Nuorehko mies meni hissillä kaksi kerrosta alaspäin

Ikää oli luultavasti noin 30 vuotta, näytti korkeintaan 35-vuotiaalta. Ei mitään kantamuksia mukana, ei ollut lapsia mukana, hissimatkan jälkeen pystyi kävelemään ihan hyvin. Kyllä ihmetyttää miksi pitää mennä kaksi kerrosta alaspäin hissillä. Muutenkin ihmettelen sitä miten usein tässä kerrostalossa ihmiset kulkevat hissillä.

Saahan sitä ihmetellä, vaikka mä en ymmärräkään mitä ihmeteltävää siinä on.

Voin kertoa yhden syyn miksi mennä hissillä alaspäin, tämä on siis vain omaa kokemustani eikä liity välttämättä mitenkään tuohon mieheen... Rustovaurio polvessa: hyvänä päivänä normaalikävely on kivutonta, mutta silloinkin rappusissa alaspäin meno sattuu. Eli ei todellakaan huvita mennä rapuissa edes sitä yhtä kerrosta.

"vieras"
Saahan sitä ihmetellä, vaikka mä en ymmärräkään mitä ihmeteltävää siinä on.

Voin kertoa yhden syyn miksi mennä hissillä alaspäin, tämä on siis vain omaa kokemustani eikä liity välttämättä mitenkään tuohon mieheen... Rustovaurio polvessa: hyvänä päivänä normaalikävely on kivutonta, mutta silloinkin rappusissa alaspäin meno sattuu. Eli ei todellakaan huvita mennä rapuissa edes sitä yhtä kerrosta.
Mä en ole ikinä törmännyt kehenkään muuhun kenellä olis myös rustovaurio polvessa :D Saako udella mistä sulla johtuu? Mut joo, se on todellakin syy mennä hissillä ja ei näy päällepäin. Kuten esimerkiksi myös selkärankareuma ja miljoona muuta syytä.

[QUOTE="Tii";28173463]Voi morjens :D

Jos sillä oli vaikka polvi kipeä? Mulla on välillä polvi kipeä eikä kärsi mennä portaita. Ja silloinkin kävelen ihan normaalisti tasamaalla.[/QUOTE]

Tuskinpa, koska sen jälkeen käveli reippaasti ja jopa juoksi.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28173512]Mä en ole ikinä törmännyt kehenkään muuhun kenellä olis myös rustovaurio polvessa :D Saako udella mistä sulla johtuu? Mut joo, se on todellakin syy mennä hissillä ja ei näy päällepäin. Kuten esimerkiksi myös selkärankareuma ja miljoona muuta syytä.[/QUOTE]

Kaaduin portaissa ja siinä on ilmeisesti lyöny sääri- ja reisiluu yhteen hajoittaen rustoa.

Lisäys: Ootko kokeillu Arthro balansia? Mulla se auttaa tosi paljon.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Kaaduin portaissa ja siinä on ilmeisesti lyöny sääri- ja reisiluu yhteen hajoittaen rustoa.

Lisäys: Ootko kokeillu Arthro balansia? Mulla se auttaa tosi paljon.
Auts. Mut taklattiin jalkapallossa. En ole kuullutkaan tuosta, pitää googlettaa, kiitos. Mulla auttaa jo ihan pohkeiden venytys paljon, koska mulla on liian lyhyet pohjelihakset, jotka lisää painetta polvessa ja näin pahentaa kipua.

Yhteistyössä