Noniin kaikki suvaitsevaiset

Islam ja Kirstinuskohan ovat ihan helvetin liki toisiaan.

Sit taas jos erotetaan asiasta Muhammedin keksimä pyhä sota ja vaikkapa Lutherin työmoraali, päädytään siihen että ollaan lirissä.muslimit tappavat ja suomalaismiehet tappavat. Ei hyvä.

Maista riippumatta.


"Uskonto kansan kurjistaa" pätee minusta.
(n)

Mä taas väitän että riippuu uskonnosta että mikä kurjistaa.
Skandinavian maat ja Saksa ovat maailman luterilaisimpia maita. Skandinavian maat on (ollut) oikein lintukoto. Mitä kurjaa niissä on ollut?

Ja Lutherin työmoraalihan on huippu juttu.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Suvakkilehmä
Sitä mä vaan ihmettelen, että miks tässä se uskonto on joku onkelma? Kun kerta islaminusko ja kristinusko jakavat samat arvot ja jopa saman jumalan. Toki, sen vedelläkävekevän profeetan äippä oli koskematon neitsyt ja se profeeetta tykkäs siks enemmän huorista, kun se toinen tykkäs niistä neitsyistä sillai sairaalla tavalla. Mutta siis kumminkin, miks islam on paljon pahempi kuin joku ihan yhtä väkivaltainen uskonto missä uhrataan mustekalan ja ihmisen risteytykselle ja palvotaan lehmiä?
 
vierailija
Tunnen aika monta muslimimaasta kotoisin olevaa ihmistä, ja täytyy kyllä sanoa että valtaosa on erittäin maallista porukkaa. Juovat viinaa, osa syö makkaraa vaikka eivät makuun olekaan tottuneet ja menevät avioliittoon jos menevät, mutta eivät ainakaan vanhempiensa tahdosta.

Poikkeuksena muutama pakistanilainen nainen, olivat ihan järkyttävän uskiksia, siis ihan lestatason tyyppejä jotka eivät edes suostuneet puhumaan miehille. He palasivatkin kotimaahansa naidakseen vanhempiensa valitsemat sopivan äveriäät nuoret sulhaset, rakkaus oli heille velvollisuus aviomiestä kohtaan. Mutta kuitenkin olivat hyvin ystävällisiä, rauhallisia ja korkeasti koulutettuja naisia.

Sitten taas yksi näistä maallisista, mies joka on Suomen kansalainen, on ihan hullu stalkkeri joka ryyppää ja vetää huumeita. Siis täysin sopeutunut yhteiskunnan varjopuolelle, kertoo kaikille äänestävänsä perussuomalaisia ja huutelee ulkomaalaisille vaikka itse on ilmiselvä karvakäsi. Pysyn tästä naistenhakkaajasta mahdollisimman kaukana, mutta tyyppi on niin sekasin että luulee että me ollaan kavereita. Ota näistä sitten selvää...
 
vierailija
Onko nää jihadsotilaat niitä kristittyjä?



Tiedätkö sitä ettei mikään netistä häviä mihinkään – ohje
Sivuja sensuroidaan ja artikkeleita vedetään alas, mutta eipä kuitenkaan.
15.10.2016 05:40, 2108 lukukertaa


KULUTTAJAOPAS:
Jos luulet että joku sivu joltakin sivustolta on sensuroitu, niin tämä on juuri sinulle.

Katsoppas tällainen sivu: https://archive.org/web/


Kuvakaappaus

Tämän sivun funktio on tallentaa kaikki mikä on koskaan netissä julkaistu.

Esimerkki:

Pai Jardi

Pia Hardi sensuroi kirjoituksensa, mutta kappas, täältä se löytyy edelleen.

Kirjoitus oli julkaistu alunperin: http://www.muslimtents.com/pisara/jihaad/siskojenjihaad.html


Kuvakaappaus

http://web.archive.org/web/20050302095541/http://www.muslimtents.com/pisara/jihaad/siskojenjihaad.html

Jos luulet tai tiedät että joku blogi tai artikkeli on hävitetty, niin mene tuonne ja laita osoitekenttään kyseinen URL eli domain joka koki vääryyttä.

Pyydän jotakuta isänmaallista koodaria tekemään PELKÄSTÄÄN Suomea koskevat uutiset kloonattuna, jonne jokainen voi oman mielen mukaan lisätä url:n joka menee muistiin.




 
Meidän kulttuuri ja maa on mun mielestä parempia kuin esim. Irak ja Irakin kulttuuri.
Meillä on hyvinvointivaltio: ihmisoikeuslait, lastensuojelu, vähäosaisista pidetään huolta, olemme sivistyneitä, koulutuksemme on erittäin korkeatasoista, meillä on demokratia, sanavapaus, tasa-arvo jne. (tai no, demokratia ja sanavapaus ovat työnalla...no joo...ehkä muutama muukin kohta, mutta kyllä mä haluan uskoa, että Suomesta saadaan jälleen se lintukoto, jossa on turvallista olla ja elellä, ja kiitettävää olis jos jonain päivänä äänestäminenkin kannattaisi.:) )

Noh, jokainen tietää mitä Irakissa on, eli osapuilleen kaikki nuo edellä mainitut puuttuvat.
Ei tuohon voi kummempaa kommentoida. Noinhan se on. Lintukotoomme verrattuna toki sillä erotuksella, että 80- luvun alussa vallan kaappasi Hussein joka Yhdysvaltain tukemana käynnisti loputtoman sodan Irania vastaan (jossa oli just ollut vallankumous). Irak ei ollut kummemmin "Islamilainen" vaan pikemminkin sotilasdiktatuuri. Kun Yhdysvallat syrjäytti Husseinin, niin sen jälkeen maassa ei ole ollut minkäänlaista hallintoa.

Islam ei ole minun mielestä uskonto vaan vaarallinen ideologia jota tulee torjua kaikin keinoin.
Maailmassa kuitenkin on toista miljardia Islaminuskoista. Kyllä se on Abrahaminsukuinen uskonto. Se, että lähi- itä on ollut ruutitynnyri koko minun elinikäni (vai pitäiskö sanoa myös öljytynnyri?) niin se ei välttämättä johdu uskonnosta.

Islamilainen terrori nosti päätään vasta tällä vuosituhannella. Sitä ennen euroopassa saatiin nauttia mm. IRA:n, RAF:n, Baskien ja PLO:n terroriteoista.
MV-Lehti on osapuilleen ainoa media jota Suomessa kannattaa lukea, mikäli haluaa tietää mitä Suomessa oikeasti tapahtuu.
Mutta tossa menet rankasti metsään. Oikeesti.
Janitskin mielellään tahtoo tekeytyä "sananvapauden" marttyyriksi. Ikävä kyllä hänellä ei ole aavistustakaan mitä sananvapaus tarkoittaa. Se kun ei pidä sisällään oikeutta syyllistyä solvauksiin tai kunnianloukkauksiin. Niissä joutuu vastaamaan sanoistaan.
Sinänsä paskanpuhumista ei ole kielletty missään.
Pahkasikaa julkaistiin vuositolkulla eikä sitä vissiin koskaan syytetty solvauksista, kunnianloukkauksista, tekijänoikeusrikoksista tms.

Mitähän muuta...hmmm...AINIIN! Kukas teistä uskaltaa haukkua minua natsiksi? Entäpä rasistiksi? (ihan noilla sanoilla, kirjoitettuna)
Jos löytyy joku niin anna mennä vaan.
:)

Mä en hauku ketään natsiksi. Mut jos joku kuuluu avoimesti natsiaatteen järjestöön niin mä totean, että semmoinen on natsi. Vanha Kummeli- sketsi aikanaan kuului, että
- "Oletteko natseja?"
- "Ei olla, me ollaan ISKTR"

Rasismissa on vähän sama juttu. Jos joku puhuu kuin rasisti tai aktiivisesti levittää rasistista propagandaa niin jossain vaiheessa voi rasismi- korttia käyttää. Moni varmasti tahtoo olla maahanmuuttokriittinen, mutta silloin ei kande pelata natsien tai rasistien merkkaamilla korteilla.

"Maahanmuuttokriittisyys" nimittäin on sanana pilattu. Sen ovat omineet itselleen ne, jotka huutavat "Heil", "Niskalaukaus" ja "saunan takana on tilaa".
"Suvakkihyysärihuoraksi" pääsee automaattisesti jos ei huuda heidän kanssaan tai pelaa heidän korteillaan.

Ei, en usko että sinä olisit natsi tai rasisti.
Mutta milloin tahdot olla maahanmuuttokriittinen tai Suomen lintukodon puolustaja niin älä tee sitä heidän merkkaamillaan korteilla. Pyydän kauniisti.
 
vierailija
Kannattais keskittyä katkasemaan ainaskin penikset.
17-vuotias säästyi joukkoraiskaukselta Tanskassa – puraisi ahdistelijaa peniksestä!
Pohjois-Jyllannin poliisi tutkii törkeää raiskauksen yritystä, jonka uhriksi joutui 17-vuotias tyttö Thistedissä viime viikon keskiviikkona puoliltaöin.
15.10.2016 10:08, 2238 lukukertaa


Neljästä viiteen “tummanpuhuvaa” miestä oli käynyt 17-vuotiaan tytön kimppuun kadulla.

Miehet pakottivat tytön pakettiauton takatilaan, missä oli kaksi muovituolia. Autossa miehet pitivät tytöstä kiinni ja yrittivät samaan aikaan ahdistella häntä seksuaalisesti.

Tyttö huomasi tilaisuutensa tulleen, kun miehet yrittivät pakottaa hänet antamaan suuseksiä yhdelle heistä.

Tyttö tarttui hampaillaan miehen peniksestä ja puraisi lujaa. Autossa syntyi täysi kaaos, minkä aikana tyttö onnistui pakenemaan.


Viitekuva.

Thistedin paikallispoliisi vahvistaa vastaanottaneensa rikosilmoituksen tapauksesta, ja tutkinta on käynnissä. Poliisi ei kuitenkaan vielä halua kertoa yksityiskohtia tapauksesta.

Lähde: Rähmispossu
 
vierailija
lainaus asiankannattajan viestistä

""""Oikeesti.
Janitskin mielellään tahtoo tekeytyä "sananvapauden" marttyyriksi. Ikävä kyllä hänellä ei ole aavistustakaan mitä sananvapaus tarkoittaa. Se kun ei pidä sisällään oikeutta syyllistyä solvauksiin tai kunnianloukkauksiin. Niissä joutuu vastaamaan sanoistaan.
Sinänsä paskanpuhumista ei ole kielletty missään.
Pahkasikaa julkaistiin vuositolkulla eikä sitä vissiin koskaan syytetty solvauksista, kunnianloukkauksista, tekijänoikeusrikoksista tms.""""""








vastaus muutamalla kysymyksellä

julkaisu on asenteellinen aivan kuten yle, mv lehdessä toimivat edustavat vastakkaista näkemystä maahanmuutosta ja suomesta yleensä. miksi haluat kieltää toisinajattelun tai määrätä säännöt miten toisinajattelijan tulee ajatella?
iljaa vasta syytetään asiasta, mutta sinä olet jo tuominnut hänet?
suomessa ei varmasti ole edes kourallista sellaista väkeä joita sinä kutsuisit natseiksi, mutta leimaat silti suuren osan, miksi? olet täällä mitäs nyt palstalla haukkunut monia rasistiksi ja natsiksi. edellinen kerta johti siihen, että korjoittaja teki sinusta rikosilmoituksen.
minusta et ole oikea ihminen sanelemaan miten ihmisten tulisi kirjoittaa.

mv julkaisussa käytetään kommenttiosuudessa törkeää kieltä, mutta itse julkaisu paljastaa sen mistä muu suomimedia ei voi kirjoittaa saamatta niskaansa isoja herroja. siellä on suuria paljastuksia korruptiosta ja haittamaahanmuutosta. ei juttuja tarvitse jättää lukematta sen takia että jotkut ihmiset kirjoittavat siellä sikamaisia kommentteja?

oletko sinä lukenut tätä julkaisua itse?
omasta mielestäsi tunnut olevan mv julkaisun asiantuntija.
 
vierailija
Mä kanssa ihmettelen, että miksi mua saa sanoa rasistiksi jos vastustan uskontoa ja kulttuuria jonka perinteisiin kuuluu mm. lapsiavioliitot?
Pienet tytöt naitetaan vanhoille hikisille äijille jotka sitten raiskaavat näitä pikkutyttöjä hääyön ilonaan ja mun pitäisi hyväksyä ja nähdä se osana kulttuuriamme ja olla onnellinen kun meille leviää sellainen julmuus?
Suvaitsevaisuus on sairautta, johon sairastuneet eivät näe noita tosiasioita ja sairastuneet saavat huoletta olla suvaitsematta eri tavalla ajattelevia.
 
lainaus asiankannattajan viestistä

olet täällä mitäs nyt palstalla haukkunut monia rasistiksi ja natsiksi. edellinen kerta johti siihen, että korjoittaja teki sinusta rikosilmoituksen.
minusta et ole oikea ihminen sanelemaan miten ihmisten tulisi kirjoittaa.

mv julkaisussa käytetään kommenttiosuudessa törkeää kieltä, mutta itse julkaisu
Ööh... mulla muisti oikeesti pätkii.
Milloinkohan olen haukkunut kirjoittajaa rasistiksi tai natsiksi?
Jos kirjoitus on suoraan rasismin tai natsiaatteen oppikirjasta niin mä sanon sen, mutta ainutkaan rekisteröity nimimerkki ei ole minulle tullut koskaan sanomaan mitään mistään syyttelyistä.

Jos olen kutsunut vierailevaa natsia natsiksi, niin siinähän tekee rikosilmoituksiaan.

Ja sit ihan pikku pointti. Julkaisussa julkaisija vastaa myös siitä kommenttiosuudesta.
 
vierailija
Ööh... mulla muisti oikeesti pätkii.
Milloinkohan olen haukkunut kirjoittajaa rasistiksi tai natsiksi?
Jos kirjoitus on suoraan rasismin tai natsiaatteen oppikirjasta niin mä sanon sen, mutta ainutkaan rekisteröity nimimerkki ei ole minulle tullut koskaan sanomaan mitään mistään syyttelyistä.

Jos olen kutsunut vierailevaa natsia natsiksi, niin siinähän tekee rikosilmoituksiaan.

Ja sit ihan pikku pointti. Julkaisussa julkaisija vastaa myös siitä kommenttiosuudesta.
jos joku linkkaa ketjun tähän voisi se verestää muistiasi.

esitän lisäkysymyksen johon toivon vastauksen näiden edellisten kysymysten ohessa joihin et vastannut.

olet ilmeisesti melko tarkasti määritellyt itsellesi millä syin voit haukkua ihmistä rasistiksi tai natsiksi. voisitko kertoa mitä nämä syyt ovat?
 
jos joku linkkaa ketjun tähän voisi se verestää muistiasi.

esitän lisäkysymyksen johon toivon vastauksen näiden edellisten kysymysten ohessa joihin et vastannut.

olet ilmeisesti melko tarkasti määritellyt itsellesi millä syin voit haukkua ihmistä rasistiksi tai natsiksi. voisitko kertoa mitä nämä syyt ovat?
Jospa viittisit lukea niin ei tarttis kysyä samaa asiaa kuutta kertaa. Koska sinä et lue mitä minä sanoin vaan luet mielummin muiden mielipiteitä minun sanomisistani. Joista useitakaan en ole koskaan edes sanonut.
 
vierailija
Ööh... mulla muisti oikeesti pätkii.
Milloinkohan olen haukkunut kirjoittajaa rasistiksi tai natsiksi?
Jos kirjoitus on suoraan rasismin tai natsiaatteen oppikirjasta niin mä sanon sen, mutta ainutkaan rekisteröity nimimerkki ei ole minulle tullut koskaan sanomaan mitään mistään syyttelyistä.

Jos olen kutsunut vierailevaa natsia natsiksi, niin siinähän tekee rikosilmoituksiaan.

Ja sit ihan pikku pointti. Julkaisussa julkaisija vastaa myös siitä kommenttiosuudesta.
Miten määrittelet natsin?
 
vierailija
En taatusti lue. Mun ei tartte. Se trollaa sisältöään tällekin palstalle ihan tarpeeksi niin, että hyvin pysyy selvillä artikkelien sisällöstä.
mutta niissä on lähteet. ne jutut on ongittu maailmalta ihan samoin kuin ylekin tekee. ainoa ero on siinä että yle ei julkaise muuta kuin multikulttuuripropagandaa. mvlehti julkaisee uutisen vaikka uutinen ei imartelekaan turviksia tai maahanmuuttajia.

vastakkaista mielipidettä koitetaan kaikin keinoin torpata. sinäkin olet tuominnut iljan putintrolliksi ja vaikka miksi, ihan ilman todisteita. ei mvlehti eikä ilja ole mikään trolli. ihan asiaa mv toimittajat kirjoittaa. turhaa mustamaalaamista harrastat.

virheitä sattuu jokaiselle medialle. kaikkia virheitä ei korjata. ei ylellä hesarissa eikä mvlehdessäkään joten siitä on ihan turha mutista ja yrittää syyllistää ainoastaan mvlehteä.
 
Mä mielestäni vastasin ihan asiallisesti Lispetin avauspostaukseen?

Eipä montaakaan viestiä mennyt niin mun pitäisi vastata miljoonaan muuhunkin kysymykseen ja sen lisäksi olen epäoikeudenmukainen.

Jos shakkia meinaa pelata niin kandee opetella säännöt.
 
vierailija
Mä mielestäni vastasin ihan asiallisesti Lispetin avauspostaukseen?

Eipä montaakaan viestiä mennyt niin mun pitäisi vastata miljoonaan muuhunkin kysymykseen ja sen lisäksi olen epäoikeudenmukainen.

Jos shakkia meinaa pelata niin kandee opetella säännöt.
eikö sinun kirjoituksia saa kyseenalaistaa tai vaatia perusteluja ilman että heität pyyhkeen kehään?
 

Yhteistyössä