mikä on tilanne, kun taustalla on jo yksi km. Ja mietitään kuulema muutenkin jatkoa. Jäin miettimään, mitä tuo jatkotoimenpiteiden miettiminen sitten tarkoitti..

Ajattelin, että ensi kierrossa otan käyttöön samat konstit kuin aiemminkin, eli kasoittain eri vitamiineja ja greippimehun. :D Ajattelin myös olla tikuttamatta ovista, koska pupuillaan kuitenkin kahden päivän välein kierron puolivälin tienoilla, niin kyllä se silloin ilman tikutteluakin tärppää jos on tärpätäkseen.

Luin papurinsessa tuolta Piinailijoiden oireista siun dpo-listaa, niin hyvältä kyllä vaikuttais nuo siun oireet! Jospa kuitenkin ovis ois ollu loppukierrosta ja teillä oiskin jo tärpänny siitä? :love:

Syötkö sinä maisa 93 muuten sitä gelee royalea? Mistä tilasit/ostit sitä? Katselin netistä hintoja, niin 60tbl maksaisi n. 20e. Aika hintavaa.. Saakohan jostain halvemmalla.. Ja kuuluuko miehenkin syödä sitä? Ja onko vrk-annos 1 vai 2 tbl? Niin ja kuuluuko tuota syödä koko kierron ajan vai vaan ensimmäisestä vuotopäivästä ovikseen asti? Kamala kysymystulva..:ROFLMAO: Ajateltiin ottaa sekin ensi kiertoon käyttöön.

Miten muilla tässä ketjussa olevilla menee?

minttumar: Todella harmillinen tilanne :cry: Ilmeisesti lastensaanti onkin loppujen lopuksi työn takana. Lähipiirissäni monet naiset ovat käyneet monet keskenmenot läpi ennen raskautumista. Lääkäri oli jopa sanonut äidilleni (jolla ei tosin ollut silloin yhtään vauvayritystä/keskenmenoa takana), että "Et voi tulla ikinä raskaaksi". Kuitenkin heti seuraavalla kierrolla hän raskautui ensimmäisellä kerralla ja sai minut. Ystäväni äiti taas sai todella monta keskenmenoa, joiden jälkeen lääkäri sanoi, ettei hän voi tulla enää raskaaksi. Kuitenkin sai vielä sen jälkeen kaksikin lasta. Lääkäreidenkään puheisiin ei siis voi aina luottaa, piru vie. Kamalasti tsemppiä teille, kävi miten kävi
Täältäkin saat tukea ja varmasti myös vertaistukea saman kokeneilta. Todella toivon, että onni suosisi teitä pian: olette sen kyllä tosiaan ansainneet. :notworthy:

Mä niin toivon, että olisin raskaana, mutta olen silti todella epäileväinen. Mies vaan joka oireeseen tmv. sanoo "Babyborn babybooorn" tai jotain muuta älytöntä :D Eilen dpo 8 mulla alkoi illalla todella todella kovat alavatsa- ja alaselkäkivut. Tuntui enemmän poltteelta kuin vaikka kuukautisoireilta. Koko alavatsaa sattui kauttaaltaan. Välillä myös lantioihin poltteli. Sanoin miehellekin, että nyt ne menkat alkaa.. Heräsin taas kahdeksalta niin kovaan pissahätään, että piti lähes juosta vessaan. Ei menkkoja edelleenkään ja kivut jatkuu.. Nytkin tykyttää alaselkään. Kahvi ei enää maistunut yhtä hyvältä kuin vaikkapa eilen. Oudointa oli, kun menin istumaan sohvalle, niin yhtäkkiä haistoin jonkun laitteen hajun?? Vähän kuin joku öljyä vuotava metallilaite tms. Haju tuntui ihan pistävän nenään. En tiedä, tuliko se kännykästäni vai jostain muusta olohuoneen laitteesta. Eilen en haistanut samassa kohdassa mitään eikä mieskään haista edelleenkään siinä kohdassa mitään. Lisäksi röyhtäyttää koko ajan. Mikäli en raskaana ole, niin alan epäilemään vahvasti, että mulla on nyt jotain pielessä. Niin kovat vatsa- ja selkäkivut nyt menossa..

Tietääkö joku, voiko nimenomaan tuollaiset vähän menkkamaiset kivut kertoa esim. keskenmenosta vai onko ne jollain tullut alkuraskaudessa? On kyllä stressaavaa tää vauvanyritys :LOL:

papurinsessa Kiitos tsempeistä vielä. :love: Ai että nauroin eilen illalla väsyneenä tuolle miehesi "babyborn babybooorn" -jutulle. :ROFLMAO::ROFLMAO: Meillä menee toisinpäin, ite kuvittelen suunnilleen joka kierrossa olevani raskaana ja mies ei usko vielä sillonkaan kun näkee haamun testissä. :devil: Siulla on kyllä tosi paljon raskauteen viittaavia oireita. (y) Onko siulla tänään dpo 10 siis? Millon meinasit seuraavan kerran testailla? :love:

Omanapa Kp 2. Hanat aukes eilen kunnolla aaltomaisten kipujen saattelemana (toisessa ryhmässä valaistiin, että ne oli supistuksia). Samoja aaltomaisia supistuksia tuntui myös edellisessä keskenmenossa, mutta huomattavasti kovempina. Jos jotain positiivista, niin hyvä että vuoto alko nyt, sillä se kerkee varmaankin loppua tässä reilun viikon aikana ennen kun lähetään reissuun. :)

Ajattelin, että reissussa en tikuta ovista ollenkaan (saas nyt nähä maltanko jättää tikut kotiin :ROFLMAO:) enkä muutenkaan stressaa raskautumisesta. :) Eri asia sitten on se, onnistunko olemaan stressaamatta siitä. :D

papurinsessa Kiitos tsempeistä vielä. :love: Ai että nauroin eilen illalla väsyneenä tuolle miehesi "babyborn babybooorn" -jutulle. :ROFLMAO::ROFLMAO: Meillä menee toisinpäin, ite kuvittelen suunnilleen joka kierrossa olevani raskaana ja mies ei usko vielä sillonkaan kun näkee haamun testissä. :devil: Siulla on kyllä tosi paljon raskauteen viittaavia oireita. (y) Onko siulla tänään dpo 10 siis? Millon meinasit seuraavan kerran testailla? :love:

Omanapa Kp 2. Hanat aukes eilen kunnolla aaltomaisten kipujen saattelemana (toisessa ryhmässä valaistiin, että ne oli supistuksia). Samoja aaltomaisia supistuksia tuntui myös edellisessä keskenmenossa, mutta huomattavasti kovempina. Jos jotain positiivista, niin hyvä että vuoto alko nyt, sillä se kerkee varmaankin loppua tässä reilun viikon aikana ennen kun lähetään reissuun. :)

Ajattelin, että reissussa en tikuta ovista ollenkaan (saas nyt nähä maltanko jättää tikut kotiin :ROFLMAO:) enkä muutenkaan stressaa raskautumisesta. :) Eri asia sitten on se, onnistunko olemaan stressaamatta siitä. :D
Hahahhaa! Mäkin itseasiassa nauroin, kun se rupes laulamaan tuota eilen valittaessani oireitani :ROFLMAO: Noin se varmaan juuri useimmiten meneekin, että nainen tiedostaa (tai joskus luulee tiedostavansa :LOL:) olevansa raskaana ja mies epäilee. Mä olen itse hirveen epäileväinen ollut nyt koko ajan noiden aikaisten negojen kanssa ja koska seksi aloitettiin niin loppukierrosta. Mulla on tosiaan tänään dpo 10. Viimeyönä oli kamala suonenveto vasemmassa pohkeessa ja tänään ollut paineen tunnetta pohkeissa. Oon nyt ajatellut odotella tulevaan keskiviikkoon, koska silloin dpo jo 13 eli pitäisi luultavasti näkyä jos on näkyäkseen :rolleyes:

Voi harmitus! :poop::( Onneksi kuitenkin nuo kivut eivät ole yhtä voimakkaita kuin aikaisemmin. Nauttikaa reissustanne ja yrittäkää ottaa rennosti vauvayritys (vaikka omasta kokemuksesta osaan nyt jo sanoa, että se on hiton vaikeaa :LOL:). Paljon jaksamisia ja onnea teidän matkaan :love: Toivottavasti tärppää pian ja kunnolla!

papurinsessa Luin tuolta hätähousuista himotestaajista että negaa oli siulle tullu. :( Älä vielä kuitenkaan menetä toivoa, jos siulla oli dpo 10-11 niin on ihan mahdollista, ettei raskaus näy vaan vielä testeissä. :) Lupaavalta kuitenkin kuulostaa nuo oireet ja etenkin se, kun menkkoja ei näy! :)

Ja kiitos! Varmasti nautitaan reissusta kun ei hetkeen olla päästy kahdestaan mihinkään reissuun. ;)

Omanapa Täällä kp 4 nyt menossa, toivon että tää vuoto alkas pikkuhiljaa loppumaan, ettei kierto menis ihan sekasin taas, kuten edellisen keskenmenon jälkeen..

minttumar: Jep, negaa näytti testi :( Vielä ei kuitenkaan ole menkat alkaneet ja edelleen nipistelee vatsasta jne. Toivottavasti ei olisi mikään tulehdus. Pitää vielä perjantaina testailla aamupissasta, onko varmasti negatiivinen. Jatketaan kuitenkin koko ajan yritystä. Toivottavasti jossain vaiheessa nappaa :)

Toivotaan, että teillä loppuisi vuoto pian ja pääsisitte jatkamaan touhuja... :rolleyes: Koitetaan olla stressaamatta ja nauttia matkoista (mekin mennään viikonloppuna hotellireissulle) :love:

Minäkin ilmoittaudun joukkoon mukaan. Tilanne siis tämä: Nainen 23, mies 22, esikoista yritetään, nyt yk2.

Taustalla PCO-tyyppiset munasarjat, joka pyörii mielessä vähän liiankin paljon. Siinä muun muassa yksi syy miksi päätettiin aloittaa yrittäminen jo vähän aiemmin mitä muuten ehkä oltaisiin tehty.
Tällä hetkellä on kp17 menossa. Kovasti ollaan talleteltu ja ovistakin olen tikutellut, maanantaina tärähtikin potentiaalisen näköinen plussa. Nyt sitten jännäillään miten kävi. Yk1 tuotti kamalan suuren pettymyksen kun menkat alkoivatkin ja pisti kovasti pohtimaan kuinka mahdolliset tulevat pettymykset jaksaa. Varsinkin kun tuo PCO/PCOS nostelee aina päätään ja pistää pelkäämään yhä enemmän. Ei nyt kuitenkaan pidä heittää vielä kirvestä kaivoon, sillä todellahan tässä ollaan vasta yrityksen alussa, eikä liene mitenkään ihmeellistä ettei heti ole tärpännyt.

Mukavia kesäpäiviä kaikille, ja tietenkin plussaonnea! :)

Tervetuloa Ansk1, toivotaan että tärppäisi pian!

Joko minttumar:n vuoto on lakannut?
Entäs papurinsessa, ootko enää testaillut vao odotatko menkkojen alkua?
Jospa ensi kierto oisi teiän kummankin kierto!!

Tänne ei kummempia, foolihappoa ollaa syöty miehen kanssa kohta viikon verran, nyt ollaan kotimatkalla hotellireissusta, oltii koko perhe minireissulla kaveriperheen kanssa, mukavaa oli!

Yhteistyössä