Nopein mies

• Viestiketjun aloittaja Anu 19
  • Ensimmäinen viesti
Anu 19
Haluaisin kuulla naisten kokemuksia nopeista miehistä.

Kuinka joutuin heiltä tuli siemensyöksy ja millainen oli tilanne?

Mun poikakaverilta tuli, vaikka sillä oli housut jalassa , kun se oli mun päällä. Lienee hyvin epätavallista?

Nääs mää
No just noinhan se aloitellessa saattoi käydä. Ei saannut edes lerssiä esille ennenkuin lasti lävähti. Voi olla varmaan sama tilanne kokeneenakin jos sattuu olemaan pikä uiva kausi alla ja iha na hani hinkkautumassa

Oona 27
Laivareissulla pitkän suostuttelun jälkeen menin erään miehen hyttiin ilta drinkille. Tottahan tajusin tilanteen kun päädyimme makuuasentoon , hän päälleni. Aikansa touhuttuamme hän sai riisuttua pikkarini pois päältäni ja otti esille kalunsa. Siinä sohiessaan sitä sisääni autoin kädellä jolloin hän laukesi häpyhuulilleni. Eli ei siis edes päässyt sisään saakka....

Merja,
Seitkytluvulla meidän porukalla oli sellanen autiotalo, missä istuttiin iltaa ja otettiin kaljaa. Mä olin jotain 15 vuoden paikkeilla ja aloin sitten perjantai-illan huumassa istumaan yhden kaverin sylissä. Sillä oli kireät farkut jalassa ja mä puristelin huosujen läpi sen munia. Sillä tietenkin koveni munat, mutta ne ei mahtunu seisomaan kireissä housuissa. Mä en huomannu kuinka vaikeeta sillä oli, vaikka se kiemurteli koko ajan. Siinä puristellessa sen munat yhtäkkiä alkoi nytkimään ja samalla tunsin kädellä, että kuuma sperma levisi pitkin farkkujen etumusta. Kyllä nolotti meitä molempia. Onneks kukaan ei tainnu tajuta. Mä istuin sen sylissä ja peitin sen spermaläiskän ja samalla mietittiin, että miten tästä selvitään. Onneks jollain oli mankka mukana ja siitä tuli just sopivasti hidas kappale. No me lähdettiin tanssimaan ja tanssitiin ovelle, josta vaivihkaa livahdettiin ulos. Sillä oli kämmenen kokonen märkä läikkä housuissa, eikä me voitu palata sisään. Mä olin hirveen pahoillani, mutta se kaveri sanoi, että se on hänen vika, koska hän kertakaikkiiaan laukeaa jo pienestäkin puristelusta. Siinä oli järvi aika lähellä, joten mä sitten ikäänkuin hyvitykseksi pesin rantavedessä sen kalsarit, kun se itse pesi tahmeat munansa.
Kaikessa hiljaisuudessa sitten häippästiin paikalta, ettei kukaan näe sen märkiä housuja.
Olimme sen jälkeen vähän niinkuin pari ja sain kokea hänen nopeutensa vielä monta ihanaa kertaa. Kerrankin teimme oikein kokeen ja katsoimme kellosta aikaa. Siitä kun avasin hänen housut ja otin munan käteen, kesti alle kaksi minuuttia kun häneltä lensi spermat. Voin vakuuttaa, että pidin sitä vaan kädessäni, enkä edes yhtään yrittänyt runkata. Sisälläni hän ei koskaan kestänyt kymmentä työntöä enempää, mutta muuten oli ihanaa aikaa.
Olis ihan kiva tietää, vieläkö hän on yhtä herkkä?

Nuorena
Minä nuorena miehenä kerran tansseissa hidasta kappaletta tanssiessa laukesin. Tyttö painautui vartaloani vasten, penikseni koveni ja tyttö painautui enemmän. Ei kestänyt kauan kun spermat alkoi tulla. Tyttö tunsi laukeamisen ja liimautui kiinni. Oli kesä tytöllä oli ohut kesämekko. Molemmat oli sen verran ujoja, ei siitä sen enempää. Jotenkin se oli hieno tunne. Tunsin vielä tanssiessa kun tytön hengitys alkoi kiihtyä.

Nuorena
Kyllä varmasti tyttö huomasi, mutta kuten kerroin ei puhuttu olimme aika ujoja. Tanssin jälkeen vein tytön naisten puolelle ja menin vessaan nauttimaan tunnelmasta. Oli tanssilava, ei ollut vessassa vettä, pyyhin vain paperilla. Onneksi ei päälle näkynyt mitään, kalsarit spermassa.

Oona 27
Teillä miehillä hankalaa tuo homma , kun tulee sitä spermaa ! Nainen saattaa saada vaikka hinkkaamalla kaiteeseen eikä näy mitään. Wauu jotain hyötyä naiseudesta , vaikka muuten hankalaa onkin.

Päve
Alkuperäinen kirjoittaja Oona 27:
Tuossa mielenkiintoinen kysymys , moniko mies lauennut tanssiessaan naisen kanssa tai moniko nainen huomannut miehen lauenneen?
Minä laukesin tanssiessa, tuli lätäkkö lattialle ja moni tanssija liukastui mun spermaan.

Nuorena
Tuosta sperman tulosta tuli mieleen. Kerran rakastelun jälkeen nainen kertoi miten on mukava tunne kun sperma valuu sisällä......Tämä tapahtui jo minun ollessa aikamies. Tyttöystäväni kävi aina ruokatunnilla luonani. Silloin rakastelu oli ruokaakin tärkeämpää. Jotain etuja on naisilla kuten Oona kertoi......Eikös sitä vähän hinkatessakin housu kastu?

Oona 27
Kastuu toki , muttei valu pitkin reisiä ainakaan usein. Myönnän on kiihoittavaa kun miehen tuotos valuu ulos pitkin päivää.
Tämähän alkaa tuntua housuissa kun kirjoitellaan.

Nuorena
Sanos Oona muuta! Jos nuorena etumusta alkoi kiristää nopeasti, ei tuo tunne ole minnekkään kadonnut. Tulee mukavat rakastelu hetket mieleen. Kohta varmaan pitää antaa helpotusta. Tähän hätään ei ole nyt muuta tarjolla kuin oma käsi, mutta käyhän se niinkin.
Täytyy Oona heittää housut pois, vai mitä? Kerro miten se tuntuu, joko alkaa kastua? Voi kun pääsisi tuntemaan sen kosteuden!

Oona 27
Haluaisin katsella kun teet sitä...
Jos housut pois niin jää läikkä tuolille, tuntuu?? kihelmöi alavatsasta pimpan huulet turpoaa , märkyys lisääntyy ja kastelee pimpanhuulet.

Yhteistyössä