Nopeusrajoitukset ja niiden noudattaminen?

Mietin tässä, että eikö se mene niin, että jos AS:sia ärsyttää kanssa- autoilijat, niin AS menee itse bussilla. Eihän se sen toisen vika ole, että As:sia ärsyttää.
Tuskimpa AS on ainut, jota ärsyttää liikenteessä ne, jotka eivät voi ajaa muiden mukana, vaan päättävät, että heillä on oikeus toimia liikenteessä juuri haluamallaan tavalla.

Mikäli tosiaan ajattelet, kuten ylläolevassa väitit, niin sinua tuskin sitten häiritsee se, että minä etuilen sinua kauppajonossa? On itsekästä sinulta ajatella, että samat säännöt koskisivat kaikkia ja jos ärsyynnyt etuilustani, olet vain mielesipahoittaja.
 
Yhtälailla vaarallisia liian itsevarmat kuskit, jotka yliarvioivat omat kykynsä. Liian pienet turvavälit, liian suuret tilannenopeudet, riskiohitukset, keskittyminen puhelimiin ym.. Niistä on surulliset uutiset tehty.
Aivan varmasti ovat. Siitä tuskin kukaan on erimieltä.
Liikenteessä ei vaan tarvittaisi näitä liian epävarmoja tai liian itsevarmoja kuskeja lainkaan.
 
Aika outoa verrata etuilua köröttelyyn. Päinvastainen juttu
Ei oikeastaan. Etuilukin hidastaa muiden jonottajien pääsyä päämääräänsä.

Aivan kuten sekin, että maksaessani ostoksiani viiden sentin kolikoilla kaivaen joka kerta, yhden kolikon kassin pohjalta.
Mutta hei, jos se ärsyttää muita, niin ne on ainoastaan mielensäpahoittajia.
Onhan minulla oikeus maksaa ostokseni juuri kuten haluan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Aika outoa verrata etuilua köröttelyyn. Päinvastainen juttu
Ei oikeastaan. Etuilukin hidastaa muiden jonottajien pääsyä päämääräänsä.

Aivan kuten sekin, että maksaessani ostoksiani viiden sentin kolikoilla kaivaen joka kerta, yhden kolikon kassin pohjalta.
Mutta hei, jos se ärsyttää muita, niin ne on ainoastaan mielensäpahoittajia.
Onhan minulla oikeus maksaa ostokseni juuri kuten haluan.
Lähitulevaisuudessa molempia äärilaitoja hillitään liikennemerkeillä. Päätös uuden merkin käyttöönotosta on jo tehty.

Suurin sallittu nopeus



Alin sallittu nopeus
 

Yhteistyössä