Tietokoneelle tuli viesti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Thäh?

Yhtäkkiä kuului kilahdus ja tuli näkyviin ilmoitus että "one textmessage". Siellä oli jostain numerosta tällanen viesti:

Mennään grillaa kaslerii ja ottaa pìrraa ja wìskii laruun bebe.

:o Mikä ihme tuo nyt sitte on? Ja kuinka tietokoneelle voi lähettää viestejä?

 
Onko sulla 3G-yhteys? Mulla on 3G-miniläppäri ja on siis SIM-kortillinen... joku kerta vahingossa löysin kanssa pari kesäkuussa tullutta tekstaria kun oli numerotiedustelusta kysytty numeroa ja sieltä annettiin sit tää numero
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Onko sulla 3G-yhteys? Mulla on 3G-miniläppäri ja on siis SIM-kortillinen... joku kerta vahingossa löysin kanssa pari kesäkuussa tullutta tekstaria kun oli numerotiedustelusta kysytty numeroa ja sieltä annettiin sit tää numero

Ei kai tässä sellasia yhteyksiä pitäisi olla.... kai. Ihan tavan hp:n läppäri ja Elisan liittymä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
siis onko mobiililaajakaista, vai ei?

Nyt puhutaan kieltä jota minäkin ymmärrän. :ashamed:

Siis on.

joku on sitten siihen numeroon lähettänyt tekstarin.

Siis tähän on joku nro mihin voi laittaa viestejä ja sama nro on ehkä aiemmin ollut jollain toisella....ko.

tottakai siihen on numero kun on kerran sim-kortti siinä. ja voi olla mahdollista että on ollut jollain toisella. tai sitten joku on numerotiedustelusta kysynyt sinun numeroasi ja ovat antaneet tuon
 
Niin siis, minä en ole tätä konetta ostanut tai liittymiä aukaissut. Eikä ole minun nimillä. Siksipä en tajua tän päälle tuollasia, kiitos kuitenkin vastaksista.

 

Yhteistyössä