Nostan hattua arkkipiispalle! Mahdoton tehtävä hällä edessään, mutta sanotaanko,

?
[QUOTE="äiti 44v";22267902]Mistä asiasta?

Sano asia niin koitan mitä saan irti.[/QUOTE]

Siis uudestasan: Minä kun ihan tosissani kysyn, kun niin vahavasti annat viiteitä: Onko sinulla joku diagnoosi - esim. XX Disorder?
 
"äiti 44v"
Siis uudestasan: Minä kun ihan tosissani kysyn, kun niin vahavasti annat viiteitä: Onko sinulla joku diagnoosi - esim. XX Disorder?
Kävin jo hakemassa juustovoileivän ja teetä kun ajattelin että sulla on joku isompikin kysymys jota pääsee vääntämään aamuyön pikkutunneille! Ja tämä se oli!

Kyllä mulla on vaikka mitä disordereita. On ollut masennusta joskus nuorempana ja on myös ollut paha munasarjadisorder kun endometrioosi on syönyt munikseni. Lisäksi minulla on yliliikkuvat nivelet ja kilpirauhanenkin on reistaillut.
 
"äiti 44v"
Mihin katosit, vastasin!

Eikö diagnoosini miellyttäneet? Unohdin että minulla oli myös nuorena paha akne ja keuhkofunktioissani on pysyvämpääkin disorderia jota kutsutaan astmaksi. Taiveihottumaa oli pentuna ja heinänuha on myös. Unettomuutta on ollut joskus ihan diagnoosiksikin asti vaikka aina olen ollut yökukkuja muutenkin! Kohta lisään diagnoosiluetteloon vaihdevuodet, arvatenkin minusta tulee estrogeeninpuutteessa entistä vittumaisempi :D
 

Yhteistyössä