Nuo kekarat kiipii kohta seinille...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vacca Foeda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vacca Foeda

Aktiivinen jäsen
30.04.2007
6 571
1
36
Ollaan lähdössä tivoliin kohta, aukeaa kolmelta joten ihan vielä ei viiti lähtee sinne norkoilemaan. Nuo on ihan miljoonalla jo menossa eikä malttais millään odottaa vielä hetkeä :D Sää ainaki suosii, ulkona +24 B) *turhis*
 
voi ku mäki pääsisin.. :D mä tykkään aina könytä kaikki lintsit sun muut joka kesä läpi mut saa nähdä miten tänä kesänä.. jos ottas joku päivä sillai et laittas tytön hoitoo ja lähtis ukon kans kahrestaan B)
 

Yhteistyössä