Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Jep jep. Päiväkodissahan niillä hoitajilla on vauva kainalossa ja pyykit odottaa ripustamista, ruokakin pitäis tehdä valmiiksi ja imuria ulkoiluttaa...
Tais olla tuokin vertaus hieman ontuva
ja näää homma ton sellaisia joita voi siirtää. pyykkin pesun voi siirtää iltaan kun mies on kotona, imuroida ei ole pakko joka päivä joskus vois iis eineksiä laittaa, vaikka mikroruokaa niin jää enemmän aikaa istua koneella ja itkeä kun vässyttää, senkin ajanvois torkkua
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Älä puhu paskaa. Nyt puhut ilmeisesti sellaisesta mistä et tiedä. Ainakin omalle kohdalleni kävi niin että kun olin tarpeeksi kärsinyt nukkumattomuudesta, en enää pystynyt nukkumaan silloinkaan kun olisin voinut. Että revi siitä.Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:jos ihminen on OIKEASTI väsynyt hän nukkuu vaikka istuallaan, vaikka olisi kuinka kova meteli.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja uneton:Meilläkin nukutaan vain 5t yössä heräillen.10kk ikäinen kuopus ja 2-ja 5-vuotiaat siskot pitävät siitä huolen.mies nukkuu,nukkuu vaikka olisi vapaallakin,koska hänellähän on niin rankaa vuorotöissä et minun pitää vain ymmärtää hänen unentarpeensa..Kuka ymmärtäisi minun?!
Ja meillä PÄIVÄUNIA EI VOI OTTAA,koska melskausta on ihan koko ajan.Mies sen sijaan vetelee tirsoja metelin keskellä sohvalla maaten..
miksi äitie i muka voi tehdä samoin, siitä vaan silmät kiinni ja korvatulpat korviin, piirretyt pyörimään ninedes hertken saat raúhaa
kuules, se ei ole niin yksinkertaista, äidillä voi olla monta pientä hoidettavana, ja kaikki ei suinkaan nuku välttämättä päikkäreitä, tai sit niitä ei saa millään nukkumaan yhtäaikaaAlkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:kyllä kuitenkin kotona on helpompaa ja 'äiti voi nukkua päikkärit silloin kun lapsoikin. KYLLÄ TYÖSSÄKÄYVÄ TARVITSEEE KUNNON UNET
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toi tunne on tuttu..itse kanssa jatkuvasti unenpuute. Miehestä ei paljoo oo hyötyä kun käy vuorotöissä ja tarvii unta enemmän. Se ei vaan hirveen hyvin aina ymmärrä miks kiukkuan väsyneenä tai itku on herkässä. Välillä ei jaksais kotitöitä tehä ollenkaan..kauhulla ootan mitä ensvuonna on kun on kaks alle 2-vuotiasta. Mutta itse olen valintani tehny..mutta saa sitä silti välillä valittaa ja olla väsy,eikö?
mutta väittäisin etä miehesi oli väsyneempi kuin sää, jos nukkuu yhtä vähän. tekee kuitenkin PALKKATYÖTÄ .
kotona on töitä joista voi joskus luista mutta harvemmassa työpaikassa voit jättää jonkun tekemättä aj siirttätä vaikak huomiseen..
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti MInä:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTietävä:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiTietävä:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:kyllä kuitenkin kotona on helpompaa ja 'äiti voi nukkua päikkärit silloin kun lapsoikin. KYLLÄ TYÖSSÄKÄYVÄ TARVITSEEE KUNNON UNET
Eipäs voikkaan. Jos lapsia on useampi niin nukutus samaan aikaan ei aina onnistu JA riippuu lapsen/lasten unenlahjoistakin, jos välillä otetaan vain pieniä torkkuja niin ei siinä itse kerkeä kuin silmät ummistamaan kun toinen jo herää. Tottahan toki työssäkäyvä tarvitsee hyvät unet, siihen meilläkin pyritään.
mulla kans lapet eri-ikäisiä ja neljä on joten uskon että onnistuu. kun pienemmät menee päivkkäreille, isommat myös leviolle ja rauhoittumaan vaikka satua lukemaan. pakkohan ei oo nukkua, mutta kummasti alkaa isompiakin nukuttamaan. riehumista ei sallita kahteen tuntiin. miten päiväkodissa sitten onnistuu isomman launman kanssa rauhoittuminen? siten että ne jotka nukkuvat viedään nukkumahuoneeseen.. jos eii nukuta, RAUHOITIUTAAN aiankin tunniksi , ejhkä puoleksitoista ja luetan satuja ja levätään, pakko ei oo nukkua
Heh, teoriassa mitä mainioin ajatus.
päiväkodissa on aikaa hoitajalla kyl odotella lasten nukahtamista ja jatkaa sitä satujen lukemista vaik sen pari tuntia. muut hoitajat tekevät sillä aikaa mitä tekevät. mites kun on oikein väsynyt äiti ja vilkas 3v niin onnistuuko korvatulpat korvissa torkkuminen yhtäaikaa lukemisen kanssa??
Niin ja siellä päiväkodissa tädit on ihan vaan sitä varten et nukuttaa ja lukee!!! Mut koton äidin täytyy tehdä muutakin. Et silleen. Ja yleensä ne päiväkodintyöntekijät ei ole vauvan äitejä. Joten he ovat nukkuneet ainakin hiukan.
paljon on töitä kotona joita EI OLE PAKKO TEHDÄ.. vain ruuanlaittoa ja siihenkään ei kukaan kuole jos joku päivä syödään eineksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toi tunne on tuttu..itse kanssa jatkuvasti unenpuute. Miehestä ei paljoo oo hyötyä kun käy vuorotöissä ja tarvii unta enemmän. Se ei vaan hirveen hyvin aina ymmärrä miks kiukkuan väsyneenä tai itku on herkässä. Välillä ei jaksais kotitöitä tehä ollenkaan..kauhulla ootan mitä ensvuonna on kun on kaks alle 2-vuotiasta. Mutta itse olen valintani tehny..mutta saa sitä silti välillä valittaa ja olla väsy,eikö?
mutta väittäisin etä miehesi oli väsyneempi kuin sää, jos nukkuu yhtä vähän. tekee kuitenkin PALKKATYÖTÄ .
kotona on töitä joista voi joskus luista mutta harvemmassa työpaikassa voit jättää jonkun tekemättä aj siirttätä vaikak huomiseen..
Hah..ai PALKKATYÖTÄ. Niin ja tää kotona olo ei ole mitään??? Minä ainakin teen kotona muutakin kuin hoidan lapsia ja siivoan. Kotona oleminen ei tarkoita sitä etteikö tienais..mun tulot on liki 2000 euroo KÄTEEN kun olen kotona. Mutta se raha ei korvaa unta!!!!Ja mun miehestä..vi..tako sinä tiedät mitä se työkseen tekee???jos se vaikka istuu ja levittää persettä päivät pitkät ja istuu netissä kattomassa autoja ja tissejä!!?!? Ei oo kauheen rankkaa siihen verrattuna että nukut kolme tuntia yössä ja hoidat pään säryssä kiljuvat flunssaset lapset jotka ei syö eikä nuku sen flunssan takia!?!??!!? ja siihen vielä kotityöt ja kaikki!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei kaikkia lapsia niin vaan "opeteta" nukkumaan! Meillä on kaks isompaa nukkuneet n.6-7kk ikäisestä 10-12h yöunia heräämättä, mutta tämä kuopus ei reilu 1v ole koskaan elämässään nukkunu yli 5h pätkää!
kyllä oppii, vanhemmista se on kiiinni. liian helposti joka pienene ääneen reagoidaan.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Siskoni pystyi tekemään vuosia postilla yöjakelussa töitä, kun ei varmasti yöunet olleet edes viittä tuntia. päivällä haän saattoi sieetn nukkua 2-3 tuntia. Miksi siis VAIN yöllä nukkuminen on tärkeämpää. entä ne jotka tekevät Aina yötyötä, eikä heidän päivällä nukkuminen ole yhtä tärkeä asia?
jos ihminen on OIKEASTI väsynyt hän nukkuu vaikka istuallaan, vaikka olisi kuinka kova meteli.
Alkuperäinen kirjoittaja Koiranilma:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja uneton:Meilläkin nukutaan vain 5t yössä heräillen.10kk ikäinen kuopus ja 2-ja 5-vuotiaat siskot pitävät siitä huolen.mies nukkuu,nukkuu vaikka olisi vapaallakin,koska hänellähän on niin rankaa vuorotöissä et minun pitää vain ymmärtää hänen unentarpeensa..Kuka ymmärtäisi minun?!
Ja meillä PÄIVÄUNIA EI VOI OTTAA,koska melskausta on ihan koko ajan.Mies sen sijaan vetelee tirsoja metelin keskellä sohvalla maaten..
miksi äitie i muka voi tehdä samoin, siitä vaan silmät kiinni ja korvatulpat korviin, piirretyt pyörimään ninedes hertken saat raúhaa
Kyllä se on vastuutonta jättää 3 vee katsomaan videoita jos itse nukkuu...Uskaltaako joku tehdä tosiaan näin? Meillä kyllä sattuu ja tapahtuu vaikka ihan hereillä olisinJa se on tosi että oli ihminen töissä tai kotona on uni tarpeen.
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Loppujen lopuks täysin turhaa vääntöä, koska kaikki ihmiset tarvitsevat yöunia, olkoon sitten töissä kodin ulkopuolella tai kotona![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Joku on tainnut tuikkia ne tulpat hiukkaverran liian syvälle...
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mutta väittäisin etä miehesi oli väsyneempi kuin sää, jos nukkuu yhtä vähän. tekee kuitenkin PALKKATYÖTÄ .