Nukutko alasti vai vaatteet päällä?

Nukutko alasti vai vaatteet päällä?

  • Alasti

    Ääniä: 13 65,0%
  • Vaatteet päällä

    Ääniä: 8 40,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    20
Alkuperäinen kirjoittaja Söpöläinen;30458896:
On ihanaa käpertyä alasti paksun peiton alle miehen syliin ;)
Se on kamalaa kun on ensimmäisenä sängyssä ja juuri ehtinyt lämmetä. Sitten kylmäihoinen karvainen mies tulee, nostaa lämpimästi asettelemaani peittoa niin että kylmä ilma virtaa taas iholle ja jäädyn ja mieskin saattaa olla kylmä.
 
  • Tykkää
Reactions: Söpöläinen
Se on kamalaa kun on ensimmäisenä sängyssä ja juuri ehtinyt lämmetä. Sitten kylmäihoinen karvainen mies tulee, nostaa lämpimästi asettelemaani peittoa niin että kylmä ilma virtaa taas iholle ja jäädyn ja mieskin saattaa olla kylmä.
Älä muuta sano! :D

Se on tosi inhottavaa ku jääkylmä mies tulee viereen. Mukavaahan se on ite mennä kylmänä lämpimän miehen viereen :D
 
"Hanne"
[QUOTE="Hanne";30458969]Ennen nukuin alasti. Nykyään on pyjama, villasukat ja sormikkaat, joskus vielä villapaitakin.[/QUOTE]

Ja kaipaan sitä aikaa kun tarkenin alasti nukkua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Söpöläinen;30458966:
Älä muuta sano! :D

Se on tosi inhottavaa ku jääkylmä mies tulee viereen. Mukavaahan se on ite mennä kylmänä lämpimän miehen viereen :D
Se on kyllä parasta se :D meillä mies aina antaa mun tulla lämmittelemään vaikka olisin kylmä, mutta jos mä oon lämmin ja se kylmä niin en päästä sitä lähellekään... En kyllä ansaitse näin hyvää kohtelua mutta kelpaa :heart:
 

Yhteistyössä