Normaaliin perheeseen ei kuulu rasismi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta se, että ei tykkää sosiaalituilla suomessa asuvista ja väkivaltaisista maahanmuuttajista jotka eivät vaivaudu opettelemaan suomenkieltä eivätkä tahdo pukeutua työpaikoilla niin kuin työ vaatiin, ei ole rasismia. He ovat ihmisiä siinä missä muutkin, mutta maassa maan tavalla.

Ja huomasitko: En missään kohtaa sanonut, että kaikki maahanmuuttajat ovat tuollaisia vaan puhun nimenomaan niistä jotka on.

Ap:n kanssa ei voi olla kuin samaa mieltä. Aikuiset, jotka torpedoivat lastensa kaverisuhteita kaverin ihonvärin tai vastaavan asian takia, ovat itse lapsen asteella.

Vain jos kaverit käyttäytyvät tavalla, jota perhe ei voi hyväksyä, sitten lasten kaverivalintoihin voi hienovaraisesti alkaa puuttua.

Kummallisesti ihmiset edelleen näkee värejä: "minä hyväksyn kaikki, ihoonväriin katsomatta". Pakkoko se ihonväri on mainita enää?

Minä en hyväksy ketään kunnes toisin on. Valkoinen tai musta, samaa sakkia.

Lisäys:

Sellaiset lapset jotka jäävät sosiaalisesti kehittymättömiksi, ovat heikoilla aikuisena. Tämä maailma ei muutu ainakaan yhtenäisempään suuntaan mitä esim.työkavereihin ja naapureihin tulee.

Meidän lastemme on opittava jo pieninä, että koulussa, työpaikalla, kerrostaloissa jne on monentyyppisiä ihmisiä ja perheitä. Jos lapsi kaivautuu yhteen poteroon parin muun sosiaalisesti vammautuneen (supisuomalaisen) samanlaisen lapsen kanssa, jotuu lapsi maksamaan sitä laskua loppu ikänsä.

Lapsi ei kiitä rasistivanhempiaan ja heidän oppejaan sitten, kun itse työskentelee 500 kansallisuuden kanssa samassa monikansallisessa yhtiössä ja joutuu muuttamaan perheensä kanssa eri maihin. Tämä on todellisuutta monelle jo nyt, ja tulevaisuudssa yhä useammalle. Tähän todellisuuteen törmäävät niin duunarit kuin valkokaulustyöläiset ja aivan ennen kaikkea korkeasti koulutetut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ei mun ole pakko hyväksyä ketään mun lähipiiriin.

Eikä mun. Ainut lakupötkö mikä tulee on fazerilta.

Peesi :D

Onko sulla huono itsetunto?

No ei oo,esim mustalaisia en päästä IKINÄ mua kahtaa metriä lähemmäksi..

Maailma on täynnä muitakin kun romaneja; Säälittää sun lapses, joka aivopestään siihen, että tietyt ihonvärit on sua huonompia, ja muuta skeidaa - sitten menee lapses hoitoon ja kouluun, ja ylläri kun luokasta löytyykin tummaihosta ja muuta, ja rasistinen kierre jatkuu, vaikka olis niin kiva leikkiä tuon pojan kanssa. Mutta äiti ei anna, kun ei olla samannäkösiä

PÄÄSTÄ? Ai että mustalaiset niin kiihkeästi pyrkisivät lähellesi, että täytyy ihan estää pääsy! Olet huvittava! :D

Ketään ei ole tarpeen hyväksyä siksi, että on erilainen. Rasismiahan sekin on. Mutta ei ketään voi myöskään olla hyväksymättä automaattisesti jonkin etnisen, ulkonäöllisen, terveydentilaan liittyvän tai kulttuurisen eroavaisuuden vuoksi. Ensin on tutustuttava ihmiseen itseensä ja sitten, jos vielä tuomita haluaa, tehtävä päätelmänsä oikeiden faktoje pohjalta.

Se on tämän virtuaalimaailman siunaus, että olet voinut tietämättäsi vaihtaa ajatuksia ja olla samaa mieltä jonkun kanssa, jolle et olisi IRL edes puhunut ennakkoluulojen vuoksi. :D

MUn isä oli rasisti ja kyllä ilmaisi kotona ettei ulkomaalaisista pidä... Muistan kun puhui että mitä käy jos siskoni (silloin seurustelua aloitteleva) tuo mutiaisen (kuten hän heitä kutsui) kotiin. Itsekkin olen hieman rasisti mutta olen myös tavannut mukavia ulkomaalaisia. En näe itsessäni enkä sisarruksissani mitään huonoa vaikutusta siihen mitä isämme oli mielstä. Ja emme todellakaan ole heikkoja aikuisia. Juuri päin vastoin.

Yhteistyössä