Nuorehko mies meni hissillä kaksi kerrosta alaspäin

"vieras"
Miksi kukaan ottaisi raput kun on menossa alas? Turha ramppaaminen rapussa aiheuttaa melua ja altistaa loukkaantumisille. Jos haluaa kuntoilla voi nousta raput ylös mutta alaspäin mentäessä hyötyliikunnan määrä on lähellä nolla.

Eli sinun mielestäsi siis on kerrostalokyttääjä, kun sattuu huomioimaan tällaisen asian.

Ilmeisesti pitäisi hypätä ikkunasta alas ulosmennessä ja kiivetä seinää pitkin ylös, ettei vaan satu törmäämään yhteenkään ihmiseen.
Nosellasen kuvan teksteistäsi sain. Jokaisella on varmaan oma syynsä, miksi hissiä käyttää. Minusta on mukava käyttäähissiä, kun siinä kerkee vielä peilistäkattoa onko tukka hyvin yms.

Rasitusvamma ja evoluutio
Mulle ihan tuttu juttu. Evoluution tuloksena mulle on muodostunut kolmas jalka. Joskus rasitan sitä raajaa liikaa. Normisti käyttäisin portaita mutta jos en voi käyttää tripodiani kaatuisin portaissa.

Tulen surulliseksi siitä kun minua pilkataan. Mitä mä mun muodostumalleni voin?

Rollolainen
no mun miehen astma on vielä niin tuore etät hän vamasti joutuisi ottamaan astmalääkettä moisen raistuksen jälkeen, jos siis oletetaiisin että hän juoksisi portaat alas. meidän talosa ei ole hissiä joten joutuu kävelemään alas ne. tosiaalta prtaita on yhteensä vain 12 kpl,joten ei ole kovin korkealle meno. (Toisessa kerroksesa ssutaan) käyttäisii hissiä jos sellainen olisi.
Kestää aikansa ennenkuin hän on siinä kunnossa että pystyy juoksemaan raput alas. Pelkkä kauppaan 700metrriä kävely on hänelle tuskallista, joutuu turvautumaan lääkkeiisn sen jälkeen. . Ethän sinä voi tietää onko tällä miehellä joku sairaus.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En käytä hissiä päivittäin, en edes viikottain, enkä tiedä käytänkö kuukausittainkaan.

:saint:
Asun hissittömässä talossa, ( jossa ulko-ovesta pääsee suoraan ulos ) työmatkan aikana ei tule käytettyä hissiä..
Mutta kyllä joskus käytän liukuportaita ylösmennessä, vaikka vieressä tai lähistöllä olisi tavallisetkin rappuset. Laiskuutta.

"vieras"
Mulle ihan tuttu juttu. Evoluution tuloksena mulle on muodostunut kolmas jalka. Joskus rasitan sitä raajaa liikaa. Normisti käyttäisin portaita mutta jos en voi käyttää tripodiani kaatuisin portaissa.
Kaikilla miehillä on sama vaiva. Jos joku nainen ei usko hän voi kokeilla rapuissa kulkemista niin että laittaa kahdet kiivi-hedelmät pikkareihin ja tunkee pesäpallomailan toiseen lahkeeseen.

• Tykkää
Reactions: Karju
no mun miehen astam aon vielä niin tuore etä hän vamasti joutuisi ottamaan astmalääkettä moisen raistuksen jälkeen.
kestää aiaknsa eenkuin hän on siisnä kunnossa etä pystyy juoksemaan raput alas. Pelkkä kauppaan 700metrriä, kävely on hänelle tuskallista, joutuu turvautumaan lääkkeiisn sen jälkeen. . Ethän sinä voi tietää onko tällä miehellä joku sairaus.
Tuo mies ei todellakaan ole ainoa, joka tuota hissiä käyttää. Kirjoitin jo aiempaan viestiin, että vain harva menee portaita pitkin, vaikea olisi uskoa, että heillä kaikilla olisi joku sairaus. Kyllä siinä suurimman osan kohdalla pelkkä laiskuus, ei jakseta enää kävellä edes yhtä tai kahta kerrosta portaita.

Rollolainen
Tuo mies ei todellakaan ole ainoa, joka tuota hissiä käyttää. Kirjoitin jo aiempaan viestiin, että vain harva menee portaita pitkin, vaikea olisi uskoa, että heillä kaikilla olisi joku sairaus. Kyllä siinä suurimman osan kohdalla pelkkä laiskuus, ei jakseta enää kävellä edes yhtä tai kahta kerrosta portaita.
no voi voi. ei se varman ole sulta mitenkän pois. Tesitkö että ylempänä asuvat maksavat enemän vuokraa kuin ykkskerroksesa, arvaapa miksi. Sihen sisälty se hissin käyttö. Joten sä maksat tuhan hisistä jos et sitä käytä =D

"vieras"
[QUOTE="höh";28173471]Mä kun odotin jotain järisyttävää tältä tarinalta :/[/QUOTE]

No niin mäkin!! Jotain tyyliin hissi hajosi, mies pyörtyi matkan aikana tms. Mutta ihan normaalia palstakyttäämistä oli tämäkin, pettymys :D!

luopio
voi olla niinkin, että hän ei sen kummemmin ajatellut missä kerroksessa oli.. mulle vois nimittäin käydä juuri näin. ei nyt ole kokoajan ihan kartalla... siis tärkeämpää mietittävää kuin että missä kerroksessa milloinkin on, ja kun hissi siinä niin sinne vaan jne. pääsee eteenpäin :)

Yhteistyössä