V
vierailija
Vieras
Kuka yrittää levittää tautia? Sellainenko joka ei halua ottaa huonosti tutkittua rokotetta?Ainahan se on parempi yrittää levittää tautia kuin ottaa rokote.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuka yrittää levittää tautia? Sellainenko joka ei halua ottaa huonosti tutkittua rokotetta?Ainahan se on parempi yrittää levittää tautia kuin ottaa rokote.
Kuka yrittää levittää tautia? Sellainenko joka ei halua ottaa huonosti tutkittua rokotetta?
Millä perusteella sanot, että rokotetta on tutkittu huonosti?
Niin mutta ei ole tietoa siitä mitä voi tapahtua n. 1-2v. kuluttua rokotteen saajalle.Rokotteissa, kuten melkein kaikissa muissakin lääkkeissä on aina riski allergiselle reaktiolle.
Mieluusti kuulisin montako rokotetta on annettu, joka tietysti hiukan suhteuttaisi sitä, millaiset riskit allergiseen reaktioon on. Veikkaan, että häviävän pienet.
Haluan myös muistuttaa, että rokote ei ole hätäisesti kyhätty. Rokotteet ovat käyneet läpi normi seulan.
Niinpä! Kyllä sitten ulistaan tälläkin palstalla kun on käynyt ilmi ties mitkä narkolepsiat rokotteen sivuvaikutuksena... sit itketään että "miksei kukaan kertonut että näin voi käydä"Niin mutta ei ole tietoa siitä mitä voi tapahtua n. 1-2v. kuluttua rokotteen saajalle.
Minä en levitä. Olen kotona 24/7. Käyn kaupassa kerran viikossa. Silloin käytän maskia. Pää hajoo mutta se on mun ongelma.Ainahan se on parempi yrittää levittää tautia kuin ottaa rokote.
Ei mullakaan jos mulla olisi mies. Haloo! Mä viihdyn myös yksin. Ei ole siitä kiinni. Mutta kun tätä on ollut monta kuukautta.Mulla ei hajoa pää vaikka tämä tilanne kestäisi kuinka kauan. Kotona oleminen ei ole mulle koskaan ollut mikään ongelma. Olen erakkoluonne joten yksin viihdyn muutenkin. Tai no onhan mulla tuo mies tuossa.
Niinpä! Kyllä sitten ulistaan tälläkin palstalla kun on käynyt ilmi ties mitkä narkolepsiat rokotteen sivuvaikutuksena... sit itketään että "miksei kukaan kertonut että näin voi käydä"
Viisi kuukautta vielä jäljellä.Ei mullakaan jos mulla olisi mies. Haloo! Mä viihdyn myös yksin. Ei ole siitä kiinni. Mutta kun tätä on ollut monta kuukautta.
1 kuukausi on mulle puoli vuotta.Viisi kuukautta vielä jäljellä.
Jatko- ja talvisota kesti yhteensä viisi vuotta. Viisi pitkää vuotta poikkeustilaa. Tämä korona ei ole mitään ja me kestämme kyllä.
Rokotteet ovat aina hyvin tutkittuja.Kuka yrittää levittää tautia? Sellainenko joka ei halua ottaa huonosti tutkittua rokotetta?
Kierrä jeesusteippiä pääsi ympärille niin ei hajoa.Minä en levitä. Olen kotona 24/7. Käyn kaupassa kerran viikossa. Silloin käytän maskia. Pää hajoo mutta se on mun ongelma.
Rokotteet ovat aina hyvin tutkittuja.
Eihän tätä tyhjästä alettu kehittämäänJahas, sitä ollaan aivopesun uhri
One more time:
Uuden rokotteen kehitystyö vie tavallisesti 12–15 vuotta
Totta palikoita oli jo valmiina. Ebola-rokotetta kehitettäisiin yhä jos teknologia ja lääketiede ei olisi ottanut huimia kehitysharppauksia.Eihän tätä tyhjästä alettu kehittämään
Pitäähän se kohdentaa/kehittää uuteen tautiin, että siinä mielessä nollasta lähdettiin talvella.Eihän tätä tyhjästä alettu kehittämään
Olet sikäli oikeassa, että tuskin mikään on loppuun kehitetty.Jahas, sitä ollaan aivopesun uhri
One more time:
Uuden rokotteen kehitystyö vie tavallisesti 12–15 vuotta
Ei todellakaan ole koska nyt alkaa kilpailu koronan ja rokotteen välillä. Matkan varrella rokotetta on muutettava koska korona muuntuu. Sitten arvellaan ja seurataan mitä versiota milloinkin rokotetaan kuten kausi-influenssassa.Olet sikäli oikeassa, että tuskin mikään on loppuun kehitetty.
Minkähän takia jokaisen rokotuksen jälkeen asiakasta seurataan vähintään vartti....?