North Ice toppapuku

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilukissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vilukissa

Vieras
Onko kellään kyseistä toppapukua? En siis tarkoita sitä kevyt toppapukua vaan paksumpaa. Oletko ollut tyytyväinen? Voiko sitä käyttää ihan pikkupakkasellakin, vai onko silloin liiankin paksu? Mielelläni kuulisin mielipiteitä, sillä olen vähän ajatellut sellaisen Erätukusta tilata.
 
Mulla on se ulkoilupuku, siis ilman vanua ja hyvin oon silläkin tarjennut ihan 10 asteen pakkasessa, alle kun laittaa kerraston ja sitten fleecen niin menee sekin. Eli mä ostaisin varmaan koville pakkasille sen kevyt puvun.
 

Yhteistyössä