P
pikkutyttö
Vieras
heippa kaikki..onko täällä ketään samanlaisia kuin minä?olen aina haaveillut tekeväni nuorena ensimmäiseni niin kuin äitinikin 22 vuotiaana..minä olen kyllä vasta 19 tai tänä kesänä 20, poikaystäväni on saman ikäinen..ollaan asuttu yhdessä yli kaksi vuotta ja hän on minulle juuri se oikea tiedän ja tunnen niin..hän on sanonut samoin minusta..ollaan mietitty kihlojakin ensi kesäksi..olen puhunut poikaystäväni kanssa asiasta eikä hän myöntynyt eikä kieltänytkään ajatusta pois suljetuksi..asiamme rahojen suhteen on melko hyvin..minä olen vakituisessatyösuhteessa ja poikaystäväni on koulussa jota on vielä vuoden verran jäljellä..mietittiin että jos ei tänä kesänä vaan seuraavana kesänä tehtäisiin, silloin poikaystäväni olisi jo valmistunut..olisiko se aivan edesvastuutonta ja itsekästä?eikä se ole vain se että haluan ja minun on pakko saada lapsi..minusta se olisi hyvä ajankohta tehdä lapsi..jos se vain onnistuisi..en ole itse käynyt kouluja yläasteen jälkeen ja lähtisin kouluun sitten kun lapsi olisi sopivan ikäinen perhepäivähoitoon tai tarhaan..onko kukaan miettinyt samoja asioita..?