Noniin arvon palsta.. nyt on kuva lapsesta istuimessaan, eli uskaltaako tätä lasta kuljettaa tässä istuimessa?

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
OT montako lasta sulla on?
2, kuinka niin? :)
no sitä mäkin :) tiiän kuka olet ja muistan kun ensimmäinen vauvasi (tyttö jos muistan oikein) syntyi, ja aloin nyt laskemaan että montako vuotta siitä on, että ei toi vauva kuvassa mitenkään voi olla esikoisesi :)
aijaa mistä sä mut tiiät? :eek:

Mä kyllä mieluummin kuljetan E:tä vieläkin selkä menosuuntaan, mutta eihän sullakaan ollu omaa autoa(muistaakseni? :D), niin toi on varmaan paljon helpompi kiinnittää muitten autoihin, eli ymmärrän ostoksen... Aika jännä idea tuo suojapalkki :)

Alkuperäinen kirjoittaja PåDenDär:
Alkuperäinen kirjoittaja PåDenDär:
onko istuimessa vyöt vielä siellä vai miten?
tuo tulee auton kolmipistevyöllä.
Olisiko liian pieni(lapsi siis) kolmiopistevöihin?
Siis mikä tuon etuhärpäkkeen funktio on?

Suojata?
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/4162/pl

Ahaa, kiitos =)
en ole törmännyt moiseen ennen!

Hyvältä vaikuttaa, voisin kuvitella ostavani tuollaisen, jos olisi tarvetta!
Kunhan ei ole liian hiostava.. oli vissiin ainakin hengittävät materiaalit..

vieras
Minkä katsoisin miten kyseinen istuin on pärjännyt turvallisuustesteissä ja sillä perusteella valitsisin istuimen.

Meillä on Gracon duologic II:t. Perusteluina isofix kiinnitys ja suhteellisen kohtuullinen hinta.

En ostaisi mitään istuinta ilman testeihin perehtymistä etukäteen.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä kyllä mieluummin kuljetan E:tä vieläkin selkä menosuuntaan, mutta eihän sullakaan ollu omaa autoa(muistaakseni? :D), niin toi on varmaan paljon helpompi kiinnittää muitten autoihin, eli ymmärrän ostoksen... Aika jännä idea tuo suojapalkki :)
joo mä luulen et väärin asentamisen riski on melkonen, jos joka kerran saa asentaa selkä menosuuntaan-istuimen milloin mihinkin autoon.

OT montako lasta sulla on?
2, kuinka niin? :)
no sitä mäkin :) tiiän kuka olet ja muistan kun ensimmäinen vauvasi (tyttö jos muistan oikein) syntyi, ja aloin nyt laskemaan että montako vuotta siitä on, että ei toi vauva kuvassa mitenkään voi olla esikoisesi :)
aijaa mistä sä mut tiiät? :eek:
no mä olin tai olen kaveri sun kaverin kanssa, nimi alkaa J:llä ;) en ole nyt nähnyt tätä kaveria pariin vuoteen kun muutin ja nyt hänkin on muuttanut, kovasti ollaan facebookissa puhuttu että pitäisi nähdä mutta ei olla ehditty :/
en ole siis ikinä nähnyt sua mutta muistan kun tämä kaveri kertoi että saat vauvan ym

Yhteistyössä