Olen samaan mieltä gynekologisi kanssa!! Hmm jostain luin juuri äskettäin, että keskimäärin positiivinen raskaustesti tehdään noin 12 päivää ovulaatiosta eli kp 26/28 (jos ajatellaan, että kiertopäivä on tyypillinen 28 päivää ja ovulaatio tyypillinen kp 14/28). Odottaisin siis vielä kierron loppuun ja testailisin sitten juuri sen takia, ettei tule niitä ikäviä negojapapurinsessa: niin se vähän tuntuu monen mielestä menevän, että pitäisi oottaa että on ura ja rahaa ja matkusteltu jne ennenkun lapsen hankkii, mutta gynekologikin sanoi mulle, että se riittää että oikeasti haluaa lapsen. Raha ja kaikki muu järjestyy kyllä.
Testiä en oo vielä tehnyt, onkohan näin aikasin mahdollista tehdä testiä (kp 20/27-28) ? Tekisi mieli jo tehdä mutta se negatiivisen tuloksen aiheuttama harmitus on niin kurjaa
minttumar:
Päivitä vaan, oiskohan yk 6 tällä hetkellä ja onnea sulle plussaamisesta muuten !
Kuinka moni muuten käyttää ovulaatiotestejä ? Itse en oo vielä tutustunut niihin ollenkaan. Vähän laskeskellut milloin voisi olla ja oireita bongaillut, mutta oon harkinnut niitä testejä.
Mä ostin juuri toissapäivänä ekaa kertaa cittarista sellaisen ovispaketin. Kokeilin jo huvikseen tehdäkin sellaisen tässä kierron lopussa ja säikähdin vahvaa viivaa Joko mulla oli ovis kierron lopussa tai sitten ne jotenkin sekoili mulla. Ajattelin alkaa myös ens kierrolla käyttämään niitä, mutta tänään äiti puhu mulle järkeä ja sanoi, että usein kun raskautta stressataan paljon ja juuri testaillaan alusta asti, tähtäillään yms. niin lopputulos on, että raskautuminen on stressin takia mahdotonta. Monesti hedelmöityshoitoja käyneet ihmiset ovat "luovuttamisen" jälkeen raskautuneet luonnollisesti hyvinkin pian, kun stressi on poistunut. Olenkin ajatellut, jos en liiemmin testailisi ja yrittäisin nyt edetä rennolla meingillä, niin ehkä se olisi jopa parempi Saa nähdä, kuinka käy
Nää ei siis olleet mitään tieteellisiä faktoja vaan enemmänkin huomioita, joita olemme tehneet lähipiiristä yms.