onko millaisia kokemuksia?mä aattelin kokeilla niitä pampersin feel learn vaippoja poitsu 2v5kk ois kiva saada jo vaippa pois
entä onko niist haittaa jos pitää lapsen päällä kauan?esim..voiko tulla tulehdusta jos ulkonaki ois märällä "harjotteluvaipalla"?ku nehän on et lapsesta tuntuu samalta mitä ois housut märät.. kiitti vastanneille!