Nuoret 2015- odottelijat hoi!

Moikkelis,

Munkin oli nyt pakko tehä tänne tunnukset, sillä kaipaisin juttuseuraa ja ihan vaan vertaistukea, kun omassa kaveripiirissä ei kellään olee vielä vauvaa eikä käsittääkseni edes vauvahaaveita, joten vähän yksin tämän asian kanssa ollaan.. Olis kiva kuulla muiden nuorten äitien kokemuksia! Missä vaiheessa uskalsitte kertoa esim omille vanhemmille, miten he ottivat asian vastaan? Oliko raskaus harkittu vai "yllätys"? Miten teidän poikaystävä suhtautu asiaan? Apua mulla riittäis niin paljon juteltavaa :D

Täällä päässä kirjoittelee -96 syntynyt nuori nainen ja viikko takaperin plussailin, nyt rv6+ menossa elikkä ihan alussa täällä mennään, toivottavasti pieni malttaa pysyä matkassa.. :)

Raapustakaa ihmeessä viestiä kaikki asiasta kiinnostuneet tai tietävät :))
 
Kaipaisin samoihin itsekki vastausta. Itselläni tuli kanss tässä lähiaikoina plussattua. En oo kertonut edes vanhemmille koska tää on alussa ja pelottaa kertoo. Silleensä oli kyllä yllätys :D Ja poikaystävä no oli innoissaan ja sano että pitää ekana käydä varmentamassa lääkärillä ennenku intoilee liikaa =)
 
Hei.
Olen 19 vuotias ja olen rv 12+1 tänään ja perjantaina oli eka ultra :) raskaus tuli yllätyksenä, mutta harkinnan jälkeen ihana ylläri <3
mielialat vaihtelee hulluna. itkettää ja naurattaa... välillä ärsyttää kaikki.
 
Vanhemmille ku kerroin niin äiti säikähti hulluna.. mutta hän itse oli samanikäinen (19) kun sai minut ja loppujenlopuksi otti asian hyvin =)
auttaa vauan tavaroitten hankinnassa jne =)
isä taas oli riemusta onnesta ja sano että minun vauvasta tulee äiti. Eli ne voivat ottaa asian ihan millä tavalla vain. Sydän hakkas hulluna ku laitoin viestiä heille.
En ole parisuhteessa ja luultavasti jäänkin yksin kun lapsen isä alkoikin seurustelemaan toisen tyvären kanssa. Mutta en anna sen masentaa :)
Olen onnellinen tästä ihansta ihmeestä :) ensimmäisiä liikkeitä odotellessa <3 onnellinen olen ja olkaa tekin. minä aion nauttia kaikesta vaikka jännittääkin hulluna :)
 
olen 20.v viikolla11 ja asun Helsingissä :) Ensimmäinen raskaus ja kaveripiirissä ei oikein ole ketään raskaana tai äitejä, joten jos olet Helsingistä ja nuori tuleva äiti laita viestiä jos etit mammakaveria :D:D laskettu aika tammikuu mut oishan se kiva shoppailla jonkun kaa vauva kamppeita jne ;)
 
Täällä yksi 20-v odottaja etelä-savosta :) toista odotellaan, nyt rv 10+3, eli la 3.1.2016 :) Vielä ei olla kerrottu kenellekään, odotetaan vielä np-ultraa ja sitten kerrotaan :) Esikoisen aikana äidin puolelta kaikki otti asian hyvin, isän puolelta oli kaikilla vähän sulattelemista asian kanssa. 18-v olin silloin.. Nyt on odotettavissa samanlainen reaktio mutta aikuisiahan tässä jo ollaan molemmat miehen kanssa (mies 25-v) niin eihän meidän elämä silleen niille kuulu.. :) Mullekin voi laittaa viestiä yksityisesti niin voin antaa vaikka numeron niin voi whatsappissa kirjotella :)
 
Heippa onko täällä enää ketään? :) Itse olen 19v tuleva äiti Etelä-Suomesta. Odotellaan vauvaa yhdessä avopuolisoni kanssa tammikuun lopulle.
Olis kiva, jos löytyis juttuseuraa muista nuorista äideistä :) Meidän kavereilla ei ole lapsia ja kaikki on ihan uutta vaikka lapsien kanssa olenkin ollut paljon.

Jos täällä vielä on ihmisiä !:whistle:
 

Yhteistyössä