Nukahtamisesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammukka75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mammukka75

Jäsen
26.01.2005
227
0
16
Meillä poika 1 v 9 kk ja nyt viikon ajan nukkumaan menot yhtä h..ttiä. Ennen nukahti klo 20 maissa itsekseen omaan sänkyyn iltatoimien jälkeen. Nyt reilun viikon ajan ei meinaa nukahtaa millään. Tulee pois sängystä uninalle ja tutti kainalossa, viedään takaisin ja toistetaan monta kertaa. Lopulta yleensä menen sängyn viereen paijaamaan päätä ja yritän saada nukahtamaan tällä tavalla, joskus nukahtaa näin 10 min, mutta joinakin iltoina höpöttää yms vielä 21.30 jälkeenkin. Meinaa välillä pinna palaa :headwall:
Ollaan yritetty laittaa myöhemmin nukkumaan, jos poika ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi väsynyt. Eilenkin vasta 21 jälkeen, mutta sama toistuu... AAARRRGGHHH...
Onko muilla samanikäisillä tällaista, kertokaa please vinkkejä millä päästään takasin normaaliin... Voisko liittyä uhmaan, on saanut viime aikoina myös kiukkukohtauksia???? Nukkuu tarhassa 1-2 h päikkärit.
Itse herään töihin joka aamu klo 6, ja olis kiva päästä itsekin ajoissa nukkumaan!!!

=) Meidän "aina niin kiltisti ITSE nukkumaan menevä" neiti 1v9kk on nyt nukkunut reilut pari viikkoa uudessa jatkettavassa sängyssään. Ne pari viikkoa sujui aivan uskomattoman hyvin eli neiti nukahti itse. Nyt muutamana iltana on sitten tepasteltu pois makkarista tyyny kainalossa ( :) ) eikä millään haluais mennä takas sänkyyn. Me ollaan päätetty, ettei aleta mihinkään nukutusrumbaan vaan ainoa keino on kantaa neiti topakasti takaisin ja sanoa, että nyt nukutaan. Kyllä pirpana onkin sitten nukahtanut 2-3 kerran jälkeen. Onneksi! Meillä ei myöskään synny mitään protestihuutoa vaan tyttö vain muina miehinä kävelee pois ja menee esim. leikkimään tai tuijottaa mua viattomasti silmiin. Itse pitää pysyä rauhallisena. Eilen illalla neiti meni ihan kiltisti nukkumaan normaaliin aikaan (20.30), mutta on se ilta venynyt pari kertaa 21.30 asti. Toivottavasti siis ohimenevää (kun olen kuullut pahempiakin tapauksia ;) ).

Meillä oli esikoisen kans suunnilleen saman ikäisenä sama ongelma.Jatkettavastasängystä tultiin sen miljoona kertaa pois.Mieheni kans sitkeästi joka kerta vietiin tyttö takaisin sänkyyn ja niin se vaihe meni sillä kertaa aika pian ohi, toki tätä testausta tapahtui aika ajoin,mutta ollaan aina pysytty lujana.

Yhteistyössä