Noo niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aino"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aino"

Vieras
2 v olen taistellut painoni kanssa, mitat siis 177/102, ei oo pudonnut vaikka tehnyt mitä, kiinteytystä tapahtunut, mutta ei, paino ei putoa. Lääkäriin marssin 3 kerran tästä, sain lähetteen sairaalaan, mahdollisesti leikkaukseen pääsen :)

Ootko katsonut Suurinta pudottajaa? Kyllä paino putoaa, kun toimii oikein. Kovaa työtä se vaatii kyllä.

Mutta jospa leikkaus auttaisi :). Toivotaan niin. Se vaatii käsittääkseni kuitenkin myös elämäntapamuutosta.

Ootko katsonut Suurinta pudottajaa? Kyllä paino putoaa, kun toimii oikein. Kovaa työtä se vaatii kyllä.

Mutta jospa leikkaus auttaisi :). Toivotaan niin. Se vaatii käsittääkseni kuitenkin myös elämäntapamuutosta.

Olen kyllä katsonut. Mulla on kilpirauhasen vajaatoimintaa myös, sekö ois yksi iso syy. Ei putoa vaikka toimin oikein, olen 3 liikunta ammattilainen PT tehnyt työtä. Kiinteytystä vain tapahtunut mutta paino ei putoa.

Hienoa. Siis että pääset leikkaukseen. Olet yrittänyt kovasti, mutta tiedän omasta kokemuksesta, että syöminen on mukavaa. Pitäisi opetella syömään pienempiä annoksia, mutta ei pysty ja herkutkin maistuvat. Itsekin lisäsin liikuntaa neljästä tunnista viikossa kahdeksaan tuntiin, mutta paino vain nousee. Jos vatsalaukkua pienennetään ja noudattaa ohjeita, on varma, että painosi tippuu huomattavasti.

Hienoa. Siis että pääset leikkaukseen. Olet yrittänyt kovasti, mutta tiedän omasta kokemuksesta, että syöminen on mukavaa. Pitäisi opetella syömään pienempiä annoksia, mutta ei pysty ja herkutkin maistuvat. Itsekin lisäsin liikuntaa neljästä tunnista viikossa kahdeksaan tuntiin, mutta paino vain nousee. Jos vatsalaukkua pienennetään ja noudattaa ohjeita, on varma, että painosi tippuu huomattavasti.

On joo mutta 4 kk söin terveellisesti, 1500-1600 kcl päivä, liikuntaa 4 krt vk, ei, paino ei putoa, sitten nostettiin kalorit 2000 kcl, ei sittenkään putoa.

Yhteistyössä