normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi voi ja voi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2005 klo 11:46 ajatus vain kirjoitti:
Oletko varma että miehen exä tuli tarkoituksella juuri sinne samaan paikkaan lomailemaan??
Entäs jos lomakohde on sellainen, missä mies on exänsä kanssa käynyt joka kesä ja nainen jatkaa omalta osaltaan perinteen ylläitoa lapsilleen, ja vastaavasti myös mies menee uusperheensä että ex-liiton lapsensa kanssa tähän muistorikkaaseen kohteeseen?

JOS siis exä tommasi paikalle tahallaan, kiusatakseen, piltatakseen toisten loman, niin kysymys kuuluu: miksi mies kertoi exälleen lomakohteen ja ajankohdan?????? Eihän se kuulu exälle, ei, vaikka olisi se yhteinen lapsi lomalla!?!??!!!!!!

Ja sitten ihan vaan muistutuksesi: ISÄTTÖMIÄ LAPSIA EI OLE OLEMASSAKAAN, SE ON MAHDOTTOMUUS!

Miehen exä tyttären lapsella ON ISÄ! Se, ettei ko. tyyppi ole isyyttä tunnustanut; ettei äiti tiedä kuka on isä; isä ei ole kiinnostunut lapsesta - ne ovat kokonaan eri asioita.
Ja se, että naisella on lapsi, jonka isä on epävarma tms., se että yh:n tytärkin on yh - nämä seikat eivät tee ihmisestä se huonompia !! Ihmisarvo on kaikilla , toivottavasti myös samanlainen.

tuo tuli mullekin mieleen, ja tuohon isättömyyteen... Minä itse en anna poikani tavata biologista isäänsä tämän elämäntavan takia(ei hyväksi lapselle).. Tuohon mökkeily juttuun vielä ja mitä jos tää ex- ja tää mies haluavat olla eron jälkeen ystäviä ja mies ei uskalla kertoa uudelle kumppanilleen, että toi on sovittu juttu, mökit pitää kuitenkin varata ajoissa? Vaikea sanoa en sanois heti kättelyssä mieheen takertumiseksi..

Märripörri: silti sinun lapsellasi ON isä. Hän ei ole isätön. Semmosta lasta ei olekaan. Isä vaan ei ole lapsen elämässä mukana millään tavalla ja se on eri asia.

Kun olin yh, ja opiskelin hoitoalalle, nämä lempeät tulevat hoitoalan ihmiset, opiskelu- ja tulevat työtoverini löivät minua kasvoille tästä (vaikka itse olin tyytyväinen yh-elämään, mutta varsin nurja miehiä kohtaan): psykologian tunnilla he ottivat puheeksi miten vahingollista on kun lapsella ei ole isää.
:o
Lapsillani OLI isä, he jopa tapasivat häntä, vaikka välimatka oli pitkä.
NYT lapseni ovat isättömiä, silleä heidän isänsä on kuollut. :ashamed:

[/quote]
PEESAAN!
Miksi tämä nainen juoksee juuri kyseisen miehen perässä mikäli kaikki lapset kerran eri isistä vai käyttäytyykö samoin myös muiden suhteen?
[/quote]

Ei ole vaihtoehtoja... Vanhimman isä on kuollut ja nuorimman
isä... yh:lle on määrätty lähestymiskielto miestä kohtaan...
Jos joku vielä sanoo, että normaalia yh:n toimintaa, niin
kannattaa varmasti katsoa peiliin.?? :/

Mehän emme tapauksen taustoja tiedä.
Me lukijat tiedämme vain sen, mitä sinä kirjoitat, ja vedämme siitä omia johtopäätöksiä ja ajatelmia perustuen omiin tai vierestä seurattuihin kokemuksiin.
Tämä pitäisi muistaa.
Lähestymiskielto.. niin.
Normaalia tai epänormaalia, niinpä niin.
Mikä sitten on normaalia, mikä epänormaalia. Kumpi on hullu, kumpi on tyhmä.

Jos kerran tämä exä on NIIIIIN kamala, miten kummassa hän TIESI tulla juuri tuonne samaan lomakohteeseen?? Ei kait vaan sen exän mies (jolla tämä uusperhe) ole kertonut lomakohteesta??? Ja jos on, niin MIKSI?
Ennenkuin voin asettua puolesta tai vastaan, olisi hyvä tietää taustoista TÄMÄKIN seikka?!

Ei meidän exät tule samaan lomakohteeseen, emme ilmoittele heille lomamatkojemme määränpäätä tai ajankohtaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2005 klo 13:43 ajatus vain kirjoitti:
Mehän emme tapauksen taustoja tiedä.
Me lukijat tiedämme vain sen, mitä sinä kirjoitat, ja vedämme siitä omia johtopäätöksiä ja ajatelmia perustuen omiin tai vierestä seurattuihin kokemuksiin.
Tämä pitäisi muistaa.
Lähestymiskielto.. niin.
Normaalia tai epänormaalia, niinpä niin.
Mikä sitten on normaalia, mikä epänormaalia. Kumpi on hullu, kumpi on tyhmä.

Jos kerran tämä exä on NIIIIIN kamala, miten kummassa hän TIESI tulla juuri tuonne samaan lomakohteeseen?? Ei kait vaan sen exän mies (jolla tämä uusperhe) ole kertonut lomakohteesta??? Ja jos on, niin MIKSI?
Ennenkuin voin asettua puolesta tai vastaan, olisi hyvä tietää taustoista TÄMÄKIN seikka?!

Ei meidän exät tule samaan lomakohteeseen, emme ilmoittele heille lomamatkojemme määränpäätä tai ajankohtaa.

Niinpä... Minä kyllä ilmoitan omalle exälleni ja hän minulle missä lastemme kanssa ollaan... Yhteishuoltajuus... Niinhän sen pitäisi toimia, että molemmat on ajan tasalla??? Ja tässäpä juuri kysymyksessä tämän kersan kohdalla yhteishuoltajuus. Eli isä toimii juuri tavalla jolla yhteishuoltajan pitäisi toimia - aikuismaisesti. Mikä muuten on sinun statuksesi AJATUS VAIN??? Kovin tunnut puolustelevan yh:ta, joka toimii vain oman #&%£$!* mukaan.

Yhteistyössä