Nordean verkkopankki sekoilee....

  • Viestiketjun aloittaja Ihmettelijö
  • Ensimmäinen viesti
Ihmettelijö
Katoin äsken mun Nordean tiliä. Hämmästys oli suuri, kun saldo on 230€ isompi kuin piti. Eilen tilillä oli vaan muutama kymppi. Mistään tilille ei ole tullut rahaa. Sitten katoin tapahtumia tarkemmin. Olin 23.12 ostoksilla ja nuo ostokset ei näy enää tilillä. Kyllä ne joulun aikaan näky, esim yks 120€ ostos. Jotenkin siis 23.12 tapahtuneet ostokset on pyyhkiytyneet pois. Outoa on. Mulle on kyllä huomenna tulossa rahaa, mutta summa ei täsmää siihen, mitä tilillä on nyt ylimääräistä. Onko muilla tällasta?
 
sama juttu
Itse myös hämmästelin asiaa. Eilen katevaraus näytti oikeaa ja nyt olikin tilillä huomattavasti enemmän käyttövaraa. Pitää odotella huomista, kun arki koittaa ja pankin väki korjaa asian toivottavasti.
 
"Ninnu"
Minä ihmettelin ihan samaa eikä näkynyt mistään tulleen rahaa. Rahat vähissä ja eilen kävin kaupassa. Ostokset maksoivat 11€ ja tilille piti jäädä 53€ mutta äsken siellä olikin 153€. Katevarauksissa näkyi vain tuo 11€ vaikka aikaisemmin siellä oli pitkärivi katevarauksia.

Koskakohan veloittavat nuo "hävinneet" katevaraukset?
 
Juu, sama täällä, sekä mulla että miehellä. iltasanomissa oli juttua asiasta, huomenna pitäisi alkaa rahaliikenteen taas liikumaan normaalisti ja maksut lähtee tililtä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä