8-kuisena pidettiin unikoulu, sen jälkeen ei ole tarvinnut nukutella. Poika peitellään omaan sänkyynsä, nukahtaa kun nukahtaa.
Meillä nimenomaan ollaan lapsen sängyn vieressä siihen asti, että nukahtaa, ei paijailla tms. Lapseen ei oteta kontaktia vaan odotellaan vaan vieressä, että nukahtaa. Eikä minua mitenkään häiritse tällainen nukuttaminen. En ole edes pikku hiljaa yrittänyt siirtyä kauemmas, koska nukahtaminen käy niin nopeasti.Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:Mutta ap,jos et jaksa nukuttamista-koita pehmeetä siirtymää eli juuri tuota että huoneessa istut hetken ja sitten pois.
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:Lapseni on aina "nukutettu" siten, että hampaidenpesun jälkeen halit ja suukot. Sitten sänkyyn ja peittelen ja siinä se
En todellakaan jää sinne, lapsen pitää nukahtaa itsekseen. Näin on meillä tehty alusta asti ja toimii edelleen.
Peesi.Meillä 7kk ikänen.Alkuperäinen kirjoittaja äippä:11kk ikänen pannaan pinnasänkyyn, ja sinne nukahtaa itkuunsa omia aikojaan.
Siis joka ikinen ilta nukahtaa itkuunsa?Alkuperäinen kirjoittaja -:Peesi.Meillä 7kk ikänen.Alkuperäinen kirjoittaja äippä:11kk ikänen pannaan pinnasänkyyn, ja sinne nukahtaa itkuunsa omia aikojaan.
On täysin normaalia, että pieni lapsi itkee ennen ku nukahtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Siis joka ikinen ilta nukahtaa itkuunsa?Alkuperäinen kirjoittaja -:Peesi.Meillä 7kk ikänen.Alkuperäinen kirjoittaja äippä:11kk ikänen pannaan pinnasänkyyn, ja sinne nukahtaa itkuunsa omia aikojaan.
No mun mielestä jokainen tavallaan minä nukutan meidän 5kk tytön menee noin puoli tuntia ja en voi jättää huoneeseen kiljumaan kun 5v nukkuu samassa huoneessa ja menee vähän aiemmin nukkumaan ja nousee aikasin ylös. kyllä se turvallinen olo on tärkein mitä se keneltään on pois vaikka puol tuntia istuiskin oman lapsen kanssa eipä tuu katottua kaikkea kökköä tv:stäkäänAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:Lapseni on aina "nukutettu" siten, että hampaidenpesun jälkeen halit ja suukot. Sitten sänkyyn ja peittelen ja siinä se
En todellakaan jää sinne, lapsen pitää nukahtaa itsekseen. Näin on meillä tehty alusta asti ja toimii edelleen.
näin meilläkin sillä erotuksella että en jätä lasta yksin sillä huutaa perääni..miksi et TODELLAKAAN jäisi huoneeseen. mitä väärää siinä on että esim.minä jään niin lapsellani on turvallinen olo nukahtaa kun huomaa äidin olevan lähellä.