Noniin,kanankoivet ja minä..Huomenna sitten pippuripihviä;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
mä huuhtelen aina pois suurin osa marinaadista, lisään broilermaustetta, banaaneja ja purkillisen ruokakermaa. uuniin ainakin tunniks silleen että se liha on oikeesti kypsä.

joskus oon myös tehny niistä pataa mutta ohjetta en muista enää. :ashamed:

Mikä marinaadi? Ja miks valmiiks marinoituja?

no jos sattuu olee marinoituja. :laugh: ne nyt yleensä ovat tarjouksessa. :whistle:

Taas näitä maiden välisiä eroja ;) Mä en oo ikinä ostanu valmiiks marinoituja vaikka tarjouksesta usein ostankin. Meillä ne halvat kanat on pakastealtaasta ostettuja.

aa..ootko ulkomamma?
juu siis täällä halvin liha on aina marinoituna. ja siks et se lihaprosentti on sillon max. 70% pakkauksen koosta. ja suomalaiset ei jaksa/viitti/osaa ite maustaa...jep...surullista mutta totta. :o

mä huuhtelen aina pois suurin osa marinaadista, lisään broilermaustetta, banaaneja ja purkillisen ruokakermaa. uuniin ainakin tunniks silleen että se liha on oikeesti kypsä.

joskus oon myös tehny niistä pataa mutta ohjetta en muista enää. :ashamed:

Mikä marinaadi? Ja miks valmiiks marinoituja?

no jos sattuu olee marinoituja. :laugh: ne nyt yleensä ovat tarjouksessa. :whistle:

Taas näitä maiden välisiä eroja ;) Mä en oo ikinä ostanu valmiiks marinoituja vaikka tarjouksesta usein ostankin. Meillä ne halvat kanat on pakastealtaasta ostettuja.

aa..ootko ulkomamma?
juu siis täällä halvin liha on aina marinoituna. ja siks et se lihaprosentti on sillon max. 70% pakkauksen koosta. ja suomalaiset ei jaksa/viitti/osaa ite maustaa...jep...surullista mutta totta. :o

Ei vaan se on totta että monista paikoista ei löydy kuin sitä marinoitua paskaa :x
Mä marinoin lihat aina itse :wave: