ns. kypsät äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihreemamba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänne minäkin näköjään :whistle: 34v tänä vuonna |O , tässä jokin aika sitten "luulin" olevani vielä 32v :ashamed: , kunnes tajusin että vuosi lisää tulee oikein.. ihmettelin minne se vuosi katosi. Tais tuon raskauden mainingeissa kadota :D

Juu ja esikoinen 4kk, lisäks miehellä edellisestä liitosta 11v tyttö ja 14v poika jotka asuvat meillä. Tällainen uusperhe =)

Moikkis!!Täällä myös yks "kypsä", tavalla taikka toisella!! :wave:
Elikäs täytin jo alkuvyodesta 34 vee.
Lapset on vuosmallia poika -94, kaksoset -99 (nää mun entisestä liitosta)
miehen poju myyös vm -99
ja yhteiset tyttö -05 ja poika -07.
kotiäitinä oon ollu jo 4 vee ja sairaanhoito on oma ala ja vähän jo sinne mieli välillä tekisi.
Nuorimmainen kuitenkin vasta 8kk+ vielä kovin pieni...

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Näköjään muutkii Lokakuiset "iäkkäät" ilmottautuu, ni kait minäkii sit. Maaliskuussa 36 ja tytöt 12, 10, 5, 2 ja 3kk :D

Myö ollaan mileko jo niin kypsää kamaa :laugh: Joka paikkaanhan meijen pitää ittemme tunkea jos vaan mukaan halutaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Näköjään muutkii Lokakuiset "iäkkäät" ilmottautuu, ni kait minäkii sit. Maaliskuussa 36 ja tytöt 12, 10, 5, 2 ja 3kk :D

Myö ollaan mileko jo niin kypsää kamaa :laugh: Joka paikkaanhan meijen pitää ittemme tunkea jos vaan mukaan halutaan :whistle:

Ja ängetään vaikkei haluttaskaan ku ollaan nii uteliaita... :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Jonina:
Tuolla kerho- puolella on perustettu kerho nimeltään Yli 3-kymppisenä äidiksi tulleiden... Siellä siis kaikki yli 30 v.

Kerhoon on salasana ja jäsenyyttä pitää hakea.

tarkoittaako että on yli 30v kun saa ekan?sit ei oo mulla ainakaan sinne asiaa...

:wave: Minä myös.... 39 elokuussa tulee plakkariin :laugh: Miten ihmeessä, just täytyin 30-v :o Mihin tää aika on mennyt???

Meillä on kaksi prinsessaa (totta tosiaan), toinen täyttää maaliskuussa 4-v ja toine on just täyttänyt 3kk. Milekolla ainakin näytti sman ikäine olevan tuon nuorimman kanssa.

Miltäpä teistä on tuntunut alkaa (ekaa kertaa / uudestaan) äidiksi näin "kypsällä" iällä? Mulla kaverit ovat 30-v ja just heillä alkaa toinen kierros vauvoissa.

Yhteistyössä