M
Mörripörri
Vieras
\
tuo tuli mullekin mieleen, ja tuohon isättömyyteen... Minä itse en anna poikani tavata biologista isäänsä tämän elämäntavan takia(ei hyväksi lapselle).. Tuohon mökkeily juttuun vielä ja mitä jos tää ex- ja tää mies haluavat olla eron jälkeen ystäviä ja mies ei uskalla kertoa uudelle kumppanilleen, että toi on sovittu juttu, mökit pitää kuitenkin varata ajoissa? Vaikea sanoa en sanois heti kättelyssä mieheen takertumiseksi..
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 11:46 ajatus vain kirjoitti:Oletko varma että miehen exä tuli tarkoituksella juuri sinne samaan paikkaan lomailemaan??
Entäs jos lomakohde on sellainen, missä mies on exänsä kanssa käynyt joka kesä ja nainen jatkaa omalta osaltaan perinteen ylläitoa lapsilleen, ja vastaavasti myös mies menee uusperheensä että ex-liiton lapsensa kanssa tähän muistorikkaaseen kohteeseen?
JOS siis exä tommasi paikalle tahallaan, kiusatakseen, piltatakseen toisten loman, niin kysymys kuuluu: miksi mies kertoi exälleen lomakohteen ja ajankohdan?????? Eihän se kuulu exälle, ei, vaikka olisi se yhteinen lapsi lomalla!?!??!!!!!!
Ja sitten ihan vaan muistutuksesi: ISÄTTÖMIÄ LAPSIA EI OLE OLEMASSAKAAN, SE ON MAHDOTTOMUUS!
Miehen exä tyttären lapsella ON ISÄ! Se, ettei ko. tyyppi ole isyyttä tunnustanut; ettei äiti tiedä kuka on isä; isä ei ole kiinnostunut lapsesta - ne ovat kokonaan eri asioita.
Ja se, että naisella on lapsi, jonka isä on epävarma tms., se että yh:n tytärkin on yh - nämä seikat eivät tee ihmisestä se huonompia !! Ihmisarvo on kaikilla , toivottavasti myös samanlainen.
tuo tuli mullekin mieleen, ja tuohon isättömyyteen... Minä itse en anna poikani tavata biologista isäänsä tämän elämäntavan takia(ei hyväksi lapselle).. Tuohon mökkeily juttuun vielä ja mitä jos tää ex- ja tää mies haluavat olla eron jälkeen ystäviä ja mies ei uskalla kertoa uudelle kumppanilleen, että toi on sovittu juttu, mökit pitää kuitenkin varata ajoissa? Vaikea sanoa en sanois heti kättelyssä mieheen takertumiseksi..