Nolouden huippu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloinko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="annika";24560333]Pakko on tulla kuittaamaan, etta sen takia varmaan et osaa kirjoittaa yhdyssanoja. Mun seitys umlauttien puuttumiseen on se, etta vauva kavi saatamassa kannettavaa.

Mutta siis itsekin olen huvin vuoksi lukenut vain pari kirjaa tana vuonna. Johtuu siita etta sellon kirjastosta on aina kaikki hyvat kirjat lainassa, pitaisi varata ja en tieda mita varaisin.

Kertokaa siis mita hyvia kirjoja nyt kannattais lukea.[/QUOTE]

No mikset varaisi niitä hyviä kirjoja, jotka ovat aina lainassa? :D

Olen aloittanut ties kuinka monta kirjaa tänäkin vuonna, mutta suurin osa jää aina kesken. Mun ei anneta lukea. Lukisin hyvin mielelläni, mutta onhan se vaikeaa kun lapset huutaa ja kiljuu vieressä tai repii hameen helmasta. Öisin koitan lukea, mutta nukahdan ja joudun aloittaa saman kappaleen aina uudelleen alusta. Turhauttavaa, olen kuitenkin aina lukenut paljon.

Olen lukenut mutta montako kirjaa, ehkä 20-40? Kirjastosta heamme lapsen kanssa luettavaa, itse ahmin erityiseti kotimaisia dekkareita. Jos lainatut on luettu niin sitten kaivelen omasta hyllystä jonkun jo unohtuneen romskun. Lukeminen on ihanaa kun vaan olisi aikaa.

Tänä vuonna olen tainnut lukea vain kaksi kirjaa. Tahtoisin enemmän mutta aikaa ei vain ole. Aika kuluu taaperon perässä juoksussa näiden raskausvaivojen kanssa. Ehkä vielä joskus aikaa taas paremmin.

Oon lukenut tänä vuonna varmaan parikymmentä romaania, ja sit tietty selaillut sisustus-, näpertely- yms. kirjoja.
Mä en oikein ymmärrä ihmisiä jotka ei lue, mutta mitä sitä nolostelemaankaan, jokaisella on omat kiinnostuksenkohteensa.

Mulla on hyvin ajoittaista luukeminen. Tämä vuosi on taas ollut sellainen, että päivisin ei ole hetkenrauhaa keskittyä kirjaan ja iltaisin nukahdan heti kun pääsen sänkyyn. Varsinkin ennen kun pääsee kirjan juoneen mukaan, nukahdan jo ekasivulla. Samoin käy elokuvien suhteenkin eli nukahdan aina ensimmäisellä mainostauolla.

Viime viikolla luin neljää kirjaa. Sitä edellisellä viikolla kolme. Mutta sitä ennen olenkin lukenut tänä vuonna ehkä viisi kirjaa. Eli oisinko 12 kirjaa lukenut tänä vuonna.

Mä en ole lukenut yhtään kirjaa ainakaan viiteen vuoteen. Ennen luin kyllä paljonkin, mutta nyt pienten lasten äitinä ei vaan kertakaikkiaan ehdi/jaksa. Lehtiä luen kyllä päivittäin.

Joitain kymmeniä olen lukenut. Lisäksi luen aina välillä uudestaan kirjoja jotka olen jo lukenut aiemmin. Luen myös paljon sarjakuvia, siis sellaisia pitkiä joissa oikea juoni, niihin kuluu lukuaikaa. Opinnot syövät minullakin aikaa huvilukemiselta.

No en mä ny tiiä onko se noloa, jos on koulukirjat "riesana".
Mutta kyllä (ihan mun mielipide) ihmisen kannattaisi harjoitella lukemaan kirjoja ;)

Ite oon tänä vuonna lukenut ehkä hmm keskimäärin 1-3 kirjaa viikossa, riippuen kirjasta ja lisäduuneista.

[QUOTE="vieras";24560067]kymmenenvuoden aikana nolla enkä pidä sitä nolona.[/QUOTE]

On se aika noloa, ja etenkin se jos sitä ei pidä edes nolona on todella noloa.

Itsellä tänä vuonna vain 26 kirjaa tähän mennessä. Puolustuksena lähes kaikki englanniksi, ja joukossa joitain todella paksukaisia - sivuja on jo yhteensä n 10350.

Yhteistyössä