Nuin nätti nainen ja nuin hirmuisen teon pystynyt tekemään:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:-O

Vieras
Pyhäkoulun opettajanainen raiskasi ja surmasi 8-vuotiaan
14.04.2009 16:33

Pyhäkoulussa opettavaa naista epäillään koko Yhdysvaltoja kuohuttaneesta lapsenmurhasta. Viranomaisten mukaan naisen epäillään myös raiskanneen lapsen ennen tämän tappamista.

28-vuotiasta Melissa Huckabya syytetään 8-vuotiaan Sandra Cantun kidnappauksesta ja murhasta.

- Hänet on pidätetty sieppauksesta ja murhasta, kertoi ylikonstaapeli Tony Sheneman Larry King Live -ohjelmassa.

- Lisäksi olemme informoineet syyttäjää siitä, että epäiltyä tullaan syyttämään mm. lapsen raiskaamisesta esineellä.

Sandran ruumis löytyi 6. huhtikuuta tungettuna matkalaukkuun ja upotettuna lypsyfarmin lampeen Kaliforniassa.

Huckaby pidätettiin rikoksesta epäiltynä 10. huhtikuuta.

Sandra oli nähty viimeisen kerran elossa 27. maaliskuuta karavaanialueella, jossa hän asui perheensä kanssa.

Huckaby asuu samalla alueella 5-vuotiaan tyttärensä kanssa. Lapset tunsivat toisensa ja leikkivät usein keskenään, kertoi poliisi.

Huckaby on paikallisen baptiskirkon pastorin tyttärentytär. Huckaby toimi kirkon pyhäkoulussa opettajattarena. Myös kirkko tutkittiin Sandran etsintöjen yhetydessä.

Huckaby oli ehtinyt kertoa paikalliselle sanomalehdelle ennen pidätystään, että laukku, josta tytön ruumis löytyi kuului hänelle. Huckabyn mukaan laukku oli kuitenkin varastettu häneltä aiemmin.

IS-CNN

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1674788

Ja miten se ulkonäkö mitenkään mihinkään liittyy? Sarjamurhaajathan on yleensä ihan tavallisia, tavallista elämää viettäviä ihmisiä, jotka sitten onkin ihan hirviöitä.

Enkä mä tota miksikään kaunottareksi näkisi, ihan tavis.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
mitä kuvaa katsoin niin aika pelottavan näköinen! Todella kauhea teko ja toiv. joutuu sähkötuoliin!

Nättihän tuo on. Mites hehkeeltä itse näyttäisit jos sinut kuvattaisiin kun olet maannut vuorokauden putkassa?

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Ja miten se ulkonäkö mitenkään mihinkään liittyy? Sarjamurhaajathan on yleensä ihan tavallisia, tavallista elämää viettäviä ihmisiä, jotka sitten onkin ihan hirviöitä.

Enkä mä tota miksikään kaunottareksi näkisi, ihan tavis.

Niin suurimmalla osalla sarjamurhaajistakin on ollut perhe eli lapsia, koira, omakotitalo, hyvä työpaikka jne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mitä kuvaa katsoin niin aika pelottavan näköinen! Todella kauhea teko ja toiv. joutuu sähkötuoliin!

Nättihän tuo on. Mites hehkeeltä itse näyttäisit jos sinut kuvattaisiin kun olet maannut vuorokauden putkassa?

Pelottavan näköinen silti!

syytön kunnes toisin todistetaan, mutta surullisen näköinen ihmislapsi kuvassa möllötti. Kamalaa tapahtuu jokainen päivä, tämä laji on sairas, toiset vähemmän toiset enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Pelottavan näköinen silti!

Sinä nyt taidat pelästyä omaa peilikuvaasikin aamulla :D

luulenpa että hänelle itselleen on tehty jotain kauheuksia lapsena, kun tollaista on mennyt tekemään. tämä ei siis ollut mikään puolustelu, mutta tuskin kukaan muuten sekoaa noin pahasti.

Yhteistyössä