Normaalin naisen paino

  • Viestiketjun aloittaja Oli miten pitkä hyvänsä
  • Ensimmäinen viesti
Päivän hauskin vai naurettavan provo?
Niin sen täytyy olla että vähintään 50 kg. Kun minunkin normaalipaino BMI:llä mitattuna on yli 60 kg ja olen ihan vain keskimittainen suomalainen nainen.
 
<Kimmo kuu>
Alkuperäinen kirjoittaja <Kimmo kuu>:
Alkuperäinen kirjoittaja onon:
on blondi, pitkät hiukset, siniset silmät, pituus 170-175 cm ja paino 45-50 kg ja kiinteät rinnat ja tiukka toosa
eikä väsää kakaroita
Mitkä rinnat? Eihän tuollaisella kropalla ole ku lautatissit,pimeässä tuntuu ku poikaa panis.
Saahan niitä teetettyä... toista se on kuin roikkuvat läpyskätissit
Just, no sulla vähän pimahtanu maailma,leikeltyä ja leikeltyä.. eihän se oo ennää nainen vaan joku silikoni-botox bimbo joka muokattu JUURI SINULLE!!!

Minulle kelpaa vain luomutissit ja täytyy olla perseessä muutakin ku luut mistä ottaa kiinni ku takaa panee.. ja läski ei ole silti vaikka 60 tai 70 painais,riippuu naisen pituudesta :D
 
<Kimmo kuu>
Alkuperäinen kirjoittaja <Kimmo kuu>:
Alkuperäinen kirjoittaja onon:
on blondi, pitkät hiukset, siniset silmät, pituus 170-175 cm ja paino 45-50 kg ja kiinteät rinnat ja tiukka toosa
eikä väsää kakaroita
Mitkä rinnat? Eihän tuollaisella kropalla ole ku lautatissit,pimeässä tuntuu ku poikaa panis.
Saahan niitä teetettyä... toista se on kuin roikkuvat läpyskätissit
Just, no sulla vähän pimahtanu maailma,leikeltyä ja leikeltyä.. eihän se oo ennää nainen vaan joku silikoni-botox bimbo joka muokattu JUURI SINULLE!!!

Minulle kelpaa vain luomutissit ja täytyy olla perseessä muutakin ku luut mistä ottaa kiinni ku takaa panee.. ja läski ei ole silti vaikka 60 tai 70 painais,riippuu naisen pituudesta :D
 
penkistä nousee 100kg
Olen 170vm ja 80kg. Seksikkääksi "haukuttu". Painoindexi varmaan sanoo mua ylipainoiseksi mutta kappas kun harrastan urheilua ja olen aika kiinteä. Peili kertoo totuuden, lihakset nääs painaa.
 
jess
Alkuperäinen kirjoittaja penkistä nousee 100kg:
Olen 170vm ja 80kg. Seksikkääksi "haukuttu". Painoindexi varmaan sanoo mua ylipainoiseksi mutta kappas kun harrastan urheilua ja olen aika kiinteä. Peili kertoo totuuden, lihakset nääs painaa.
25 kiloa kumminkin liikaa
 
js
Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
siis mä olen nainen 159cm pitkä ja mun ihannepaino ei todellakaan ole alle 50kg. yöks
55-60kg on ihannepainoni!

Sinulla tuli varmaan kirjoitushärö: tarkoitit kenties että painavat VÄHINTÄÄN 50kg. :D
52-54kg varmaan virallinen ihannepaino ton pitusella. http://www.inbody.fi/index.jsp?pid=184 tämän mittauksen mukaan.
 

Yhteistyössä