Nolouden huippu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloinko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eihän tuo nyt mitään noloa ole. Varmaan niissä oppikirjoissa on ihan riittävästi sitä lukemista enkä yhtään ihmettele. Itellä taas päinvastoin, ammattikirjallisuus tahtoo jäädä vähemmälle lukemisille ja romaaneja sen sijaan tulee luettua. Nyt olen innostunut Seppo Jokisen dekkareista.

En ole laskenut montako kirjaa olen lukenut tänä vuonna. Yleensä yhden kunnon kirjan viikossa ja siihen lisäks yhden - kaks "roskakirjaa" ,... joka mulla tarkottaa romantiikkahömppää :-) Niin siis ei mulla mene viikkoa lukea yhtä kirjaa, mutta about viikon välein alotan uuen kirjan. Joskus tietysti useemmin, joskus harvemmin.

[QUOTE="vieras";24560067]kymmenenvuoden aikana nolla enkä pidä sitä nolona.[/QUOTE]

Pakko on tulla kuittaamaan, etta sen takia varmaan et osaa kirjoittaa yhdyssanoja. Mun seitys umlauttien puuttumiseen on se, etta vauva kavi saatamassa kannettavaa.

Mutta siis itsekin olen huvin vuoksi lukenut vain pari kirjaa tana vuonna. Johtuu siita etta sellon kirjastosta on aina kaikki hyvat kirjat lainassa, pitaisi varata ja en tieda mita varaisin.

Kertokaa siis mita hyvia kirjoja nyt kannattais lukea.

Tänä vuonna...hmmm. Oliskos ollut yksi puutarhakirja, 'Puutarhan 4 vuodenaikaa' tms. Ja muutamaa muuta puutarhakirjaa olen lueskellut sieltä täältä. Viime vuonna lukaisin peräti kaksi kirjaa....ei hitto, todella noloa!:'(

[QUOTE="annika";24560333]Pakko on tulla kuittaamaan, etta sen takia varmaan et osaa kirjoittaa yhdyssanoja. Mun seitys umlauttien puuttumiseen on se, etta vauva kavi saatamassa kannettavaa.

Mutta siis itsekin olen huvin vuoksi lukenut vain pari kirjaa tana vuonna. Johtuu siita etta sellon kirjastosta on aina kaikki hyvat kirjat lainassa, pitaisi varata ja en tieda mita varaisin.

Kertokaa siis mita hyvia kirjoja nyt kannattais lukea.[/QUOTE]

Jaahas, sellon kirjasto? Onko siellä myös kitaran, viulun ja pianon kirjastot?

Oon lukenut tänä vuonna varmaan parikymmentä romaania, ja sit tietty selaillut sisustus-, näpertely- yms. kirjoja.
Mä en oikein ymmärrä ihmisiä jotka ei lue, mutta mitä sitä nolostelemaankaan, jokaisella on omat kiinnostuksenkohteensa.

ai. Mies näytti ihan kysymysmerkiltä kun sanoin että 2 kirjaa olen ehtinyt lukea. hän on nopea lukija ja lukee paljon. jos lainaan itselleni jotain, hän on ehtinyt lukea sen ennen minua, parissa päivässä.

oli opiskelusta lomaa noin 2 viikkoa, tai siis pidin lomaa noin 2 viikkoa, jolloin en lukenut tentteihin. tuona aikana sain luettua nuo kirjat.

ajattelin että on tosi tosi vähän. mutta "kiva " kuulla, että jotkut eivät ehdi lukea sitäkään

En ole yhtään kärryillä. Aika monta, mutten nyt osaa kyllä yhtään sanoa lukumäärää. Ei mikään älytön kuitenkaan. Ehkä 30? (Heitin kyllä ihan hatusta, ei mitään käsitystä) Proosaa siis, sitten vielä lyriikkaa ja tietokirjoja.

Yhteistyössä