Se on kamalaa kun on ensimmäisenä sängyssä ja juuri ehtinyt lämmetä. Sitten kylmäihoinen karvainen mies tulee, nostaa lämpimästi asettelemaani peittoa niin että kylmä ilma virtaa taas iholle ja jäädyn ja mieskin saattaa olla kylmä.Alkuperäinen kirjoittaja Söpöläinen;30458896:On ihanaa käpertyä alasti paksun peiton alle miehen syliin
Muistaaksesi? Et oo nukkunu pitkään aikaan housut jalassa vai sulla ei oo stondannu pitkään aikaan?spontaani yöllinen erektio on hyvin hankala jos on housut jalassa
muistaakseni
Älä muuta sano!Se on kamalaa kun on ensimmäisenä sängyssä ja juuri ehtinyt lämmetä. Sitten kylmäihoinen karvainen mies tulee, nostaa lämpimästi asettelemaani peittoa niin että kylmä ilma virtaa taas iholle ja jäädyn ja mieskin saattaa olla kylmä.
Se on kyllä parasta se meillä mies aina antaa mun tulla lämmittelemään vaikka olisin kylmä, mutta jos mä oon lämmin ja se kylmä niin en päästä sitä lähellekään... En kyllä ansaitse näin hyvää kohtelua mutta kelpaa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Söpöläinen;30458966:Älä muuta sano!
Se on tosi inhottavaa ku jääkylmä mies tulee viereen. Mukavaahan se on ite mennä kylmänä lämpimän miehen viereen
just näin. kunnon peitto ni ei tarvi mittää vaatetta.Alasti, vaatteet häiritsee ja hiertää ja kuumakin tulee |O
Kestokatetri on vielä hankalampi. Näin unta sairaalassa, että nain vaimoani katetrista huolimatta.spontaani yöllinen erektio on hyvin hankala jos on housut jalassa
muistaakseni