Oletteko kuulleet moista???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellurei ja hellät tunteet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hellurei ja hellät tunteet

Vieras
Eilen mies kertoi töistä tultuaan että hälle tuli outo viesti 0700-alkuisesta numerosta.
Siinä luki jotenkin näin että:"Hei.Jos olet kiinnostunut kahden naisen
seurasta,ota yhteyttä ni keksitään jotain kivaa.Terveisin Laura ja Tiina."
En muista sanatarkasti miten meni,ei sit tullu luettua viestiä vaik mies sitä tarjos.
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Siis uskomatonta,katteleeko noi alan ammattilaiset jostain numeron summassa ja laittavat sit houkutusviestiä jos joku siihen lankeaa????
Ei jääny kyllä yhtään epäselväksi mikä on homman nimi!!!!!
Eikö tollanen ole jo laitonta?
Mitäs sanotta???

sun mies on varmaan käyttäny niitä palveluja ja nyt ne kalastaa sitä uudelleen asiakkaaks. :kieh: :laugh:

ei..noita numeroita ne varmaan saa jostain muualta. eli toi on joku joukkoviesti..jos sun mies on esim. osallistunu johonkin kilpailuun tai joskus laittanu numeronsa johonkin.

On munkin miehelle tullu parikin tollasta viestiä. Kaipa se laillista on, saahan toisen numeroon laittaa viestiä kunhan ei loukkaa tai ala ahdistelemaan niillä.

Ei tuosta kannata meteliä nostaa, poistaa vaan viestit kännykästä ja that´s it.

Olisko tää niitä viestejä mitä kaverit voi laittaa toisilleen? Niit hupijuttuja, siihen tulee just tollanen numero. ennen oli niit soittojuttuja, muistatteko?

ei todellakaan tarkoita,että miehesi olisi käyttänyt jotain viihdepalveluja.
itsellenikin on tullut pari samanlaista seuran tarjous viestiä "tiinalta" vaikka numeroni on salainen enkä koskaan ole soittanut /textannut 0700 alkuisiin numeroihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei todellakaan tarkoita,että miehesi olisi käyttänyt jotain viihdepalveluja.
itsellenikin on tullut pari samanlaista seuran tarjous viestiä "tiinalta" vaikka numeroni on salainen enkä koskaan ole soittanut /textannut 0700 alkuisiin numeroihin.

En mä sellasta epäillykään :)

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Hei kandee lukea tarkasti se viesti ettei oo vahingossa antanu numeroa jossain tyhmällä mainossivulla netissä, niin voipi pamahtaa 1,5e/kpl kestotilaus päälle.

Joo, tyhmä olin kun annoin jossain "arvonta" sivulla numeroni. Hetken päästä tuli viesti, jonka meinasin poistaa heti mutta ONNEKSI luin loppuun, nimittäin viimeinen lause oli "tämä on ilmaisviesti, voit lopettaa lähettämällä stop numeroon....... tulevien viestien hinta 1,50 euroa/kpl)

olin ihan hölmistynyt mutta laitoin "stop", niin tuli takaisin "olemme irtisanoneet kestotilauksenne, tämän viestin hinta 1,50 euroa"

enää en anna numeroa netissä edes vahingossa... tuo oli vähän puoliajattelematon juttu, kun en mä tosiaan ajatellut sitä "arvontalappua" täyttäessä että voisi olla laillista yllärinä laittaa tollasta. ei tullu edes mieleen

Tarkoitatko jollain seksi-sivulla vai ns.normi?

Minulle kävi kerran niin, että oli joku palvelunumero josta viesti tuli. Siin oli jotain tähän tyyliin "olen 38 vuotias viikonloppu isä, etsin seuraa tositarkoituksella jne..." Tokasin siin meikatessa, että viittitkö lukea mitä siihen luuriin tuli. No sehän luki ja veti hillittömät herneet. Koskaan minulle ei selvinnyt, että mistä se viesti tuli ja ikinä en ole mistään seuraa etsinyt. Toinen kerta, kun olin töissä ja joku soitti, että oletko se emilia, nyt olisi tavara tanassa. No vittu en ole, vaan ****** ja mie en siun tanallas tee mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hei kandee lukea tarkasti se viesti ettei oo vahingossa antanu numeroa jossain tyhmällä mainossivulla netissä, niin voipi pamahtaa 1,5e/kpl kestotilaus päälle.

Joo, tyhmä olin kun annoin jossain "arvonta" sivulla numeroni. Hetken päästä tuli viesti, jonka meinasin poistaa heti mutta ONNEKSI luin loppuun, nimittäin viimeinen lause oli "tämä on ilmaisviesti, voit lopettaa lähettämällä stop numeroon....... tulevien viestien hinta 1,50 euroa/kpl)

olin ihan hölmistynyt mutta laitoin "stop", niin tuli takaisin "olemme irtisanoneet kestotilauksenne, tämän viestin hinta 1,50 euroa"

enää en anna numeroa netissä edes vahingossa... tuo oli vähän puoliajattelematon juttu, kun en mä tosiaan ajatellut sitä "arvontalappua" täyttäessä että voisi olla laillista yllärinä laittaa tollasta. ei tullu edes mieleen

Tarkoitatko jollain seksi-sivulla vai ns.normi?

ei tasan ollu seksisivu! joku arvontajuttu. "osallistu arvontaan", ihan vitsillä heitin tiedot siihen kun ajattelin että kai ne sit jotain tarjouksia vois laittaa sähköpostiin ja jos on jotain edullista niin saattais joskus tilatakin. siis ihan kosmetiikkaa tms

Ihan tosi!!!!!Tsiisus,minä olen ottanu het jonkun verran osaa tollasiin juttuhin,ihme ettei ole tullu viestejä meikäläiselle.Nytpä tiedän tuonkin!!

Yhteistyössä