numerosta 16335 tuli ilmoitus pikavipin maksamattomuudesta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keskustelua käydään myös tuolla suomi24.fi linkki keskustelun alussa.

Itselle tuli europankista vastaus että eivät ole he syyllisiä tähän ja numero on rekistöröity ITB Solutions OÜ ei siis ainakaan suoraan europankki

"Hei, Teemu

MRH Finance Finland Oy (Europankki) ei ole tällaisia viestejä lähettänyt.

Ystävällisin terveisin,
EuroPankki.fi
@asiakaspalvelu

MRH Finance Finland Oy"

Saa nyt sitte nähdä mitä tässäki käy..

jännä juttu mulla prepaid eikä luotto tietoja enkä koskaan ole vippiä ottanut niin tänäänkin tullut kaksi viestiä.europankki ja hetivippi.. näitä viestejä tullut jo kuukauden.. on eräpäivän siirtoa ja maksumuistutusta tullut... ja väärälä nimellä vieläpä.. mistä lie johtuu..

onko se tosiaan niin että täytyy poliisille ilmottaa koska olen sannut niin monta viestiä
tästä numerosta,ja he eivät tiedä tämmöisesta firmasta kuin M-Aurora.fi 16335
(olen ottanut selvä)ursäkta min finska

ITB Solutions hakee tällä hetkellä aivan virallisesti suomenkielentaitoisia työntekijöitä velkojen perintään liittyvään työhön.

Kun näistä vippiasioista kysyy työvälityksestä, sanotaan että yritys väittää, että se ei itse hoida mitään lainoja, se on vain palveluntarjoaja eli pikavippeja perivät yritykset ovat sen asiakkaita. ITB Solutions tarjoaa omistamiaan numeroita asiakkaitensa käyttöön, siksi heidän nimensä on tullut asian yhteydessä esille.

Yritys on näistä keskustelufoorumeilla esitetyistä väitteistä tietoinen. Se ei edes kiistä asiaa. Mutta se väittää, että koska kukaan ei todellisuudessa ole tehnyt asiasta rikosilmoitusta (vaikka moni foorumeilla uhkaakin) niin virallisesti se on syytön ja aikoo jatkoo toimintaansa.

Selvitinpä tuossa ajankuluksi tuhon asiaan liittyvää tietoa. ITB Solutions yhtiön nimistä löytyy sama henkilö jonka nimi on m-Aurora yhtiön jäsenenä. Hetivippi omistaa vain sähköpostin ja laskut menevät toisen firman kautta. m-Auroran ja ITB henkilön nimet viittaavat Eestiin ja palvelin jota he käyttävät on myös siellä. Y-tunnus kyllä löytyy m-Auroralle ja kaikki on sitä kautta ok. Tuntuu vain että ei ole ihan puhtaat paperit noilla kavereilla. Olenkin jo vihjannut asiasta pariin paikkaan.

vittu en varmaan maksa teille tekstiviestejä jota ootte ottaneet lähettäneet mun maksettavaksi teidän ois nyt avattava lompakon nyörit ja maksaa kuppaamanne rahat tai tästä ei hyvä seuraa kohta on miliisit perässä ja teillä pissit housuissa

kyllä rakkaalla 16335 numerolla on monta nimesä mm: ITPsolutions,egredit, mrh finanse tehtyäni salapoliisityötä sain selville kuka ja mikä tämän kaiken terstiviestien takana on mutta hän sanoo olevansa vain välittäjä eli siis kuulalaakeri televälittäjä? lisää voi lukea Messto -yrityksesi mobiiliratkaisut jos siitä saa mitään tolkkua kyllä siinä meillä on jätkä kaikin keinoin yrittää työntää syytä muualle mutta kohta alkaa palaa reklamaatiot lähtee liikkeelle,pokkana yritti selvittää itse auttavansa huijatuksi tulleita HALOO!!!!!!! Kuulalaakerille kuula kalloon jos tää pelleily lopu!!!

Kyseinen numero (16180) veloitti mun puh. laskultani 2X20 euroa! Numeron takana mobiilivippi.com, googletin ja onpa melkoinen menneisyys "yrityksellä".Myös virolaiset takana ja useita ns. yrityksiä.
Kirjoitin as.palveluun, vastauksessa vaan ITB Solutionsin sähköpostiosoite.
Laitoin estot palvelunumeroille ja teen rikosilmoituksen. Suosittelen sama muille.
Periaateessa jokainen voi tulla huiatuksi :S

Esim. minä EN OLE OSTANUT mitään palvelua tekstarilla! En ole hakennut myös pikalainaa. Ja silti meni 40€. Tänään sain kys. yhtiöltä korvaushakulomakkeen.
Puhelinyhtiöstäni kerrotiin että sekin riittää jos osallistuu johonkin arvontaan ja laittaa puh.numeron. Se siitä. Näin helppoa se valitettavasti on.

[QUOTE="Laura";23194497]Esim. minä EN OLE OSTANUT mitään palvelua tekstarilla! En ole hakennut myös pikalainaa. Ja silti meni 40€. Tänään sain kys. yhtiöltä korvaushakulomakkeen.
Puhelinyhtiöstäni kerrotiin että sekin riittää jos osallistuu johonkin arvontaan ja laittaa puh.numeron. Se siitä. Näin helppoa se valitettavasti on.[/QUOTE]

Jos laittaa nimiään, numeroaan tms. mihinkään netissä tai muualla, kannattanee tarkistaa sopimusehdot. Jokaisessa nettiarvonnassakin on rastittava erikseen kohta 'Olen lukenut ja hyväksyn sopimusehdot' ja jos laitat sen ruksin osallistuessasi kilpailuun, on turha enää vinkua ett no kun emmä lukenu niit ehtoi enkä olis osallistunu jos oisin lukenu...

Lukekaa pienet präntit.

Alkuperäinen kirjoittaja aikkuöli;23083900:
vittu en varmaan maksa teille tekstiviestejä jota ootte ottaneet lähettäneet mun maksettavaksi teidän ois nyt avattava lompakon nyörit ja maksaa kuppaamanne rahat tai tästä ei hyvä seuraa kohta on miliisit perässä ja teillä pissit housuissa

Kokemusta myös sama firma lähetti palvelutekstiviestin yksi kappale 25 euroa ja toinen 5 euroa pitkä taistelu asiasta, ja veloittavat lisää mutta katkaisin veloittamisen operaattorille ilmoittamalla kiellon lähettää viestejä minulle maksettavaksi.

[QUOTE="eija h";23390779]Kokemusta myös sama firma lähetti palvelutekstiviestin yksi kappale 25 euroa ja toinen 5 euroa pitkä taistelu asiasta, ja veloittavat lisää mutta katkaisin veloittamisen operaattorille ilmoittamalla kiellon lähettää viestejä minulle maksettavaksi.[/QUOTE]

Älä puhu paskaa, kukaan ei ole koskaan voinut välttyä maksamasta palvelunumeroiden soitosta/maksuista etkä ole sinäkään ! ! !

Yhteistyössä