Nukutin vauvan tänään näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiinuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tiinuri

Jäsen
21.08.2006
129
0
16
Imetin, nukahti tissille. Vaihdoin vaipan ja yöpuvun, jotta heräisi, en halua tissille nukuttaa. Paijailin hetken sylissä ja laitoin sänkyyn. Sitten menin kylppäriin tekemään itselleni ihanan virkistävän jalkojen kuorinnan ja kun tulin takaisin, vauva nukkui. :) Ja ikää vauvalla huomenna tasan 5 kk.

Olenko
1. Hyvä äiti, kun olen saanut vauvan opetettua itsekseen nukahtamaan,
2. Huono äiti, kun jätän pienen vauvan ihan yksin ja menen tekemään omia itsekkäitä höpölöpöjuttuja vaikka pitäisi olla vauvan tukena, jotta olisi turvallinen nukahtaa,
3. Luvattoman onnekas kun olen niin helpon vauvan saanut,
4. Huomionhakuinen hölmö kun ei ole muuta tekemistä kuin tällaisia kysellä vaikka nukkumaan pitäisi mennä?

Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
4.

Usko tai älä, jo viikon päästä tilanne voi olla aivan toinen. Nauti nyt vain olostasi. :)

Juu, nautin kyllä. Ja sitten sen viiko päästä kiristelen ja tulen tänne avautumaan kun vauva ei nuku vaikka mitä tekisi :kieh:

Mä en vielä ittekseen nukuttais noin pientä... Mutta 5 kk on jo kuitenkin sen verran iso, että en alkais nimittelemään huonoksi äidiksi ;) Jos se nukahti itsekseen ilman mitään itkuserenadia niin sitten nukahti, toivottavasti on tyytyväinen tulevaisuudessakin jos meinaat että noin mennään!

:)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuri:
Alkuperäinen kirjoittaja nm:
mä en raaskis jättää vauvaa yksin enkä missään nimessä herättäis kun kerran on nukahtanut.

Eli 2? Sitähän minäkin :D

en mä niin sanonut, ite vaan en raaskis, muut tehköön miten tykkää. Ei vauvelillas varmasti mitään hätää oo ollut :)

Mut eikö muita ole varoteltu tosta herättämisestä?

3

Meillä 2,5kk nukahti kun laskin sänkyyn ja törppäsin tutin suuhun, niin ja laitoin lampaan "kaikkuun" :heart: piti mun silitelläkin ja pötkötellä viekussa mutta toinen nukahti :D

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä en vielä ittekseen nukuttais noin pientä... Mutta 5 kk on jo kuitenkin sen verran iso, että en alkais nimittelemään huonoksi äidiksi ;) Jos se nukahti itsekseen ilman mitään itkuserenadia niin sitten nukahti, toivottavasti on tyytyväinen tulevaisuudessakin jos meinaat että noin mennään!

:)

Juu ihan tyytyväisenä jäi sänkyyn eikä sieltä inahdustakaan kuulunut.

En vain viitsinyt jäädä viereen seisomaan kun näytti jäävän virkeän oloisena tutkiskelemaan peittoaan jne.

mä en kyllä osaa nähdä mitään pahaa siinä, et vauva nukahtaa itsekseen. :O toinen pieni tässä nyt on eikä ole tullut mieleenkään et jotain siinä väärin tekisin. ei ole kumpaakaan tarvinnut huudattaa tms, on vaan olleet hyviä nukahtamaan itekseen. oisko mun pitänyt kökkiä siinä sängyn laidalla että muakin vois sanoa sit hyväksi äidiksi.. ? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
3 ja 4.. Meilläkin OLI samanlainen vauva, mutta ei ole enää (sen jälkeen kun 6kk tuli täyteen).

meilläkin oli juuri tuohon 6kk rajapyykkiin asti, mut kai sen piti jossain vaiheessa kostautua :/

mut vastauksena kysymykseen: 1,2,3 ja 4!

Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
No vähän outo, kun oot niin jäykkä ja kontrolloiva että herätät vauvaressun, kun oot jostain saanut päähäs että juuri tissille ei saa nukahtaa.

Aha. Tämä unohtui, tai en tullut ajatelleeksi. Siispä vielä viides vaihtoehto:

5. Raakalainen, kun herätän jo nukahtaneen vauvan

Yhteistyössä