Normaalia teinivelttoutta vai ei - kyseessä tyttö melkein 15 v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyi ja yöks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
teinin käytös on normaalia

Sun ei ole

Miksi ei ole? Mitä olen tehnyt sellaista (tytölle, tytön kanssa) , mikä sinusta on epänormaalia (ja moitittavaa) ? Muuta kuin tullut avautumaan tälle palstalle?

En tiedä mitä olet TEHNYT mutta jos aikuisella ei pitäisi olla tuollainen asenne (kuten sun kirjoituksissa asiasta) KETÄÄN lähipiirissä olevaa lasta/nuorta kohtaan.

Sun ei ole

Miksi ei ole? Mitä olen tehnyt sellaista (tytölle, tytön kanssa) , mikä sinusta on epänormaalia (ja moitittavaa) ? Muuta kuin tullut avautumaan tälle palstalle?

En tiedä mitä olet TEHNYT mutta jos aikuisella ei pitäisi olla tuollainen asenne (kuten sun kirjoituksissa asiasta) KETÄÄN lähipiirissä olevaa lasta/nuorta kohtaan.

Ja millainen asenne minulla on ?

Sun ei ole

Epäilevä, kyseenalaistava, epäempaattinen, kyyläävä, kriittinen näin ensialkuun :o Oletko sä lukenut omia kirjoituksiasi lainkaan kun tätä kysyt kai vielä vakavissasi??

No, vastauksia olet saanut joten se sittä, mun osalta toivotan hyvät päivänjatkot vaikka sitten vintinsiivouksen merkeissä ;)

Sun ei ole

Miten perustelet tämän vastauksesi?
Kyllä mun mielestä kirjoitus ap.ltä oli ihan normaali ja ihan normaalia on ihmetellä käyttäytyykö kaikki nuoret noin vai onko kyseessä vaan patalaiska tapaus.Varsinkin kun tuli ilmi että oma lapsi on aikoinaan ollut myös teini ja erilainen.
Kyllä minäkin ihmettelen jos ei saa joka päivä mennä suihkuun mun miehen tyttärien ikäiset naisenalut.Ihmettelen myös suuresti että pannarin tekeminen maksaa liian paljon mutta atrian valmismössöt ei.Tai että ei saa mitään tehdä kotona kun äidin hermot ei kestä jos on sekaista.
Eikä tarkoitus ole moittia lasten äitiä,nuoret vaan tuovat itse asiat esille niin etteivät he pidä sellaisesta.Mutta ei se nuori ikinä mitään opi jos se ei saa edes yrittää opetella.Muistuu mieleen miehen exän sanat esikoistyttärestään : Se on niin epäsiisti ja haisee.Miksiköhän?

Sun ei ole

Musta on tosi outoa, että soitit tytön ISÄLLE ja kerroit verisistä pikkareista ja kyselit ISÄLTÄ, että miksi ne ovat siellä. Luulitko tosiaan, että isä tietäisi asiasta jotain? Nolasit tytön aika pahasti, veriset pikkarit ovat varmaan hävettäneet häntä ja on laittanut ne piiloon jonnekin ja unohtanut koko jutun, ja nyt sä nostat asian esille ja nostat hirveän haloon tällaisesta pikkujutusta...

Etkö sä ole ennen likaisia alushousuja tai hiekkaisia kenkiä nähnyt?? Eikö se ole ihan miehesi ja hänen tyttärensä OMA ASIA, mitä he OMALLA VINTILLÄÄN säilyttävät, eikä sun asiasi ruveta syyttämään tytärtä patalaiskaksi?

Tässä olis sullakin ollut erittäin hyvä tilaisuus PARANTAA suhdettasi tähän tyttöön ja osoittaa vähän naisten välistä solidaarisuutta sillä, ettet lähde isälle kantelemaan noloista menkkapikkareista, joita aivan taatusti jokaisella teini-ikäisellä naisenalulla jossain vaiheessa elämäänsä on!

Sun ei ole

Epäilevä, kyseenalaistava, epäempaattinen, kyyläävä, kriittinen näin ensialkuun :o Oletko sä lukenut omia kirjoituksiasi lainkaan kun tätä kysyt kai vielä vakavissasi??

No, vastauksia olet saanut joten se sittä, mun osalta toivotan hyvät päivänjatkot vaikka sitten vintinsiivouksen merkeissä ;)

minä kirjoitan ja siten myös luen omaa tekstiäni omasta lähtökohdastani käsin ja sinä taas luet ja tulkiset sen omasta kokemusmaailmastasi ja lähtökohdastasi käsin.

Siksi me ymmärrämme tämän tekstin eri tavalla.

- Kriittinen olen, mutta sitä olen kaikkia kohtaan, en vain miehen lasta.
- Kyyläävä - miten ja missä kohti? Eilen siivosin sen vintin ja tein tuon laatikon ja pussin lisäksi muitain löytöjä. Enpä lootaa nostaessani tiennyt, että menen jonkun toisen reviirille, teidän mielestänne. Kun en lootaa nostaessa tiennyt, mitä siellä on.
- Asioiden kyseenalaistaminen on avain asioiden muuttumiselle. ja epäilevät ja epäempaattisuudet jätän omaan arvoonsa...

nyt kutsuu vinttikomeron jatkosiivuos heippa vaan.

Yhteistyössä