normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi voi ja voi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi voi ja voi

Vieras
Kaverini soitti eilen... Olivat perheineen asuntovaunulla lomailemassa... Lapset mukana, myös miehen tyttö...
Ja yllätys!!! Tämän tytön äiti eli miehen exä pamahti paikalle kaikkine kersoineen (kaikki eri isälle), lisäksi vanhimman lapsen isätön lapsi mukana. Olivat vuokranneet mökin täsmälleen kaverini ja perheensä asuntovaunun paikan vierestä... En ole mitenkään yh-vastainen, mutta voi herran jumala, että tollainen ON säälittävää!!!
Jos minut joskus joku maailman mahti saisi juoksemaan exäni ja exän perheen perässä, niin soisin jollekulle mahdollisuuden lopettaa niin säälittävä elämäni... Miltäs kuulostaa?

Onpas nyt hiljaista... Noinko kaikki tämän palstan yh:t käyttäytyvät ja pitävät sitä normaalina??? Jos auttaa, niin itsekin yh:na nelisen vuotta olleena, kunnioitan yksinhuoltajuutta. Kunhan ei ole yhteiskuntaan tai exiin ripustautuva lokki. Jos pitää pään pystyssä ja elää normaalisti, pärjää kyllä...

Joo :laugh: :laugh: :laugh: Olen yh, mutta ei voisi p*** vertaa kiinnostaa missä ex luuhaa, tälläkin hetkellä on jossain reissussa, mutta elää omaa elämäänsä kuten minäkin ;) Mutta enpä minä täällä muita hauku ja itseäni paremmaksi siten todistele :laugh: :laugh: :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2005 klo 16:31 Mitäs kirjoitti:
Helvattua se sinua liikuttaa, antaa olla säälittävä jos olet itse parempi kun täällä ihmisiä morkkaat :laugh: :laugh: :laugh:
Ja tuskin kuulut siihen ryhmään, joka on palvelunsa veronmaksajana jo ajat sitten ansainnut? Voin olla tietysti väärässä. Korjaa, jos näin on.
Pyysin mielipiteitä. Mikä sinun mielipiteesi asiasta on? =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2005 klo 16:35 Mitäs kirjoitti:
Joo :laugh: :laugh: :laugh: Olen yh, mutta ei voisi p*** vertaa kiinnostaa missä ex luuhaa, tälläkin hetkellä on jossain reissussa, mutta elää omaa elämäänsä kuten minäkin ;) Mutta enpä minä täällä muita hauku ja itseäni paremmaksi siten todistele :laugh: :laugh: :laugh:
Ikävä kyllä en ole enää yh. Se aika oli ja meni. Ei minuakaan kiinnosta, missä exä perheineen on. Sepä se pointti alkuperäisessä kirjoituksessani oli. Onpas kovin riidanhaluista porukkaa... :/

Väärässä sinä taidat olla ;) 17-v töihin lähtenyt ja 1,5v vain töistä poissa kun pitää lapsikin elättää =) No minun mielipide on selkeästi se ettei toisen elämään suotta pitäisi nokkaansa tunkea.. Mutta kukin tyylillään ;) Eikös?

Joo. Mutta edelleen ensimmäiseen kirjoitukseeni viitaten kaveristani...En ymmärrä yh-äidin motiiveja... Sinä varmasti yritteliäänä ihmisenä ymmärrät mitä tarkoitan? Miten herranjestas jonkun ego (olematonkin) antaa myöden niin paljon, että tekee itsestään pellen? Oli status sitten mikä hyvänsä! Niin sanoin! (lainattu kolmivuotiaalta pojaltani) :hug:

Sinul on fiksu 3-vuotias ;) Juu en minäkään sitä ymmärrä ja olen henk. koht tuntenutkin sen tyyppisiä ihmisiä jotka takertuvat jopa mieheen kuin mieheen.. Itsellä ei tarvetta eikä sen puoleen halua tehdä itsestä narria, mutta sehän se kun itsellä ei sitä ole niin ei voi koskaan ymmärtää ja näin ollen olen "luovuttanut" ;) Vaikea sanoa mikä saa ihmisen siihen tilanteeseen itsensä ajamaan.. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2005 klo 17:05 Mitäs kirjoitti:
Motiivina ehkä juuri se ettei osaa päästää irti eikä olla yksin?
Niinpä... Muija melkein nelikymppinen... Sanoinkin kaverilleni, että paras "ase" on välinpitämättömyys kaikkia sen tempauksia kohtaan...
Mutta missä mättää sinun mielestäsi, jos ihmisen elämä täyttyy siitä, että yrittää "hankaloittaa" muiden elämää? Itse ajattelen, mitä vanhemmaksi tulen (nyt 34v.), että kaikista teoistaan saa takaisin, jos ihmisten kanssa pelaa... Joten mitä vähemmän hankaloitat toisten elämää, sen mukaan saat rauhassa elää omaasi. =)

[/quote]
Niinpä... Muija melkein nelikymppinen... Sanoinkin kaverilleni, että paras "ase" on välinpitämättömyys kaikkia sen tempauksia kohtaan...
Mutta missä mättää sinun mielestäsi, jos ihmisen elämä täyttyy siitä, että yrittää "hankaloittaa" muiden elämää? Itse ajattelen, mitä vanhemmaksi tulen (nyt 34v.), että kaikista teoistaan saa takaisin, jos ihmisten kanssa pelaa... Joten mitä vähemmän hankaloitat toisten elämää, sen mukaan saat rauhassa elää omaasi. =)

Ajattelen täsmällälleen samalla tavalla =) Uskon siihen, että minkä taakseen jättää.... ;) Niin ei tuossa kohtaa muu auta kuin välinpitämättömyys, noinkin iäkäs kuin kyseinen yh on niin tuskin siitä enää miksikään muuttuu..Vai mitä mieltä olet? Harmi vaan tietysti sinun ystävän puolesta kun joutuu kärsimään :hug: Olen joskus miettinyt, että se taitaa sellaisille ihmisille olla se "elämän suola" kun saavat aiheuttaa muille ongelmia :/

\[quote="16.07.2005 klo 17:25 Mitäs kirjoitti

Ajattelen täsmällälleen samalla tavalla =) Uskon siihen, että minkä taakseen jättää.... ;) Niin ei tuossa kohtaa muu auta kuin välinpitämättömyys, noinkin iäkäs kuin kyseinen yh on niin tuskin siitä enää miksikään muuttuu..Vai mitä mieltä olet? Harmi vaan tietysti sinun ystävän puolesta kun joutuu kärsimään :hug: Olen joskus miettinyt, että se taitaa sellaisille ihmisille olla se "elämän suola" kun saavat aiheuttaa muille ongelmia :/
[/quote]

Tiedän tuosta naisesta juuri sen, minkä ääneen kirjoitit. Riiteleminen on elämän suola, sekä käräjillä että baareissa. Ystäviä ei ole yhtään enempää kuin omien lasten lukumäärä. Sääli! Siinä mielessäkin paremmassa asemassa ite, kun lapsia viisi!!! =) Siis en tosissani ole, ettäkö omat lapseni ainoat ystäväni... Mutta kyllä noista 16,15 ja 12-vuotiaista on jo ihan kivasti seuraa... Sääli vaan, että noita yh:den kastitsemiseen aiheuttavia esimerkkejä löytyy... Ja mielestäni enenevässä määrin... :/

Niin se mikä minua risoo on juuri se, että kun tietynlaiset ihmiset "tahraavat" kaikkien meidän muidenkin yh-äitien maineen jotka oikeasti yritämme ja teemme kaikkemme elättääksemme perheemme ja antaaksemme hyvän mallin ja kasvatuksen lapsille! Vaikea sanoa, että on yh kun ihmisten oletus on se että; Haen kaikki rahani sossusta ja ex-ukolta nyhdän viimesetkin pennit :laugh: Anteeksi alkoi jo hieman naurattaa kun oikeasti mietin kuinka usein saan niitä hämmästyneitä ilmeitä siitä että enkä tosiaan "tienaakaan" lapsilla :o :laugh:

[
Tiedän tuosta naisesta juuri sen, minkä ääneen kirjoitit. Riiteleminen on elämän suola, sekä käräjillä että baareissa. Ystäviä ei ole yhtään enempää kuin omien lasten lukumäärä. Sääli! Siinä mielessäkin paremmassa asemassa ite, kun lapsia viisi!!! =) Siis en tosissani ole, ettäkö omat lapseni ainoat ystäväni... Mutta kyllä noista 16,15 ja 12-vuotiaista on jo ihan kivasti seuraa... Sääli vaan, että noita yh:den kastitsemiseen aiheuttavia esimerkkejä löytyy... Ja mielestäni enenevässä määrin... :/
[/quote]
Mutta siis jatkaakseni itse asiaa (eksyin hieman ;) ) Sääli on myös se minkä esimerkin hän antaa lapsilleen jotka tuon käytöksen näkevät.. Ja riitelyn :/

Sinäpä sen sanoit. Itse yh:na tein parhaimmillaan kolmea duunia kolmen lapsen kanssa, että selvisin exäni veloista (vaivaiset 170000mk) - pikkuraha, että pääsin siitä paskasta eroon :kieh: :laugh: Mutta sain palkkani, kun olin "velvoitteeni" hoitanut... Kunnon parisuhteen ja miehen, joka arvostaa meidän perhettä ja lapsia - niin entisiä kuin yhteisiäkin. Olen monesti miettinyt, että olisi ehkä ollut hiukka vaikeampaa lähteä liikenteeseen kertomalla: "Minulla on kolme lasta - kaikki eri isille - olen aina ollut se väärinkohdeltu, mutta onneksi yhteiskunta on pitänyt huolen..." :laugh: :laugh: :laugh: Vähän ehkä karrikoitua, mutta monet "lopun ikäänsä yksinäiset yh:t " varmasti näin uutta suhdettaan aloittelevat?? Ja samalla mustamaalaavat kaikki OIKEASTI yrittävät yksinhuoltajat! :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2005 klo 17:55 Voi voi ja voi kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit. Itse yh:na tein parhaimmillaan kolmea duunia kolmen lapsen kanssa, että selvisin exäni veloista (vaivaiset 170000mk) - pikkuraha, että pääsin siitä paskasta eroon :kieh: :laugh: Mutta sain palkkani, kun olin "velvoitteeni" hoitanut... Kunnon parisuhteen ja miehen, joka arvostaa meidän perhettä ja lapsia - niin entisiä kuin yhteisiäkin. Olen monesti miettinyt, että olisi ehkä ollut hiukka vaikeampaa lähteä liikenteeseen kertomalla: "Minulla on kolme lasta - kaikki eri isille - olen aina ollut se väärinkohdeltu, mutta onneksi yhteiskunta on pitänyt huolen..." :laugh: :laugh: :laugh: Vähän ehkä karrikoitua, mutta monet "lopun ikäänsä yksinäiset yh:t " varmasti näin uutta suhdettaan aloittelevat?? Ja samalla mustamaalaavat kaikki OIKEASTI yrittävät yksinhuoltajat! :/

No olet onnesi kyllä ansainnut :flower: Minulla ei sentään jäänyt kuin muutaman sadan euron velat ex-ukosta.. Uutta en ole kyllä vielä löytänyt, taitavat olla kiven alla ne kunnolliset ;) Ja juuri tuo yleinen mustamaalaus mikä meihin kohdistuu vaikuttaa tietysti myös kielteisesti tuohon miehen löytämiseen :/ Johan nuo karkuun juoksevat kun luulevat että rahojen perässä olen :o :laugh: Ja tuo että tehdään niitä lapsia joka miehelle sitten kun vastaan tulee niin kertoo kenties siitä taktiikasta millä he yrittävät miehen pitää? Väärinkohdeltuja juu :laugh:

Itsekin poden jopa huonoa omaatuntoa välillä kun joudun paljon tekemään töitä ja lapsi hoidossa :ashamed: Mutta yrittää pitää ja sitä esimerkkiä haluan myös lapseni noudattavan =)

Niinpä. Mutta tiedätkös mitä? Just kun olin ajatellut, että tässäpä tämä "elämä" sitten oli ts. olin tyytyväinen ja omillani toimeentuleva yh... PULKKAMÄESSÄ tapasin tämän nykyisen aviomieheni! =)
Ja vielä jaksaa mua ymmärtää vaikka teen välillä 15 tuntista työpäivää... :saint: Ja vielä temperamenttista luonnettani... Skorppari-tuittupää tosi jääräpää olen!! Toivon sulle kaikkea hyvää!!! :flower: Niin kuin mulle kävi: Just kun sitä vähiten odotat, niin... =) Sanottakoon vielä, että käyn pulkkamäessä ehkä noin kerran viidessä vuodessa! :attn:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2005 klo 18:24 Voi voi ja voi kirjoitti:
Niinpä. Mutta tiedätkös mitä? Just kun olin ajatellut, että tässäpä tämä "elämä" sitten oli ts. olin tyytyväinen ja omillani toimeentuleva yh... PULKKAMÄESSÄ tapasin tämän nykyisen aviomieheni! =)
Ja vielä jaksaa mua ymmärtää vaikka teen välillä 15 tuntista työpäivää... :saint: Ja vielä temperamenttista luonnettani... Skorppari-tuittupää tosi jääräpää olen!! Toivon sulle kaikkea hyvää!!! :flower: Niin kuin mulle kävi: Just kun sitä vähiten odotat, niin... =) Sanottakoon vielä, että käyn pulkkamäessä ehkä noin kerran viidessä vuodessa! :attn:

Vai pulkkamäessä, täytyypä ensi talvena koittaa onnea :D No sitähän minäki olen ajatellut, että kuinkahan tällaista tuittupäätä kuin minä joku jaksais ymmärtää :laugh: Kiitokset, toivoa siis on =) Sinulle myös kaikkea hyvää ja paljon onnea jatkossakin teidän koko perheelle =) :flower: !!!

Oletko varma että miehen exä tuli tarkoituksella juuri sinne samaan paikkaan lomailemaan??
Entäs jos lomakohde on sellainen, missä mies on exänsä kanssa käynyt joka kesä ja nainen jatkaa omalta osaltaan perinteen ylläitoa lapsilleen, ja vastaavasti myös mies menee uusperheensä että ex-liiton lapsensa kanssa tähän muistorikkaaseen kohteeseen?

JOS siis exä tommasi paikalle tahallaan, kiusatakseen, piltatakseen toisten loman, niin kysymys kuuluu: miksi mies kertoi exälleen lomakohteen ja ajankohdan?????? Eihän se kuulu exälle, ei, vaikka olisi se yhteinen lapsi lomalla!?!??!!!!!!

Ja sitten ihan vaan muistutuksesi: ISÄTTÖMIÄ LAPSIA EI OLE OLEMASSAKAAN, SE ON MAHDOTTOMUUS!

Miehen exä tyttären lapsella ON ISÄ! Se, ettei ko. tyyppi ole isyyttä tunnustanut; ettei äiti tiedä kuka on isä; isä ei ole kiinnostunut lapsesta - ne ovat kokonaan eri asioita.
Ja se, että naisella on lapsi, jonka isä on epävarma tms., se että yh:n tytärkin on yh - nämä seikat eivät tee ihmisestä se huonompia !! Ihmisarvo on kaikilla , toivottavasti myös samanlainen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2005 klo 18:13 Mitäs kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2005 klo 17:55 Voi voi ja voi kirjoitti:

No olet onnesi kyllä ansainnut :flower: Minulla ei sentään jäänyt kuin muutaman sadan euron velat ex-ukosta.. Uutta en ole kyllä vielä löytänyt, taitavat olla kiven alla ne kunnolliset ;) Ja juuri tuo yleinen mustamaalaus mikä meihin kohdistuu vaikuttaa tietysti myös kielteisesti tuohon miehen löytämiseen :/ Johan nuo karkuun juoksevat kun luulevat että rahojen perässä olen :o :laugh: Ja tuo että tehdään niitä lapsia joka miehelle sitten kun vastaan tulee niin kertoo kenties siitä taktiikasta millä he yrittävät miehen pitää? Väärinkohdeltuja juu :laugh:
PEESAAN!
Miksi tämä nainen juoksee juuri kyseisen miehen perässä mikäli kaikki lapset kerran eri isistä vai käyttäytyykö samoin myös muiden suhteen?

Just näin, mitä helkuttia se kuuluu kenellekään miten epätoivonen sen kaverin miehen exä on ja paskaako sitä palstoilla levittää.. Keskustele ns. ystäväs kanssa, sen asiahan se on eikä sun!!

Yhteistyössä