Normaalipainoisen karppaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysymys

Vieras
Millä tahdilla ootte saanut kiloja tiputettua, jos lähtöpaino on ollut ns. normaali eli painoindeksi alle 25? Minkälaisia hiilarimääriä olette päivässä syöneet? Oletteko harrastaneet samanaikaisesti liikuntaa ja jos olette, niin minkälaista?

Itse olen normaalipainoinen, mutta muutama kilo olisi hyvä tiputtaa, joten siksi kyselen :)

Mulla tällä hetkellä paino 69 kilon tuntumassa ja pituus 169, eli suht normaalipainoinen olen. Proteiinit koitan pitää n. 80-90, hiilarit 20-30 ja rasva vähän päälle 100, niin että tulee joku 1300-1500 kaloria päivässä. Itse kyllä jaksan esim bodypumpissa käydä ja lenkkeillä vaikka hiilarit onkin vähissä. Karppausfoorumilla luultavasti sanoisivat että tuollainen kalorimäärä on liian pieni, mutta enemmällä ei laihdu :D Nälissään ei kyllä juuri tarvitse olla. Kun alotin keväällä niin paino oli 76.5, silloin ei tarvinnut kaloreita laskea niin tarkkaan ja paino tippui melko nopeasti muutaman kilon. Kesällä tuli pidettyä taukoa laihduttamisesta ja painokin nousi pari kiloa, no nyt olen saanut ne pois ja vähän ylimääräistäkin. Kun olen laihtunut riittävästi, niin luultavasti aion syödä hiilareita n. 50-100 g päivässä.

Yhteistyössä