Noniin kaikki suvaitsevaiset

Älä lässytä mulle naisten ja tyttöjen asemasta kun ne suomessakin on tosi paskat.Lihava kantasika käy raiskaamassa tai murhaamassa ja tuomiot on olemattomat ja te taputatte sitä olkapäälle. Sitten kun suomalaiset MIEHET ei tee enää yhtään rikosta niin sitten voi alkaa arvostelmaan. Sä yrität kätkeä kantasikojen rikokset ja niitä kuule riittää joka päivä.
Eli sun mielestä se on parempaa raiskaamista kun se tulee muualta tänne? Ok, onhan se tuokin tapansa ajatella(y) Suomalainen kantasika raiskaa naisen ja menee piiloon, muslimi raiskaaja on teostaan ylpeä koska hän raiskaa naisen joka ei alistu islamille.
Kirjoitit että ''älä lässytä mulle'', mistäs hitosta mä edes tiesin sun kanssa keskustelevani?
 
vierailija
Älä lässytä mulle naisten ja tyttöjen asemasta kun ne suomessakin on tosi paskat.Lihava kantasika käy raiskaamassa tai murhaamassa ja tuomiot on olemattomat ja te taputatte sitä olkapäälle. Sitten kun suomalaiset MIEHET ei tee enää yhtään rikosta niin sitten voi alkaa arvostelmaan. Sä yrität kätkeä kantasikojen rikokset ja niitä kuule riittää joka päivä.
Eli sun paskapään mielestä naisten asema ei oo suomessa muka huono ja äijät ei tee rikoksia koko ajan??? Vittu sä oot tyhmä!!
 
vierailija
Eli sun mielestä se on parempaa raiskaamista kun se tulee muualta tänne? Ok, onhan se tuokin tapansa ajatella(y) Suomalainen kantasika raiskaa naisen ja menee piiloon, muslimi raiskaaja on teostaan ylpeä koska hän raiskaa naisen joka ei alistu islamille.
Kirjoitit että ''älä lässytä mulle'', mistäs hitosta mä edes tiesin sun kanssa keskustelevani?
Kuulu tähän tää
Eli sun paskapään mielestä naisten asema ei oo suomessa muka huono ja äijät ei tee rikoksia koko ajan??? Vittu sä oot tyhmä!!

Oot sä onnellinen kaikista äijien paskoista teoista?? Kuvittelet sä että raiskaaminen jotenkin eroais sillä kuka sen tekee ja se että joku vitun virtahepo menee piiloon ei muuta sitä yhtään paremmaks!! Puolustelet sä omia raiskauksias???
 
Kuulu tähän tää
Eli sun paskapään mielestä naisten asema ei oo suomessa muka huono ja äijät ei tee rikoksia koko ajan??? Vittu sä oot tyhmä!!

Oot sä onnellinen kaikista äijien paskoista teoista?? Kuvittelet sä että raiskaaminen jotenkin eroais sillä kuka sen tekee ja se että joku vitun virtahepo menee piiloon ei muuta sitä yhtään paremmaks!! Puolustelet sä omia raiskauksias???
No sinun kohdalla vois sanoa että tästä tekstistä näkee mikä on lopputulos kun tässä maassa ajetaan terveydenhuolto alas.
Tekevät rikoksia, missä mä olen sanonut etteivät tee? Tässä keskustelussa puhutaan turvisten tekemistä rikoksista. Sun mielestä he eivät tee mitään väärää siis? Vittu sä oot naiivi ja ihan ilman huutamista tuon totean.

Oot sä onnellinen muslimien tekemistä rikoksista? Raiskaus on aina raiskaus, mutta Suomessa se ei kuulu uskontoon, islamissa se kuuluu perinteisiin että ei musliminainen voidaan raiskata ja selvitä siitä jopa ilman rangaistusta.
 
vierailija
No sinun kohdalla vois sanoa että tästä tekstistä näkee mikä on lopputulos kun tässä maassa ajetaan terveydenhuolto alas.
Tekevät rikoksia, missä mä olen sanonut etteivät tee? Tässä keskustelussa puhutaan turvisten tekemistä rikoksista. Sun mielestä he eivät tee mitään väärää siis? Vittu sä oot naiivi ja ihan ilman huutamista tuon totean.

Oot sä onnellinen muslimien tekemistä rikoksista? Raiskaus on aina raiskaus, mutta Suomessa se ei kuulu uskontoon, islamissa se kuuluu perinteisiin että ei musliminainen voidaan raiskata ja selvitä siitä jopa ilman rangaistusta.
Jos sä edes osaisit lukea niin mä kirjotin että kaikki äijien teot. Se tarkottaa jokasta äijää missä tahansa maassa ja kulttuurissa. Jos mulla on vaikka selkä kipee niin ei se vaikuta mun kirjottamiseen ja on ihan turha mennä terveydenhuoltoon sen takia. Siinä mä oon samaa mieltä et on vaikee saada aikaa mut se on aina johtunut juopoista äijistä koska ne haisee aina terkkarissa jos siellä käy.
 
Jos sä edes osaisit lukea niin mä kirjotin että kaikki äijien teot. Se tarkottaa jokasta äijää missä tahansa maassa ja kulttuurissa. Jos mulla on vaikka selkä kipee niin ei se vaikuta mun kirjottamiseen ja on ihan turha mennä terveydenhuoltoon sen takia. Siinä mä oon samaa mieltä et on vaikee saada aikaa mut se on aina johtunut juopoista äijistä koska ne haisee aina terkkarissa jos siellä käy.
Äijät raiskaa mutta myöskin naiset raiskaa...raiskaus on aina raiskaus ja tekijä on sikamainen...sukupuolesta piittaamatta.
 
Älä lässytä mulle naisten ja tyttöjen asemasta kun ne suomessakin on tosi paskat.Lihava kantasika käy raiskaamassa tai murhaamassa ja tuomiot on olemattomat ja te taputatte sitä olkapäälle. Sitten kun suomalaiset MIEHET ei tee enää yhtään rikosta niin sitten voi alkaa arvostelmaan. Sä yrität kätkeä kantasikojen rikokset ja niitä kuule riittää joka päivä.
Jos kerran näin on, niin eikö kannattaisi keskittyä kouluttamaan ne kantasiat kilteiksi kotipossuiksi, sen sijaan että haalii vielä lauman villisikoja pihalleen temmeltämään?
 
vierailijatööt
Ihan varmaan....ai nyt me aletaan väittelemään kummat tekee enemmän raiskauksia. Naiset raiskaa vankiloissa ja en mä sitä kiellä.
Sulla kyllä viiraa päässä ja todella pahasti. Mikä vitun rekkalesbo sä oikein olet jos kuvittelet että vain miehet osaa raiskata? Naiset raiskaa vaan vankilassa..hah, salli mun nauraa. Vasta oli juttu lehdessä kun nainen tuomittiin ystävättärensä raiskauksesta ja ihan raiskasi tämän ystävättärensä kotisohvalla. Mene ja kaiva ne hiekat sieltä pillusta aiheuttamasta noin sairasta agressiivisuutta. Saat vielä hiivan. Olet oikeasti häpeäksi kaikille naisille ja luultavasti lääkitystä vailla.
 
vierailija
Mistä te sen tiedätte miten siellä saa liikkua ja millaset vaatteet on päällä?? Telkkarista tuli kuvaa sieltä ja ainakin aika monella oli ihan normaalit vaatteet päällä eli farkut ja tpaita ja sellasta. Sitähän se isis yrittää että se sais valtaa että ne vaatteet muuttuis. Siinä ohjelmassa sanottiin että irak on erilainen eri paikoissa.
Kumpikaan näistä ei ole Irakista, mutta yhteiskuntaluokista henkilöt ovat eri päästä.

Voi esimerkiksi lukea Jean. P. Sassonin kirjan prinsessa. Luin sen kauan sitten. Mietin jo tuolloin että niiden naisten, jotka eivät halua sitä kulttuuria noudattaa pitäisi saada vaihtoehto. Vastaavasti, kun meillä on tasa-arvo taipuuko lakimme hyväksymään kulttuurillisista syistä epätasa-arvon? Toinen on Waris dirien kirja Aavikon kukka. Paikoin niin kammottavaa, karua ja julmaa että on käsittämätöntä.
Ongelma on se, että emme tiedä oikeasti keitä sieltä tulee. Emme ole tienneet esimerkiksi ihmisten ikiä, tällöin lienee aika selkeää että olemme hataralla pohjalla. Uskonnon perusteella ei saa ketään tuomita mutta, johonkin se raja täytyy vetää. Muussa tapauksessa maailma voi lopettaa Isistä vastaan kamppailu. Wikipedian mukaan, mutta vahvistusta löytyy myös muualta: Jihadistien mukaan jihad on heidän uskonnollinen velvollisuutensa ja myös uskonnollisten kirjoitusten mukaista.
Kristinuskossakin on eri suuntauksia, samoin Islamissa jos kuitenkin on täydellinen uskonnonvapaus eikö silloin Isisin tuomitseminen tarkoita että siihen kuuluvat henkilöt tarkalleen ottaen tuomitaan sen tähden miten he uskovat?
 
Islam ja Kirstinuskohan ovat ihan helvetin liki toisiaan.

Sit taas jos erotetaan asiasta Muhammedin keksimä pyhä sota ja vaikkapa Lutherin työmoraali, päädytään siihen että ollaan lirissä.muslimit tappavat ja suomalaismiehet tappavat. Ei hyvä.

Maista riippumatta.


"Uskonto kansan kurjistaa" pätee minusta.
 
vierailija
Islam ja Kirstinuskohan ovat ihan helvetin liki toisiaan.

Sit taas jos erotetaan asiasta Muhammedin keksimä pyhä sota ja vaikkapa Lutherin työmoraali, päädytään siihen että ollaan lirissä.muslimit tappavat ja suomalaismiehet tappavat. .
Ei Islamista voi erottaa Muhammedia tai mitään hänen asettamaansa. Se olisi sama kuin sanoisit ettei Isis tapa. Suuntauksia voidaan erottaa, sitä miten kirjoituksia tulkitaan ja miten tulkinnat ohjaavat uskontoa.
Muutoin, viitaus kristinuskoon on naiivi, ellet aio sanoa että rajojen yli Eurooppaan on tulossa saksalaisten turistien mukana ristiretkeltä Jerusalemista palaavia väkivaltaisia temppeliritareita. Historiassa on vaiheita jolloin esimerkiksi inkvisition polttaessa ''noitia'' hengiltä, olisi jonkun pitänyt vetää raja. Vetää raja ja sanoa ei. Esimerkkinä erinomainen siitä, että uskontojen sisällä on erilaisia suuntauksia.

Elämme kuitenkin tässä ja nyt, ja Jihadin vaikutukset ovat Euroopassa. Emme voi kieltää, etteivätkö näiden tekojen tekijät lopulta uskoisi tai ainakin käyttäisi motiivinaan pyhää sotaa. Tällöin se on uskontoa. Se on se miten tuossa suuntauksessa uskotaan. Tällöin olemme jälleen samassa ongelmassa.
 
Ei Islamista voi erottaa Muhammedia tai mitään hänen asettamaansa. Se olisi sama kuin sanoisit ettei Isis tapa. Suuntauksia voidaan erottaa, sitä miten kirjoituksia tulkitaan ja miten tulkinnat ohjaavat uskontoa.
Muutoin, viitaus kristinuskoon on naiivi, ellet aio sanoa että rajojen yli Eurooppaan on tulossa saksalaisten turistien mukana ristiretkeltä Jerusalemista palaavia väkivaltaisia temppeliritareita. Historiassa on vaiheita jolloin esimerkiksi inkvisition polttaessa ''noitia'' hengiltä, olisi jonkun pitänyt vetää raja. Vetää raja ja sanoa ei. Esimerkkinä erinomainen siitä, että uskontojen sisällä on erilaisia suuntauksia.

Elämme kuitenkin tässä ja nyt, ja Jihadin vaikutukset ovat Euroopassa. Emme voi kieltää, etteivätkö näiden tekojen tekijät lopulta uskoisi tai ainakin käyttäisi motiivinaan pyhää sotaa. Tällöin se on uskontoa. Se on se miten tuossa suuntauksessa uskotaan. Tällöin olemme jälleen samassa ongelmassa.
Tässä ja nyt eletään ja sä jätit huomioimatta suomalaismiesten tekemät kirves- häkä- tai rehdit poltomurhat.

Uskonnot vaan ovat perseestä ja sillä sipuil.
 
Tässä ja nyt eletään ja sä jätit huomioimatta suomalaismiesten tekemät kirves- häkä- tai rehdit poltomurhat.

Uskonnot vaan ovat perseestä ja sillä sipuil.
Eli kaikki on sallittua koska suomalaisetkin tekee niin?
Saa tappaa kunhan ei ole suomalainen joka tappaa? Saa raiskata kunhan ei ole suomalainen joka raiskaa?
Mikä vittu teitä vaivaa?

Oisko sellainen ookoo että ei saa tappaa ja ei saa raiskata?
Samat tuomiot vielä kaikille? Mieluummin hieman kovemmat kuin nyt.
Ihonväriin katsomatta
 
vierailija
Tässä ja nyt eletään ja sä jätit huomioimatta suomalaismiesten tekemät kirves- häkä- tai rehdit poltomurhat.
Talollinen Lalli teki joskus uskonto sävytteisen kirvesmurhan, mutta jos siihen viittaat dementiasi on paljon pahempi kuin minun. Siitä kun on melko lailla aikaa. Tässä ja nyt, en muista kenenkään tappaneen viimeaikona huutaen Ukko ylijumalan nimeä. En myöskään usko että nämä suomalaismiehet ovat liittyneet osaksi Jihadia tai luoneet uuden kristillisen uskon inkvisition ja nyt uskonnon missä tekevät näitä kirves-häkä tai polttomurhia.

Ongelma siis pysyy, missä kulkee uskonnonvapauden raja.
 
Kyseenalaistakaa
Yrittäkääpäs tässä nyt muistaa, että Irakista on paennut jo yli miljoona kristittyä, eli kaikki pakolaiset siltä suunnalta ei todellakaan ole muslimeja. Syyriankin väestöstä oli alunperin peräti 10 prosenttia kristinuskoisia, mutta sieltä tulevista pakolaisista toki vielä suurempi osa.

Maailmassa on myös monta maata jossa asuu sekä miljoonia kristittyjä että miljoonia muslimeja ihan sovussa ilman mitään suurempia ongelmia. Suurin osa "uskovaisista" kun on enemmän tai vähemmän maallistuneita, eli enemmistö ihmisistä osaa kyllä pitää järjen matkassa uskonnosta riippumatta.

Syyrian sotakaan ei alkanut uskonnosta, mutta nämä ääriliike kiihkoilijat osasivat kyllä taitavasti käyttää epävakaata tilannetta hyväkseen. Ilman sisällissodan kaaosta ei todennäköisesti olisi ISIS kovin pitkälle pötkinyt.

Muutenkin nämä ääriliikkeet syntyvät usein alueilla, joissa on ollut niin kauan köyhää ja epävakaista, että ihmiset ovat menettäneet toivon paremmasta. Epätoivoiset ihmiset ovat kaikkein helpoimpia uhreja saarnamiehille ja huijareille.
 

Yhteistyössä