V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun rakastaa, ei näe ketään surkimuksena.Kaivatulle: surkimus on vaan alteregoni..
Löytyyhän niitä googlettamalla, sekä kirjallisuutta on paljon. Esim. Nokkonen ja voikukka esim. Keitossa voi käyttää nokkosta (nokkos-keitto) tehtiin sitä joskus vapaina vähän "hippeinä" nuoruudessa. Kannattaa vaan katsoa paikat mistä niitä poimii, ei nyt ihan tien vierestä. Joillakin kukilla koristellaan ravintoloissa ruoat ja ne on syötäviä.Halusin löytää luonnonmukaisia rohtojapakko myöntää että harrastin tuota kukkien maistelua tosin jo lapsena. Koska kiellettiin ja olin utelias. Se oli kyllä aika iso pettymys ja mindblown, että ruusut ei maistu ollenkaan samalta miltä ne tuoksuu.
Ketunleipä on muuten hyvää, sitä voi ihan huoletta syödä.Löytyyhän niitä googlettamalla, sekä kirjallisuutta on paljon. Esim. Nokkonen ja voikukka esim. Keitossa voi käyttää nokkosta (nokkos-keitto) tehtiin sitä joskus vapaina vähän "hippeinä" nuoruudessa. Kannattaa vaan katsoa paikat mistä niitä poimii, ei nyt ihan tien vierestä. Joillakin kukilla koristellaan ravintoloissa ruoat ja ne on syötäviä.
Ei vissiin kenenkään, vain Ogeen sairaalla tavalla ykspuolisesti ihastunut stoolkkeri.Kenen kaivattu tuo kopris on?![]()
Koprofiili varmaan pilaili tässäkin. Ei ole Een viesti tuo.Olen siis etäsuhteessa humanoidin kanssa.
ap
Kun rakastaa, ei näe ketään surkimuksena.
Aamulääkkeet ottamatta Olen siis etäsuhteessa humanoidin kanssa.
ap