V
Vilukissa
Vieras
Onko kellään kyseistä toppapukua? En siis tarkoita sitä kevyt toppapukua vaan paksumpaa. Oletko ollut tyytyväinen? Voiko sitä käyttää ihan pikkupakkasellakin, vai onko silloin liiankin paksu? Mielelläni kuulisin mielipiteitä, sillä olen vähän ajatellut sellaisen Erätukusta tilata.