Seitkytluvulla meidän porukalla oli sellanen autiotalo, missä istuttiin iltaa ja otettiin kaljaa. Mä olin jotain 15 vuoden paikkeilla ja aloin sitten perjantai-illan huumassa istumaan yhden kaverin sylissä. Sillä oli kireät farkut jalassa ja mä puristelin huosujen läpi sen munia. Sillä tietenkin koveni munat, mutta ne ei mahtunu seisomaan kireissä housuissa. Mä en huomannu kuinka vaikeeta sillä oli, vaikka se kiemurteli koko ajan. Siinä puristellessa sen munat yhtäkkiä alkoi nytkimään ja samalla tunsin kädellä, että kuuma sperma levisi pitkin farkkujen etumusta. Kyllä nolotti meitä molempia. Onneks kukaan ei tainnu tajuta. Mä istuin sen sylissä ja peitin sen spermaläiskän ja samalla mietittiin, että miten tästä selvitään. Onneks jollain oli mankka mukana ja siitä tuli just sopivasti hidas kappale. No me lähdettiin tanssimaan ja tanssitiin ovelle, josta vaivihkaa livahdettiin ulos. Sillä oli kämmenen kokonen märkä läikkä housuissa, eikä me voitu palata sisään. Mä olin hirveen pahoillani, mutta se kaveri sanoi, että se on hänen vika, koska hän kertakaikkiiaan laukeaa jo pienestäkin puristelusta. Siinä oli järvi aika lähellä, joten mä sitten ikäänkuin hyvitykseksi pesin rantavedessä sen kalsarit, kun se itse pesi tahmeat munansa.
Kaikessa hiljaisuudessa sitten häippästiin paikalta, ettei kukaan näe sen märkiä housuja.
Olimme sen jälkeen vähän niinkuin pari ja sain kokea hänen nopeutensa vielä monta ihanaa kertaa. Kerrankin teimme oikein kokeen ja katsoimme kellosta aikaa. Siitä kun avasin hänen housut ja otin munan käteen, kesti alle kaksi minuuttia kun häneltä lensi spermat. Voin vakuuttaa, että pidin sitä vaan kädessäni, enkä edes yhtään yrittänyt runkata. Sisälläni hän ei koskaan kestänyt kymmentä työntöä enempää, mutta muuten oli ihanaa aikaa.
Olis ihan kiva tietää, vieläkö hän on yhtä herkkä?