Normaalia...? 16-vuotias tyttäreni ei ole koskaan, puolella sanallakaan, maininnut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Oops"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"Oops"

Vieras
.. mitään mistään ihastumisesta tai pojasta tms.
Eikö nyt yleensä _jotain_ ees .... edes kavereitten kanssa, jotka meillä parveilee aika ajoin .. mut ei, ei ikinä mitään "poikaläppää"!

On HYVIN sosiaalinen, koko ajan menossa tai jos ei ole niin "yhteydet" auki tietokoneen kautta ... nätti ku mikä ja niin edelleen mut ei vaan kiinnosta ?!

[QUOTE="kuku";22795200]lepakko?[/QUOTE]

no mistäs sen tietäis.. on sillä FB profiilissa jalkapalloilija Ronaldon kuva ja alla <3
ja seinällä Heath Ledgerin ja Taylor Lautnerin kuvia :D

Mitä sä pelkäät? Että onkin lesbo?

Itse seurustelin 16-vuotiaana pojan kanssa mutten mä siitäkään paljon äidille puhunut, oli vaan kiusallista kun se uteli. Myöhemmin tajusin olevani bi, enemmän naisista kiinnostunut ja nyt vaan ahdistaa enemmän jos äiti kyselee miesystävistä. Yli parikymppinen jo olen.

Miksi hän äidilleen kertoisi ihastumisistaan? Ja voit vain olla tyytyväinen, jos hän aloittaa vakavammat seurustelut vasta myöhempänä. Hyvin ehtii myöhemminkin, ei lapsena tarvitse seurustella.

En mä ainakaan mistään ihastumistsa äitille kertonut. Saattoi toki huomata, että jonkun nimi mainittiin toisia useammin (niinhän tulee usein tehtyä ihastuessa), mutta en erikseen kertonut.

Mä en ole koskaan jutellut mun vanhempien kanssa ihastumisistani tai edes poikaystävistäni. Pitkään vanhemmat luulivatkin, että seurustelin yhden kaverini kanssa (joka siis on poika, selvennykseksi) koska hän kävi usein meillä ja mä niillä, eikä asiasta siis koskaan puhuttu. Ennen kuin aloin seurustella mieheni kanssa ja vanhemmat huomasivat nyt olevan jotain vakavaa kyseessä.... ja äiti kysyi suoraan, että mitä oikein meinaan. Ja silloin heille selvisi vasta että kaverini oli tosiaan ollut vain kaveri. :D Oli äiti vähän yllättynyt.

Itse tuon ikäisenä vaan kiusaannuin jos äiti uteli jostain pojista, en kertonut vanhemmille niistä mitään.... vasta 18-vuotiaana sitten yllättäen paukkasin sisään tuon nykyisen mieheni kanssa. Oli vanhemmat vähän h-moilasena... :p

eli oottele rauhassa vaan...

[QUOTE="tyttö";22795270]Ainakin minulla oli ihastuksia jo ala-asteella.[/QUOTE]

No niin oli mullakin enkä mä niistä äitille kertonut. Kun rupesin seurustelemaan niin mun ihastus sitä miestä kohtaan selvis vanhemmille siinä vaiheessa kun en mennykkään kotio yöksi. :whistle: Ja siis alaikäänen olin silloon.

Yhteistyössä